Jak przyciągnąć uwagę czytelników swoim tematem

Tytuł:
Jak przyciągnąć uwagę czytelników swoim tematem

Liczba słów:
742

Podsumowanie:
Wyścig o dominację w firmach internetowych był naprawdę nagrzewa się i wiele witryn zostało utworzonych, aby pomóc innym osiągnąć sukces za niewielką opłatą. Ale są też sposoby, dzięki którym nie musisz płacić tak dużo, aby stworzyć dobrą listę lojalnych obserwujących. Mając zadowalający ruch w sieci i odwiedzających, możesz stworzyć fundament, na którym możesz zbudować listę opt-in i sprawić, by zaczęła rosnąć.

Lista akceptacji umożliwia dostarczanie biuletynów do subskrybentów …

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, marketing e-mailowy, marketing listowy, biznes online, tworzenie list , Lista zgłoszeń

Treść artykułu:
Wyścig o dominację w firmach internetowych naprawdę się rozgrzewa, a wiele witryn zostało utworzonych, aby pomóc innym uzyskać przewagę za niewielką opłata. Ale są też sposoby, dzięki którym nie musisz płacić tak dużo, aby stworzyć dobrą listę lojalnych obserwujących. Mając zadowalający ruch w sieci i odwiedzających, możesz stworzyć fundament, na którym możesz zbudować listę opt-in i sprawić, by zaczęła rosnąć.

Lista akceptacji pozwala na dostarczanie subskrybentom biuletynów za ich zgodą. Kiedy ludzie się zarejestrują, wiedzą, że będą otrzymywać aktualizacje i wiadomości z Twojej witryny i branży, którą reprezentujesz, za pośrednictwem poczty e-mail. Ale to nie znaczy, że wszyscy, którzy subskrybują, w ogóle je czytają. Wiele list zostało utworzonych z powodu załącznika z bezpłatnym oprogramowaniem lub z promocyjną zniżką i tym podobne. Niektórzy nie są tak naprawdę zainteresowani otrzymywaniem e-maili od firm i po prostu traktują je jako marnotrawstwo cyberprzestrzeni i usuwają je lub wyrzucają na śmieci bez tak głupoty, jak otwieranie wiadomości e-mail i skanowanie.

Możesz to wszystko zmienić. Przekazywanie wiadomości e-mail następuje stosunkowo po wyprodukowaniu biuletynu. Nie jest łatwo skłonić ludzi do ich otwarcia. Nie chcesz tracić czasu i wysiłku poświęconego na tworzenie biuletynów, chcesz, aby ludzie je czytali i wzbudzali zainteresowanie. Wystarczająco zainteresowany, aby przejść do swojej witryny i rozejrzeć się, a zwłaszcza kupić i nabyć Twoje produkty lub usługi.

Jednym z wielu sposobów, w jaki możesz skusić lub przekonać subskrybenta, jest podanie dobrze przemyślanego i dobrze napisanego tematu. Temat wiadomości e-mail jest często określany, gdy osoba lub odbiorca wiadomości e-mail decyduje, czy chce otworzyć, czy przeczytać wiadomość e-mail. Temat można łatwo uznać za jeden z najważniejszych aspektów Twojej e-maila promocyjnego.

Temat musi być krótki i zwięzły. Powinny zawierać podsumowanie treści wiadomości e-mail, tak aby odbiorca miał podstawową wiedzę o treści. Jest to naprawdę ważne, aby przyciągnąć uwagę czytelników i subskrybentów. Chcesz, aby temat natychmiast przykuł uwagę subskrybenta i zaintrygował go otwarciem poczty. Pamiętaj, że niekoniecznie jest prawdą, że subskrybent otwiera subskrybowane wiadomości e-mail.

Dobry temat musi zawsze łaskotać ciekawość odbiorcy. Musi dosłownie zmusić odbiorcę do otwarcia wiadomości. Trzeba rozpalić jakąś emocję i skłonić ich do otwarcia poczty. Aby uzyskać odpowiednią reakcję, konieczne jest użycie konkretnych słów. Należy pamiętać, że odbiorca lub subskrybenci spędzają tylko kilka sekund na przeglądaniu każdego tematu otrzymywanych e-maili. Musisz od razu przyciągnąć uwagę czytelnika.

Istnieje wiele formularzy, których możesz użyć dla swojego przedmiotu. Możesz podać temat, który mówi, że twoja wiadomość e-mail zawiera treść, która nauczy ich wskazówek i metod na określone tematy. Przykładem tego jest użycie słów kluczowych i wyrażeń kluczowych, takich jak „jak”, „porady”, „przewodniki po”, metody w i inne podobne.

Możesz również umieścić swój temat w formularzu zapytania. Mogą to być pytania typu: „Czy jesteś chory i zmęczony swoją pracą?” Lub „Czy Twój szef jest zawsze w Twojej sprawie?” Postaraj się pozostać przy temacie, który dotyczy Twojej witryny, aby wiedzieć, że Twoi subskrybenci zarejestrowali się, ponieważ są zainteresowani tym tematem. Taka forma tematu jest bardzo skuteczna, ponieważ dociera do emocji odbiorców. Kiedy przeczytają pytanie na twój temat, ich umysł zacznie już na nie odpowiadać.

Możesz także użyć tematu, który rozkazuje czytelnikowi. Stwierdzenia, takie jak „Działaj teraz i zdobądź tę szansę raz w życiu” lub „Podwój, potrójnie, a nawet czterokrotnie więcej, niż zarabiasz w ciągu jednego roku”. Ten rodzaj tematu dotyczy korzyści, jakie Twoja firma zapewnia swoim produktom i usługom.

Możesz także użyć najświeższych wiadomości jako tematu do zaintrygowania subskrybenta. Na przykład, jeśli zajmujesz się częściami silnika samochodowego, możesz napisać w swoim temacie: „Zapowiadamy nowy silnik, który nie wykorzystuje benzyny, pracuje na wodzie”. Stwarza to zaciekawienie czytelnika i prowadzi go do otwierania poczty i czytania dalej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *