Jak ulepszyć istniejący produkt

Tytuł:
Jak ulepszyć istniejący produkt

Liczba słów:
301

Podsumowanie:
Być może masz niszową witrynę marketingową, która po prostu nie generuje sprzedaży w tempie, w jakim miałeś nadzieję, że to ….. lub może w ogóle nie przyniesie Ci żadnego dochodu lub może tak być, że tak naprawdę nie zorientowałeś się, że to, co sprzedajesz, jest w rzeczywistości , niszowy produkt rynkowy. Być może będziesz musiał trochę “ poprawić ” i nieco zmodyfikować strategie, aby strona działała lepiej.

Słowa kluczowe:
biznesplan internetowy, reklama małych firm, biuletyn biznesowy, lokalizacja firmy, konkurenci biznesowi, witryna biznesowa, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, marketing pay-per-click, porady dotyczące marketingu biznesowego

Treść artykułu:
Być może masz niszową witrynę marketingową, która po prostu nie generuje sprzedaży w tempie, w jakim się spodziewałeś ….. a może nie jest generowanie jakiegokolwiek dochodu dla Ciebie lub może tak być, że tak naprawdę nie zorientowałeś się, że to, co sprzedajesz, jest w rzeczywistości produktem na rynku niszowym. Być może będziesz musiał trochę “ poprawić ” i nieco zmodyfikować strategie, aby strona działała lepiej. Naprawdę jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby ulepszyć istniejący produkt.

Krok # 1: Bill Cosby, słynny artysta estradowy, powiedział kiedyś: „Nie wiem, na czym polega sekret sukcesu, ale znam sekret porażki, która starała się zadowolić wszystkich”. On miał rację. Nie możesz zadowolić wszystkich i nie możesz też każdemu sprzedawać. Możliwe, że po prostu będziesz musiał zawęzić swój rynek, zidentyfikować swój produkt jako niszowy produkt marketingowy i odpowiednio go zareklamować.

Krok # 2: Aby ulepszyć istniejący produkt, prawdopodobnie przeoczyłeś najbardziej oczywiste rozwiązanie ze wszystkich. Możesz po prostu zapytać klientów, co o nich myślą. W końcu są końcowymi użytkownikami produktu lub usługi, którą sprzedajesz. Nikt nie wie, jak produkt można ulepszyć lepiej niż ludzie, którzy go używają.

Krok # 3: Przeanalizuj konkurencję. Poświęć trochę czasu i postaraj się przyjrzeć produktom lub usługom, które oferują konkurenci. Zidentyfikuj ich mocne i słabe strony. Dowiedz się, czego Twoja konkurencja nie może, nie chce lub nie lubi, i zacznij robić te rzeczy samodzielnie.

Krok 4: Czy sprzedajesz produkt w odpowiedniej cenie? Zbyt niska cena produktu sprawia, że ludzie myślą, że nie będzie on dobry, a zbyt wysoka cena zniechęci ich do zakupu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *