Jak sprawić, by subskrybenci błagali o więcej

Tytuł:
Jak zachęcić widzów do błagania o więcej

Liczba słów:
736

Podsumowanie:
Tak jak w ramach eksperymentu, mój znajomy zasubskrybował dziesięć różnych opt-in e-mail marketingowe listy, aby zobaczyć, które z nich są skuteczne. Wiele witryn i firm internetowych ucieka się do wysyłania materiałów promocyjnych do osób, które je subskrybowały, aby zwiększyć sprzedaż lub ruch. Opt-in email marketing wysyła biuletyny, aktualizacje katalogów i wiele innych materiałów promocyjnych do odwiedzających stronę, którzy zgodzili się na ich aktualizację, czy to co miesiąc, co tydzień, czy co pół godziny …

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, marketing e-mailowy, marketing listowy, biznes online, tworzenie list, lista akceptacji

Treść artykułu:
W ramach eksperymentu mój znajomy subskrybuje dziesięć różnych e-maili z możliwością wyrażenia zgody listy marketingowe, aby zobaczyć, które z nich są skuteczne. Wiele witryn i firm internetowych uciekło się do wysyłania materiałów promocyjnych do osób, które je subskrybowały, aby zwiększyć sprzedaż lub ruch. Marketing e-mail z opcją wysyła biuletyny, aktualizacje katalogów i wiele innych materiałów promocyjnych do odwiedzających witrynę, którzy zgodzili się na otrzymywanie aktualizacji co miesiąc, co tydzień lub co pół roku.

Za pośrednictwem poczty e-mail użytkownik internetu znajdujący się na liście będzie otrzymywać aktualizacje za pośrednictwem poczty e-mail. Jeśli materiał promocyjny wzbudzi ich zainteresowanie, przejdą do witryny, aby dowiedzieć się więcej lub od razu dokonać zakupu. Dla operatorów lub właścicieli witryn jest to okazja do przypomnienia swojej listy o ich istnieniu i udekorowania swoich towarów. Dzięki licznym witrynom w Internecie, które oferują te same produkty lub usługi w taki czy inny sposób, konkurencja może być dość zacięta i łatwo o niej zapomnieć.

Wracając do mojego eksperymentującego przyjaciela, próbował dowiedzieć się, które strategie marketingowe opt-in skłoniły osobę do błagania o więcej. Niektórzy wysyłaliby w bardzo prosty sposób, inni byliby bardzo dziwaczni, a niektórzy po prostu leżeliby pomiędzy. Różnice można było łatwo zauważyć, a niektórzy wpadli na pomysł skutecznej strategii marketingowej opt-in. Nazwał je skutecznymi, ponieważ czuł, że po prostu nie może się doczekać, aby przejść do ich witryny i dowiedzieć się więcej, a te bardziej przekonujące doprowadziły go nawet do połowy drogi do sięgnięcia po portfel i kartę kredytową, zanim zdał sobie sprawę, że to tylko eksperyment.

Wiele firm i witryn prezentuje swoje materiały promocyjne w różnych koncepcjach. Każdy z nich ma swój własny, charakterystyczny styl i projekty, ale to więcej niż konspekt i prezentacja, zawartość i artykuły są tym, co utrzymuje uwagę potencjalnego klienta na Twoim nośniku marketingowym. Kreatywność jest tutaj kluczem.

Dzięki rozmowom z wieloma zadowolonymi subskrybentami list opt-in i forami dowiedziałem się, co jest istotne w marketingu opt-in i co sprawia, że subskrybenci błagają o więcej, zamiast rezygnować z subskrypcji.

Niech Twoje materiały promocyjne będą lekkie, kreatywne i oryginalne. Wiele osób jest zestresowanych. Otrzymanie raczej nudnej propozycji biznesowej niż niefrasobliwego e-maila może po prostu bardziej ich poruszyć. Ciepły, przyjazny uśmiech lub przekomarzanie się są zawsze mile widziane niż poważne spotkanie biznesowe lub propozycja. Chociaż chcesz, aby Twoi klienci traktowali Ciebie oraz Twoje produkty i usługi poważnie, chcesz im również pokazać, że wiesz, jak się bawić.

Dodaj kolory do swoich e-maili, a także zamieść kilka zdjęć i artykułów, które mogą być z Tobą powiązane, ale zawierają również dobre wiadomości lub dobre, lekkie obrazy. Zapewnij biuletyn lub materiały promocyjne, które utrzymają ich w lekkim nastroju. Spraw, aby Twoje materiały przyciągały wzrok i chwytały, że nie będą w stanie oderwać od nich wzroku. Podkreśl ich zainteresowania.

Miej dobrą treść i artykuł, nawet jeśli oznacza to zainwestowanie w doświadczonego i profesjonalnego autora tekstów, który napisze je za Ciebie. Skuteczny autor tekstów powinien być w stanie zbudować zaufanie między Tobą a Twoimi klientami. Powinni być w stanie ustalić Twoją wiarygodność w tym, co piszą. To musi być pouczające, ale niezbyt duszne. Porzućcie fachowy żargon i „rozmawiajcie” z odbiorcami.

Dobry artykuł i treść powinny być w stanie nakreślić zalety Twojego produktu i usług oraz dlaczego potrzebują tego, co oferujesz. Ale nie bądź przesadny i zbyt przekonujący. Powinien być w stanie zabawiać i nakłaniać ich do kupowania u Ciebie.

Twoje materiały promocyjne powinny być jasne. Nie pozwól ludziom zgadywać. Powinieneś ich prowadzić do siebie, a nie odwrotnie. Wyjaśnij im, co muszą zrobić, w sposób, który nie będzie wprowadzał w błąd. Spróbuj także przewidzieć, czego potrzebuje twój docelowy klient. Przeprowadzaj badania i zbieraj informacje, wiele witryn będzie w stanie Ci w tym pomóc.

Zapewnij jasne i wyraźne obrazy tego, co oferujesz. Jeśli ludzie wiedzą, co dla nich masz, jest bardziej prawdopodobne, że będą błagać o więcej. Na przykład, jeśli sprzedajesz c

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *