Jak stworzyć większą wartość, udostępniając mniej treści

Tytuł:
Jak uzyskać większą wartość, dając mniej treści

Liczba słów:
645

Podsumowanie:
W tym artykule chcę pokazać dokładny powód, dla którego dostarczanie mniejszej ilości treści może okazać się lepsze w budowaniu wartości dla czytelników niż dostarczanie większej ilości treści.

Najpierw pozwólcie, że zadam wam kilka pytań retorycznych …

Czy ebook, który ma 308 stron, jest lepszy od ebooka, który ma 102 strony? Czy plik audio o długości 327 minut jest lepszy niż plik audio o długości 125 minut? Czy sernik składający się z trzech warstw jest lepszy niż sernik składający się z dwóch warstw?

What do you th …

Słowa kluczowe:
tworzenie produktów, porady dotyczące pisania, tworzenie ebooków

Treść artykułu:
W tym artykule chcę pokazać dokładny powód, dla którego dostarczanie mniejszej ilości treści może okazać się lepsze w budowaniu wartości dla czytelników niż dostarczanie większej ilości treści.

Najpierw pozwólcie, że zadam wam kilka pytań retorycznych …

Czy ebook, który ma 308 stron, jest lepszy od ebooka, który ma 102 strony? Czy plik audio o długości 327 minut jest lepszy niż plik audio o długości 125 minut? Czy sernik składający się z trzech warstw jest lepszy niż sernik składający się z dwóch warstw?

Co myślisz?

Oczywiście wyższe liczby zawsze brzmią lepiej, prawda? Jest to szczególnie ważne, gdy patrzysz na zakup produktów informacyjnych. Chociaż wiesz, że więcej informacji nie zawsze jest lepszych, twoja podświadomość mówi ci, że lubi widzieć większe liczby.

Więc logicznie rzecz biorąc, wiesz, że wyższe liczby nie oznaczają gówna. Pod względem emocjonalnym pociągają cię większe liczby. Ponieważ emocje przeważają nad logiką procesu sprzedaży, sensowne byłoby, aby produkty o większej liczbie konwertowały więcej klientów niż produkty o niższych liczbach.

Dlatego, jeśli tworzysz ebook, który ma 50 stron i mniej, najlepiej nie ujawniać, ile stron ma. Dlaczego miałoby to mieć znaczenie dla Twojego klienta? To nie jest problem, dopóki go nie uczynisz.

Jeśli podasz wszystkie informacje wymienione w liście sprzedaży, nie powinieneś się martwić, ile stron ma Twój ebook ani jak długi jest plik audio.

Często widzę listy sprzedażowe, w których autorzy mówią, że ich ebook ma tylko 27 stron itp., Ale nie ujawniają żadnych kłopotów w przeciwieństwie do innych ebooków.

Nie ma nic złego w 27-stronicowym ebooku. Może to stanowić problem, jeśli nie podasz dobrych informacji na tych 27 stronach. Jeśli podasz dobre, solidne informacje na 27 stronach, nie powinieneś martwić się o długość ebooka.

Jeśli skończysz z zaledwie 27 stronami informacji, uruchom produkt z taką liczbą stron. Jeśli okaże się, że otrzymujesz dużo zwrotów z powodu rozmiaru książki, możesz później dodać więcej treści.

Więc o co mi chodzi?

Jeśli tworzysz ebook, który ma wiele stron, wspomnij o tym w liście sprzedaży. Jeśli tworzysz produkt z kilkoma stronami, nie wspominaj o tym w liście sprzedaży. To samo dotyczy produktów audio. Jeśli twój dźwięk jest dłuższy, wspomnij o tym.

Jeśli jest krótszy, nie wspominaj o tym. Jeśli nie masz wystarczającej ilości treści, ale uważasz, że są one dobre, po prostu pozwól tak być. Nie dodawaj treści ze względu na treść.

Jestem bardzo zadowolony z zakupionych e-booków, które miały mniej niż 30 stron. Byłem też bardzo niezadowolony z ebooków powyżej 200 stron. Wszystko zależy od wartości treści.

Inną rzeczą, na którą chciałbym zwrócić uwagę, jeśli chodzi o dostarczanie mniejszej ilości treści, jest to, że Twoje treści będą postrzegane jako bardziej wartościowe.

Kiedy podzielisz temat i skupisz się na jednym lub dwóch jego aspektach, Twoje informacje są bardziej ukierunkowane, a przez to wartościowe. Jeśli koncentrujesz się na wielu różnych tematach, nie możesz poświęcić swojej wiedzy jednemu konkretnemu tematowi.

Czytelnicy, którzy koncentrują się na jednym konkretnym temacie, poczują, że Twoje informacje są lepsze, ponieważ będą miały lepsze doświadczenie w nauce. Im więcej tematów muszą się skupić, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że zapamiętają jeden temat.

Gdy uznają, że ich nauka jest lepsza, bardziej docenią Twoje treści. Więc jeśli Twój ebook lub plik audio jest krótki, nie ma to znaczenia, ponieważ potencjalny klient nie będzie skupiał się na ilości Twojego produktu, ale raczej na jakości.

Dlatego możesz używać mniej, ale bardziej ukierunkowanych treści w dowolnym typie komunikacji, aby nadać poczucie wartości. Używaj tego podczas pisania artykułów, informacji prasowych, solowych promocji e-mailowych, tekstów reklam na stronie internetowej itp.

Pamiętaj, mniej znaczy więcej …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *