Jak pokonać strach i osiągać zyski

Tytuł:
Jak pokonać strach i osiągać zyski!

Liczba słów:
728

Podsumowanie:
Oto krótka lista umiejętności, których można się nauczyć, rozwijać i utrzymywać, a które uspokoją Twoje lęki i sprawią, że odniesiesz sukces.

Słowa kluczowe:
cold calling, cold calling, jak to cold calling, strach przed cold callingiem, techniki cold callingu

Treść artykułu:
Copyright 2006 Top Dog Konsultacje

Wbrew powszechnemu przekonaniu „STRACH” nie oznacza „zapomnij o wszystkim i uciekaj”! Ale co masz zrobić, gdy wkradają się negatywne myśli, zmuszają cię do życia w stresie i niwelują spokój ducha?

Jeśli jesteś jak większość profesjonalistów w sprzedaży, poczujesz się różowo, wiedząc, że strach można pokonać. Możesz witać każdego dnia z podekscytowaniem na myśl o „zaufaniu na żądanie” i możesz posiadać każdego potencjalnego klienta, który ma szczęście spotkać się z tobą!

Konkluzja? Pokonaj strach, a wyjdziesz na szczyt.

Oczywiście chcesz wykorzystać swój ograniczony czas na nieograniczone dolary:

Sprzedawanie na najwyższym szczeblu decydentom za milion dolarów to strategia, którą chcesz opanować, ponieważ menedżerowie wyższego szczebla skup się na biznesie i wypisz duże czeki. Doświadczenie pokazuje, że głównym celem decydentów średniego szczebla jest utrzymanie pracy.

Masz niezwykle cenne rozwiązania i usługi, które przyniosą korzyści Twoim potencjalnym firmom, a Twoje „dopasowanie wiadomości do rynku” pasuje lepiej na poziomie kierowniczym niż jakiekolwiek inne.

Twoje wszechstronne, zmieniające biznes przesłanie brzmi: „Mam rozwiązania, które pozwolą Ci zmniejszyć wydatki i zwiększyć przychody”. A to przesłanie najlepiej pasuje do osób na stanowiskach kierowniczych, które zawzięcie szukają rozwiązań dla rosnących wydatków i spadających przychodów.

Twoje doświadczenie zmusza cię do stwierdzenia: „Jeśli nadal będę wołać na niskich poziomach, gdzie codzienne wołanie brzmi:„ Oszczędzaj pracę, nie wydawaj pieniędzy ”, nadal będziesz słyszeć to irytujące zdanie„ odbieraj setki telefonów od osób takich jak Ty ”. Jeśli jesteś podobny do swoich kolegów, ten rodzaj leczenia działa na twój ostatni nerw!

Teraz, pytam cię, z tego rodzaju odrzuceniem dzień w dzień, kto nie spodziewałby się, że wkradnie się strach?

Możesz się zgodzić Pokonać lub rozpoznać czerwoną flagę, gdy ją zobaczysz:

Spójrz poza coś, co wydaje się być ślepą uliczką, niskopoziomową rozmową sprzedażową i znajdź kroki, które pozwolą prowadzi cię do celu. Zrozum, że to, co wydaje się być odrzuceniem, jest w rzeczywistości machaniem „czerwoną flagą”, kierującą cię do wezwania wyżej. To jest miejsce, w którym Twoje rozwiązania / usługi mogą być zrozumiane, docenione i pożądane w ogólnym schemacie obrazu zysków Twojego potencjalnego klienta.

Jeśli błędnie odczytasz czerwoną flagę jako odrzucenie w dobrej wierze, zamarzniesz ze strachu i dojdziesz do wniosku, że wszystko jest stracone. To nie musi być Twój wybór! Możesz podjąć działanie z zupełnie innej perspektywy. Zdecyduj się szukać sposobów na ominięcie przeszkód w zimnych rozmowach na najwyższym poziomie.

Sukces osiąga się w zygzakach:

Jako odnoszący sukcesy profesjonalista w sprzedaży rozumiesz, że sukces rzadko przychodzi bezpośrednio, jak wrony; ten sukces osiąga się zygzakami, próbując strategii, wpadając w przeszkody, podejmując działania korygujące, aby wrócić na kurs i kierując się bardziej bezpośrednio w kierunku celu. Traktuj przeszkodę nie jako ślepą uliczkę, ale jako pomocny środek do pozytywnego wyniku.

Wszyscy wiemy, że nieskrępowany strach, pozostawiony samemu sobie, prowadzi nas ścieżką, która napełnia nas wątpliwościami, niepewnością i poczuciem porażki. A co jeśli zastygniesz w strachu? Czy jest dla ciebie nadzieja? Czy możesz się odtajać i znowu ruszyć do przodu?

Absolutnie, pozytywnie, bez wątpliwości – jest nadzieja i obietnica sukcesu:

Twój sukces zależy od stosunkowo krótkiej listy postaw i umiejętności, których można się nauczyć, ćwiczyć, rozwijać i utrzymane.

1. Sprzeciw związany z odgrywaniem ról obala się wraz z kolegą lub współmałżonkiem. Brak pewności siebie wynika z braku umiejętności. Ta praktyka bez presji wzmocni umiejętności i zapobiegnie „strachowi” dręczenia Cię pytaniem: „Co mam powiedzieć, kiedy dzwonię na spotkanie?”

2. Wzmocnij się pisemnymi opiniami swoich ulubionych klientów, przeczytaj je, gdy „strach” wywoła myśli: „Dlaczego do licha jakikolwiek dyrektor chciałby się ze mną spotkać?” Niech słowa Twoich klientów odnoszących największe sukcesy będą słowami odpowiadającymi na to małe pytanie.

3. Pamiętaj, że posuwanie się naprzód jest trudne, kiedy wierzysz, że następny krok wyssie z ciebie życie. Zmień swoje przekonania z prawdziwej perspektywy – F.E.A.R. to po prostu fałszywe dowody, które wydają się prawdziwe. I z tym sobie radzisz wyjątkowo dobrze.

Użyj tych prostych taktyk, aby podbić F.E.A.R. i osiągaj zyski.

Prześlij ten artykuł znajomym – podziękują Ci za to!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *