Jak tworzyć i dostarczać naprawdę skuteczne prezentacje dla klientów

Tytuł:
Jak tworzyć i dostarczać naprawdę skuteczne prezentacje dla klientów!

Liczba słów:
611

Podsumowanie:
Co to jest naprawdę skuteczna prezentacja sprzedażowa? Zdefiniowałbym to jako takie, które generuje wezwanie do działania, które ostatecznie prowadzi do sprzedaży. Czy istnieje motyw przewodni dotyczący wszystkich produktów i ich odpowiednich odbiorców docelowych, jak przeprowadzić tę prezentację? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. W tym artykule dowiesz się, jak to zrobić.

Pozwólcie, że cofnę się w czasie do słynnego greckiego filozofa Sokratesa (469-399 pne). Sokrates pomimo swojego fundamentalnego miejsca w historii idei a …

Słowa kluczowe:
marketing, sprzedaż, prezentacje, biznes, porady

Treść artykułu:
Czym jest naprawdę skuteczna prezentacja sprzedażowa? Zdefiniowałbym to jako takie, które generuje wezwanie do działania, które ostatecznie prowadzi do sprzedaży. Czy istnieje motyw przewodni dotyczący wszystkich produktów i ich odpowiednich odbiorców docelowych, jak przeprowadzić tę prezentację? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. W tym artykule dowiesz się, jak to zrobić.

Pozwólcie, że cofnę się w czasie do słynnego greckiego filozofa Sokratesa (469-399 pne). Sokrates mimo swego fundamentalnego miejsca w historii idei właściwie nic nie napisał. Sam Sokrates radykalnie i sceptycznie twierdził, że nie wie nic poza tym, że nic nie wie!

Więc jakie ma to znaczenie w tworzeniu i dostarczaniu naprawdę skutecznych prezentacji dla klientów? Wiedząc, że nic nie wie, Sokrates spędził życie zadając pytania?

Załóżmy na przykład, że spotykał się z potencjalnym klientem, który tak naprawdę nie rozumiał, dlaczego może potrzebować produktu lub usługi, którą sprzedaje. Zadawał im pytania o to, co robili, jak to robili oraz jakie były ich potrzeby i pragnienia. Poprzez odpowiedzi udzielili; doprowadzi ich do zrozumienia, dlaczego potrzebują tego, co ma do zaoferowania.

Kluczowe było to, że na żadnym etapie nie powiedział im, co ma, co może zrobić. Powodem było, by użyć jego pierwotnego twierdzenia, że tak naprawdę nie wiedział, czy klient potrzebował lub chciał tego, co miał.

Wiesz, czego chce Twój klient
Więc nie wiedząc, czego naprawdę chcą klienci, dlaczego dziesiątki sprzedawców i właścicieli firm codziennie dostarcza prezentacje o swoich umiejętnościach?

Jeszcze bardziej przerażające jest to, że ci ludzie prawdopodobnie spędzili dni, tygodnie, a nawet miesiące, przygotowując prezentacje, które uważali za naprawdę skuteczne.

Więc jaki jest sekret tworzenia tej prezentacji? Kluczem do sukcesu jest być wyjątkowym w tym, co prezentujesz. Aby być wyjątkowym, musisz być całkowicie odpowiedni dla osoby, której prezentacja jest wykonywana. Musisz zająć się ich problemami, troskami i pragnieniami, tak jak je widzą.

Twoja prezentacja jest w istocie prezentacją uzasadnienia biznesowego. Można to przygotować tylko wtedy, gdy znasz wszystkie istotne odpowiedzi na swoje pytania. Polecam stworzenie kwestionariusza, który pozwoli Ci powtórzyć potencjalnemu klientowi jego odpowiedzi na poniższe pytania.

Jaki jest ich kluczowy problem lub palące pragnienie (oczywiście musi to być coś, w czym możesz pomóc)
Jeśli ten problem został rozwiązany lub ich pragnienie zostało spełnione – co mogliby teraz zrobić (Upewnij się, że nie ograniczają się w tym, co mogą zrobić – kontynuując naciskanie i kwestionowanie, aż osiągniesz swój ostateczny cel.

Jak oceniają tę nową zdolność?
Co się stanie, jeśli tego nie zrobią to?
Kiedy muszą to zrobić – kiedy będą mieć prawa własności?
Dlaczego nie byli w stanie tego zrobić sami lub z pomocą kogoś innego w przeszłości?
Tylko wtedy, gdy wszyscy ich odpowiedzi na te pytania zostały przedstawione, a następnie wyjaśnisz, dlaczego najlepiej możesz im pomóc w zakresie produktu lub usługi.

Następnie nakreślisz plan wdrożenia lub zestaw działań, które wymagają do ukończenia, w określonym czasie, aby osiągnąć swój ostateczny cel.

Zdobądź prawo do zaprezentowania swojej oferty
Pamiętaj , większość właścicieli firm lub menedżerów wyższego szczebla zna swój biznes lepiej niż ty, więc zdobądź prawo do zaproponowania swojej oferty, sprawdzając, czy jest coś, co naprawdę możesz zrobić, aby im pomóc, spełnić ich wymagania biznesowe.

To będzie naprawdę efektowna prezentacja.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *