Jak przetestować kopię sprzedażową

Tytuł:
Jak przetestować sprzedaż Kopia

Liczba słów:
517

Podsumowanie:
Masz witrynę internetową i sprzedaje ona kopie swojego produktu. Chcesz sprzedawać więcej, ale jak prawidłowo przetestować wprowadzane zmiany, aby wiedzieć, jak poprawiasz sprzedaż?

Marketingowcy internetowi dużo mówią o testowaniu kopii sprzedażowej i Twojej strony internetowej, ale bardzo niewielu mówi szczegółowo o metodologii tego testowania. Bardzo łatwo jest się zdezorientować i cofnąć zmiany, które zwiększały sprzedaż!

Pamiętam, jak byłem w szkole w mojej chemii …

Słowa kluczowe:
biznes w domu, kopia sprzedażowa, praca z domu, marketing, okazja, dom pracowników, zarabiaj w Internecie

Treść artykułu:
Masz witrynę internetową i sprzedaje ona kopie swojego produktu. Chcesz sprzedawać więcej, ale jak właściwie przetestować wprowadzane zmiany, aby wiedzieć, jak poprawiasz sprzedaż?

Marketingowcy internetowi dużo mówią o testowaniu kopii sprzedażowej i Twojej strony internetowej, ale bardzo niewielu mówi szczegółowo o metodologii tego testowania. Bardzo łatwo jest się zdezorientować i cofnąć zmiany, które zwiększały sprzedaż!

Pamiętam, jak byłem w szkole na moich zajęciach z chemii, przeprowadzałem eksperymenty, aby wysadzić rzeczy, zrobić kwasy do zjedzenia przez stół i zabrudzić mój fartuch laboratoryjny, i uczono mnie, jak prawidłowo przetestować eksperyment. Co ciekawe, jest to prawdopodobnie najcenniejsza lekcja, jaką uzyskałem z chemii (poza wpływem, jaki mają niektóre metale w kontakcie z wodą). Z pewnością jest to lekcja, która teraz najbardziej odnosi się do mojego życia.

Mój nauczyciel chemii był interesującym człowiekiem, nie tolerował ludzi, którzy nie słuchali lub nie chcieli się uczyć, ale był człowiekiem z pasją, jeśli chodzi o chemię. Palce miał poplamione od chemikaliów i czerpał niemal perwersyjną przyjemność z gazowania klasy lub budzenia ich nagłą eksplozją.

Pewnego dnia, kiedy dał nam serię eksperymentów do wykonania, nauczył nas testowania. Podczas przeprowadzania eksperymentu często trzeba zmienić wiele rzeczy, aby przeprowadzić eksperyment prawidłowo. Problem w tym, że jako niecierpliwy nastolatek czekający na przerwę obiadową masz ochotę wprowadzić wszystkie zmiany na raz.

„Nie, chłopcze”, powiedział nam nauczyciel, „Nie możesz wprowadzić wszystkich zmian na raz. Jeśli to zrobisz, skąd masz wiedzieć, która zmiana w eksperymencie spowodowała, że zadziałał? ”

Oczywiście ta koncepcja nie przyszła do głowy nikomu z nas, wszyscy byliśmy zainteresowani tylko lunchem.

Odchylił się do tyłu na krześle, przybierając swoją przypominającą pozę. „Aby prawidłowo przeprowadzić ten eksperyment, musisz wprowadzić pojedynczą zmianę na raz, a następnie zmierzyć wyniki. Wtedy i tylko wtedy będziesz wiedział, która zmiana działa najlepiej i daje pożądane rezultaty. Oczywiście, możesz wprowadzić wszystkie zmiany naraz, ale co, jeśli cofniesz zmianę, która działa? ”

Te same słowa wróciły do mnie, gdy kilka lat temu zaczynałem swoją karierę w marketingu internetowym. Jeśli wprowadzam zmiany w swoich witrynach lub kopii sprzedażowej, aby monitorować współczynnik konwersji, muszę wprowadzać pojedynczą zmianę na raz, kierować do niej wystarczającą ilość ruchu, a następnie analizować wyniki.

Jeśli współczynnik konwersji wzrósł, to zachowuję zmianę. Jeśli spadła, odrzucam zmianę.

Przeprowadzając testy mojej witryny w ten sposób, będziesz dokładnie wiedzieć, które zmiany najlepiej wpływają na współczynniki konwersji (i zyski) i będziesz w stanie zestawić je jeden na drugim, aby uzyskać najwyższy możliwy współczynnik konwersji dla Twojej witryny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *