Jak promować swoją firmę w domu przy skromnym budżecie

Tytuł:
Jak promować swoją firmę w domu przy skromnym budżecie!

Liczba słów:
513

Podsumowanie:
Pozyskiwanie klientów jest kluczem do sukcesu w każdej firmie. Istnieje wiele sposobów promowania firmy w domu – jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, które z nich są najlepsze dla Twojej firmy, jest przetestowanie. Oto kilka wskazówek, jak zdobywać klientów bez wydawania fortuny!

1. Powiedz wszystkim, których znasz, że rozpoczynasz działalność gospodarczą ORAZ poproś ich, aby powiedzieli wszystkim, których znają. Poczta pantoflowa to świetny sposób na promocję firmy, zwłaszcza jeśli jest to firma lokalna. A co najważniejsze, jest BEZPŁATNY!

Słowa kluczowe:
mała firma, porady marketingowe, reklama firm domowych

Treść artykułu:
Zdobywanie klientów to podstawa do sukcesu w każdej firmie. Istnieje wiele sposobów promowania firmy w domu – jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, które z nich są najlepsze dla Twojej firmy, jest przetestowanie. Oto kilka wskazówek, jak zdobywać klientów bez wydawania fortuny!

1. Powiedz wszystkim, których znasz, że rozpoczynasz działalność gospodarczą ORAZ poproś ich, aby powiedzieli wszystkim, których znają. Poczta pantoflowa to świetny sposób na promocję firmy, zwłaszcza jeśli jest to firma lokalna. A co najważniejsze, jest BEZPŁATNY!

2. Dołącz do lokalnej izby handlowej (zwłaszcza jeśli większość klientów będzie pochodziła z Twojej okolicy). Networking nie zapewni Ci klientów w ciągu nocy, ale nigdy nie wiesz, gdzie znajdziesz biznes – i gdzie znajdziesz innych, którzy pomogą Ci promować Twój biznes. Dodatkowo uzyskasz również dostęp do różnych usług, rabatów itp.

3. Zareklamuj się w lokalnej gazecie. Wiele lokalnych gazet ma działy dla nowych firm, a to świetny i opłacalny sposób na dotarcie do klientów w Twojej okolicy!

4. Rozłóż ulotki i rozdawaj wizytówki, kiedy tylko jest to możliwe.

5. Reklamuj się w ogólnokrajowych magazynach i gazetach, które czytają Twoi klienci. Magazyny branżowe to świetny sposób na kierowanie reklam – i docieranie dokładnie do osób, które potrzebują i chcą tego, co oferuje Twoja firma. Nawet małe ogłoszenie może przynieść duży zwrot.

6. Utwórz witrynę internetową. Niezależnie od tego, czy Twoja firma ma zasięg lokalny, czy krajowy, umieszczenie firmy w Internecie jest obecnie koniecznością. Nawet jeśli nie sprzedajesz niczego, co można kupić w Internecie, możesz przekazać potencjalnym klientom cenne informacje przez Internet.

7. Promuj swoją witrynę w całej swojej literaturze – wizytówkach, papierach stacjonarnych, e-mailach itp.

8. Dowiedz się, jak „zoptymalizować” swoją witrynę, aby uzyskać bezpłatny ruch w wyszukiwarkach, takich jak Google i Yahoo. Możesz wybrać konkretne terminy, których używają klienci w Twojej branży, i możesz promować swoją firmę na całym świecie – lub tylko w swoim mieście.

9. Korzystaj z reklam Pay-Per-Click w Google i Yahoo. Możesz wybrać terminy, których używają Twoi klienci, aby znaleźć informacje, których szukają, i zapłacić za każdym razem, gdy klikną jedną z Twoich reklam. Możesz ustawić kwotę, jaką płacisz za każde kliknięcie, szybko przetestować swoje reklamy i szybko zyskać widoczność w wyszukiwarkach (uzyskanie wysokich rankingów za darmo zajmuje trochę czasu).

10. Reklamuj się w biuletynach drukowanych i e-mailowych, które czytają Twoi klienci, oraz w witrynach internetowych, które odwiedzają Twoi klienci. To kolejny świetny sposób na zaprezentowanie firmy odpowiednim osobom bez wydawania fortuny. Oferuj bezpłatne informacje (kurs, biuletyn, poradnik dotyczący Twojej branży, przewodnik dla kupujących itp.), Aby zwiększyć odsetek odpowiedzi.

11. Pisz artykuły i przesyłaj je do magazynów, biuletynów i witryn internetowych, aby dzielić się swoją wiedzą i stać się ekspertem w swojej dziedzinie. Budowanie wiarygodności i zdobywanie widoczności sprawi, że ludzie będą chcieli robić z Tobą interesy!

12. Utwórz plan działań następczych, aby pozostać w kontakcie z osobami, które odpowiadają na wszystkie Twoje reklamy. Im bardziej uda Ci się utrzymać firmę przed potencjalnymi klientami, tym większe prawdopodobieństwo, że będą w stanie Cię znaleźć, gdy będą gotowi do zakupu tego, co oferujesz!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *