Jak się dowiedzieć, czy Twoja wizytówka śmierdzi

Tytuł:
Jak sprawdzić, czy Twoja wizytówka śmierdzi

Liczba słów:
655

Podsumowanie:
Jeśli Twoja wizytówka nie robi tego, co powinna – pomaganie odbiorcy zapamiętać Cię w pożądany sposób, pozostawiając silne, pozytywne wrażenie o Tobie, Twojej firmie i Twoim produkcie lub usłudze – wtedy jest to porażka. To śmierdzi.

A jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie tak. To znaczy smród.

Zastanawiasz się, jak mogę to przewidzieć, nie widząc Twojej wizytówki?

Dwa powody.

Pierwszy powód. Ludzie trzymają wizytówki, które mają wartość…

Słowa kluczowe:
wizytówka, karty, marketing, reklama, mała firma

Treść artykułu:
Jeśli Twoja wizytówka nie robi tego, co powinna – pomagając odbiorcy zapamiętać Cię w pożądany sposób, pozostawiając silne, pozytywne wrażenie o Tobie, Twojej firmie i Twoim produkcie lub usłudze – to jest to porażka. To śmierdzi.

A jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie tak. To znaczy smród.

Zastanawiasz się, jak mogę to przewidzieć, nie widząc Twojej wizytówki?

Dwa powody.

Pierwszy powód. Ludzie przechowują wizytówki, które mają wartość – wizytówki, które w ich umyśle zawierają informacje o osobie, produkcie lub usłudze, które uważają za interesujące lub które ich zdaniem będą potrzebne. To ma sens, prawda?

Moim zdaniem taka wizytówka może być brzydka – lub tania – lub zwyczajna – ale jeśli ktoś zdecyduje się ją zatrzymać (z uzasadnionych powodów biznesowych, a nie dla zdrapki), to nie „śmierdzi” .

Jednak zdecydowana większość wizytówek jest wyrzucana niemal natychmiast. Z badań wynika, że ponad 90% wizytówek jest wyrzucanych tego samego dnia, w którym je otrzymały. Mniej niż 1% wizytówek jest przechowywanych dłużej niż trzydzieści dni.

To prawda, niektórzy ludzie wyrzucają wizytówki, ponieważ zapisują zawarte na nich informacje w innym formacie (np. Skaner wizytówek elektronicznych), ale większość z nich jest reklamowana, ponieważ nie mają wartości dla odbiorcy.

Innymi słowy, śmierdzą. Są beznadziejni. Są dosłownie bezwartościowe.

Drugi powód, by sądzić, że twoja wizytówka śmierdzi.

Nie mam danych statystycznych, które mogłyby to potwierdzić, ale często zauważyłem, że wielu biznesmenów wydaje się być zdenerwowanych lub zawstydzonych, gdy w rzeczywistości wręczają komuś swoją wizytówkę.

Może pani Business prowadzi świetną rozmowę z potencjalnym klientem. Jest naprawdę podekscytowana i zachwycona najnowszym Wonder Widget, który produkuje jej firma, a jej kandydat jest uśmiechnięty i zainteresowany. Ale coś się dzieje, gdy nadejdzie pora, by przekazała wizytówkę firmy.

Krzywi się. Ona się waha. Jej ton głosu się zmienia. Robi coś w rodzaju odręcznej uwagi, np. „Cóż, oto moja wizytówka”. Zamiast chętnie, z pewnością siebie dawać komuś ten wyjątkowy przykład profesjonalizmu i referencji ich firmy, ta niesamowita, niesamowita wizytówka – cała jej postawa i postawa wywołują poczucie zażenowania.

A może sam to poczułeś – mentalne ukłucie lub wewnętrzny głos, który mówi: „Może nie będzie pod wrażeniem” lub „Moja karta nie jest tak dobra jak moja konkurencja” – kiedy nadszedł czas, abyś dał komuś swoją wizytówkę. Zamiast dawać komuś swoją kartę firmową z opanowaniem i pewnością, czujesz się niechętny, aby pozwolić komuś innemu to zobaczyć… i ocenić.

W końcu ta karta to Twoje dziecko. Może odegrałeś kluczową rolę w tworzeniu karty. Może masz wizytówkę tak długo, że przywiązałeś się do niej. Tak czy inaczej, jeśli ktoś wyrzuci tę wizytówkę lub od niechcenia włoży ją do kieszeni spodni, nawet na nią nie patrząc, ma się wrażenie odrzucenia. Jeśli nie docenią karty, nie docenią CIEBIE.

Więc… jeśli martwisz się, że Twoja wizytówka śmierdzi, tak martwisz się, że nie możesz jej rozdać bez obawy, że okaże się, że jest to pożądane, i jeśli nie masz wystarczająco dużo pozytywnych reakcji, aby Cię o tym upewnić twoje obawy są bezpodstawne… prawdopodobnie tak.

Oczywiście istnieją obiektywne kryteria, których należy użyć przy ocenie… eee, „współczynnika smrodu” wizytówki. I różne stopnie „śmierdzącego”.

Na przykład wizytówki, które są przepełnione, śmierdzą. Śmierdzą wizytówki, które nie dają pojęcia, jaki produkt lub usługę oferujesz. Wizytówki, które marnują miejsce na odwrocie karty, mogą nie śmierdzieć, ale z pewnością są niedostatecznie wykorzystywane.

A wizytówki, które nie są przechowywane, zapamiętywane i używane przez Twoich klientów lub potencjalnych klientów, śmierdzą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *