Jak promować sprzedaż garażową

Tytuł:
Jak promować sprzedaż garażową

Liczba słów:
545

Podsumowanie:
Każdy, kto założył własną firmę (czy to cegła i zaprawa, online, nawet coś tak prostego, jak weekendowa sprzedaż w garażu), pokaże Ci, że najważniejszym aspektem utrzymania Twojej firmy (a więc generowania zysków) jest marketing.

Słowa kluczowe:
social, media, marketing

Treść artykułu:
Każdy, kto założył własną firmę (czy to tradycyjną, online , nawet coś tak prostego, jak weekendowa wyprzedaż w garażu), powie Ci, że najważniejszym aspektem utrzymania Twojej firmy (a tym samym osiągania zysków) jest marketing.

Zaczynając od czegoś tak prostego, jak sprzedaż garażowa, zastanów się, jakie są rodzaje marketingu. Najczęściej można spotkać napisy z tektury z ostrym nabazgraniem, przypięte do słupków telefonicznych z dużą strzałką wskazującą kierunek Twojego „biznesu”. Możesz się śmiać i powiedzieć, że to nie marketing, ale w rzeczywistości to wszystko, co jest związane z marketingiem. Masz produkt lub usługę i chcesz, aby ludzie o tym wiedzieli. Proste.

Kontynuując analogię do sprzedaży w garażu, istnieje wiele innych sposobów na promowanie siebie. Jestem pewien, że powiesz o tym swoim sąsiadom i znajomym. A może nawet zamieścisz ogłoszenie w PennySaver lub na Craigslist. To wszystko formy marketingu bezpośredniego.

Prawdopodobnie największym czynnikiem sukcesu sprzedaży warsztatu jest jego lokalizacja. Jeśli mieszkasz w mieszkaniu, jesteś oczywiście bardzo ograniczony do tego, jak sukces możesz odnieść. W kompleksie apartamentów po prostu nie ma zbyt wiele miejsca na ekspozycję towarów. Możesz umieścić znaki, powiadomić rodzinę i publikować biuletyny, ale prawdopodobnie nie przyniosą one wiele dobrego, jeśli ludzie nie będą mogli dostać się do Twojej firmy. A co by było, gdybyś mieszkał w narożnym domu obok głównej drogi? To prawda, ludzie zwykle nie przeprowadzają się do domów na wyprzedaży garażowej (zwykle jest na odwrót), ale to kolejny przykład marketingu; i jest to bardzo bezpośrednie.

OK, więc jak inaczej możesz promować i reklamować swoją sprzedaż? Czy jest coś jeszcze, co możesz zrobić? Tak. Jest jeszcze wiele innych rzeczy, które możesz zrobić. Twoja sprzedaż w garażu wyprzedzi wszystkie inne.

A co z rozszerzeniem? Porozmawiaj z sąsiadami i zaplanuj grupową wyprzedaż garaży. Zaangażuj całą swoją ulicę, a zamienisz sprzedaż garażu w zabytkowe centrum handlowe. Chcesz się jeszcze bardziej rozwinąć? Może mógłbyś założyć stronę internetową. Rób zdjęcia wszystkiego i pozwól ludziom robić zakupy online, a będziesz mógł wysyłać im zamówienia.

Teraz, gdy zaczynasz być duży, nadszedł czas, aby zamieścić informacje prasowe. Zadzwoń do lokalnej gazety i powiedz im, co robisz na swojej ulicy. To bezpłatna reklama w gazecie, która oznacza więcej klientów i większe zyski.

Do tej pory zabraknie Ci rzeczy do sprzedania, więc czas sprowadzić hurtownika. Poszukaj firm, które sprzedają fałszywe antyki i zamawiaj je hurtowo. Daj każdemu domowi na swojej ulicy własną linię produktów. Zbuduj znaki, udekoruj swój trawnik, ustaw migoczące światła, a staniesz się fenomenem.

Następnie zatrudnij ekipę filmową i nagraj własną reklamę telewizyjną. Odtwórz najpierw lokalnie, a następnie przenieś do stacji kablowych. Do tej pory będziesz mieć konkurentów. Inne ulice będą chciały kawałek ciasta. A teraz wracasz do punktu wyjścia. Na tym właśnie polega marketing. Czas zacząć coś nowego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *