Jak przenieść swoją Kancelarię na wyższy poziom

Tytuł:
Jak przenieść swoją Kancelarię na wyższy poziom

Liczba słów:
918

Podsumowanie:
Jak przenieść swoją Kancelarię na wyższy poziom
Trzeci z serii trzech artykułów

Więc wykonałeś tak dobrą robotę przy pozyskiwaniu nowych klientów do swojej firmy, że jesteś zalany biznesem, Twoja firma jest duża i rozwija się, a wszystkie części Twojego systemu marketingowego są gotowe i działają płynnie? Gratulacje!

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
Jeśli możesz śmiało odpowiedzieć „tak!” do następujących wskaźników, jesteś gotowy, aby przenieść swoją praktykę na wyższy poziom:

• Czy misja Twojej firmy jest idealnie dopasowana do Twojego rynku?

• Czy Twoje działania marketingowe tworzą dokładnie takie relacje, jakich Twoi klienci chcą i potrzebują?

• Czy Twoje usługi są dobrze spakowane i przedstawiane z informacją o tym, co dla mnie oznacza? poncz i wyceniane na różnych poziomach?

• Czy wiesz dokładnie, gdzie i jak promować usługi Twojej firmy?

• Czy Twój system marketingowy rutynowo i w przewidywalny sposób tworzy nowych klientów, których potrzebuje Twoja firma?

To, co dzieje się później w wielu odnoszących sukcesy firmach, nie jest jednak dobrą wiadomością. Zamiast trzymać się tego, co stworzyło sukces, zamiast skupiać się na marketingu. Zamiast być podstawową soczewką, przez którą ludzie w Twojej firmie postrzegają swoją rolę, marketing jako codzienny cel traci na znaczeniu. W końcu po co nadal inwestować czas i zasoby w marketing, skoro masz więcej interesów, niż jesteś w stanie obsłużyć teraz? Czy nie powinieneś tracić czasu na to, co jest teraz ważne, takie jak operacje wewnętrzne, obsługa obecnych klientów i inne pilniejsze priorytety?

Odpowiedź brzmi: zdecydowanie NIE! Nie tylko zrujnujesz całą ciężką pracę, którą zainwestowałeś, aby dotrzeć tam, gdzie jesteś, ale znacznie trudniej (i drożej!) Będzie zmienić swój teraz większy i bardziej złożony statek, gdy stracisz ten marketingowy sposób myślenia.

Prawda jest taka, że gdy Twoja firma odniesie większy sukces i, z definicji, będzie bardziej złożona, Twoja energia i skupienie będą naturalnie bardziej skierowane do wewnątrz. Gdy Twoja firma się rozwija, zaczyna żyć własnym życiem w postaci spotkań, polityk, szkoleń, polityki i raportów. Im większa staje się Twoja firma, tym więcej energii jest kierowane do wewnątrz – po prostu potrzeba więcej planowania, zarządzania i systemów, aby wszystko działało sprawnie.

Jak więc zapobiec pochłonięciu swojej firmy działaniami wewnętrznie skoncentrowanymi? Opracowując i realizując strategię, która…

Utrzyma misję Twojej firmy żywą, realną i istotną na rynku. Pomyśl o misji swojej firmy jako o „magnetycznej północy” w swoim kompasie. Przy wszystkim, co robisz, ciągle pytasz, „co to za różnica w życiu naszych klientów?” Jeśli to nie robi różnicy (lub zła różnica), to dlaczego wkładasz w to zasoby? Zbuduj tę linię pytań na podejmowanych decyzjach i przydzielonych zasobach.

Twórz i utrzymuj wewnętrzne, podobne do lasera, wyrównanie z zewnętrzną misją na rynku. Praca każdego powinna mieć bezpośredni związek z obsługą klienta. Oznacza to wiązanie nagród i konsekwencji z tym, jak wszyscy w Twojej firmie przyczyniają się do budowania relacji z klientami. Nawet jeśli ktoś nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem, wspiera kogoś, kto to robi. Połącz kropki między tym, co robią, a tym, co to oznacza dla klienta.

Utwórz nowych klientów dla starych pakietów. Prawdopodobnie nie nasyciłeś swojego obecnego rynku docelowego. Nie pozwól, aby podstawy, które doprowadziły Cię do obecnego poziomu sukcesu, zniknęły. A co z nowymi rynkami docelowymi? Jakie masz udane usługi, które możesz zaoferować innemu segmentowi?

Utwórz nowe usługi dla starych klientów. Zrób trochę badań… zapytaj ludzi z „pierwszej linii”, czego ich zdaniem potrzebują Twoi klienci. Zapytaj swoich klientów bezpośrednio lub zatrudnij firmę zewnętrzną, aby poprosiła o Ciebie. Dowiedz się, dlaczego wygrałeś i straciłeś biznes. Będziesz zaskoczony, zainspirowany i zmotywowany tym, czego się dowiesz.

Utwórz nowe pakiety dla starych usług. Weź to, co znasz lub robisz i umieść to w nowym formacie lub ofercie. Możesz tworzyć warsztaty, płyty CD, e-booki, mini-booki, treści on-line, skoroszyty, listy kontrolne i nie tylko z niemal każdej profesjonalnej zawartości, którą znasz lub z którą pracujesz. Pomyśl nie tylko o pobieraniu opłaty godzinowej za swoje usługi. „Produkuj” to, co wiesz, oferując ludziom przydatne narzędzia, z których mogą korzystać.

Upewnij się, że Ty i Twój zespół kierowniczy jesteście wzorem do naśladowania dla reszty firmy w zakresie tworzenia trwałych relacji. Jakie zachowania, słowa, standardy i podejścia tworzą trwałe relacje zarówno z klientami, jak i pracownikami? Upewnij się, że starszy zespół prowadzi rozmowę, a jeśli nie, rozwiąż problem. Jeśli y

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *