Jak się wyróżnić na następnych targach Zaangażuj wszystkie zmysły

Tytuł:
Jak się wyróżnić na następnych targach: Zaangażuj wszystkie zmysły

Liczba słów:
566

Podsumowanie:
W hiperkonkurencyjnym świecie handlu programy próbujące wyróżnić się z tłumu mogą być sporym wyzwaniem. Wygląda na to, że każdy ma ładny wyświetlacz, świetną grafikę, broszury i typowy długopis lub koozie z logo, przez co trudno być innym.

Słowa kluczowe:
Grafika, murale, targi, ekspozycje, stoiska, eksponaty, wyświetlacze pop-up, systemy panelowe, system panelowy, panele wystawowe

Treść artykułu:
W hiperkonkurencyjnym świecie targów próba wyróżnienia się z tłumu może być sporym wyzwaniem. Wygląda na to, że każdy ma fajny wyświetlacz, świetną grafikę, broszury i typowy długopis lub koozie z logo, przez co trudno być innym. Poniżej znajduje się kilka strategii, które można wykorzystać do stworzenia tego wyjątkowego doświadczenia i pozostawienia trwałych wrażeń.

Na typowych targach o oczy i uszy dba się właściwie, ale co ze zmysłem węchu, dotyku i smaku? Oto kilka strategii, które mogą pomóc zaangażować wszystkie inne zmysły.

Zapach – zapachy mogą wywołać u większości ludzi dość emocjonalną reakcję. Prawdę mówiąc, prawdopodobnie masz miłe wspomnienia związane z zapachem świeżo upieczonych ciasteczek twojej babci lub zapachem drewna w warsztacie twojego ojca. Na przykład za każdym razem, gdy czuję zapach benzyny, myślę o pracy latem na stacji benzynowej mojego dziadka. ScentAir, z siedzibą w Charlotte w Północnej Karolinie, oferuje systemy dostarczania zapachów, które są zwykle używane w obiektach handlowych, medycznych i rozrywkowych, ale można je łatwo dostosować do sal wystawowych. Firma oferuje ponad 1000 zapachów, a nawet może stworzyć na zamówienie markowy zapach specjalnie dla Twojej firmy.

Dotyk – Dotyk jest sposobem, w jaki uczymy się jako dzieci i jest również cennym narzędziem do nauki jako dorośli. Oddaj produkty w ręce klientów, pozwól im je wypróbować. Staraj się nie widzieć, co sprzedajesz jako eksponaty muzealne, których nikt nie może wykorzystać. Bardziej subtelne podejście do angażowania dotyku to stopy. Jedyne, czego nienawidzę w chodzeniu po parkiecie lub pracy na wystawie, to to, jak moje stopy się potem czują. Pod koniec dnia szukam miękkich dywanów do chodzenia, więc dlaczego nie skorzystać z tego dylematu. Comfort Channel oferuje szeroką gamę masażerów do stóp, a wiele z nich jest całkiem przenośnych. Zaproś potencjalnych klientów na miły masaż stóp, jednocześnie omawiając, w jaki sposób możesz pomóc w rozwoju ich działalności. Możesz także pomóc potencjalnemu klientowi zapamiętać Cię w drodze do domu. Dla większości uczestników targów droga na targi iz powrotem prowadzi samolotem. Zamiast typowego przedmiotu promocyjnego na długopis, dlaczego nie rozdać markowych nadmuchiwanych poduszek pod szyję. Są dość przystępne i można je znaleźć w ePromos.

Smak – Smak może być sporym wyzwaniem, ponieważ najczęściej smakujemy przez jedzenie. Niektóre pokazy umożliwiają rozdawanie jedzenia, a inne nie, więc koniecznie zapoznaj się z instrukcją wystawcy. Możesz kupować markowe produkty spożywcze z nazwą firmy i / lub logo. Najczęściej widywane na pokazach to mięty, ale jest wiele innych opcji, takich jak cukierki, orzechy, a nawet wino. Inną strategią ze smakiem jest wysyłanie jedzenia po koncercie. Świetnym przykładem może być wysłanie pizzy do gorącej osoby na lunch bez kawałka. Zamiast tego kawałka byłby kawałek papieru z informacją, że rozwiązanie Twojej firmy jest brakującym elementem układanki.

Ostatecznie Twoim celem na każdym pokazie jest wyróżnienie się, bycie zauważonym i odejście z jak największą liczbą potencjalnych klientów i okazji biznesowych. Powyższe rozwiązania to tylko część układanki, ale najczęściej pomijana.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *