Jak pisać komunikaty prasowe, które są publikowane za każdym razem.

Tytuł:
Jak pisać komunikaty prasowe, które są publikowane za każdym razem.

Liczba słów:
526

Podsumowanie:
„Sekrety” komunikatów prasowych w końcu ujawniono … Jeśli chcesz wiedzieć, jak to robią, na pewno muszą wiedzieć, co robią.

Słowa kluczowe:
marketing, biznes online, e-commerce, SEO, marketing internetowy, marketing afiliacyjny, sekrety, porady

Treść artykułu:
Informacje prasowe są jeden ze skutecznych sposobów generowania „natychmiastowego szumu”. Chociaż są one zwykle postrzegane jako krótkoterminowe generatory ruchu, mogą również być źródłem długoterminowego ruchu, gdy są odpowiednio zoptymalizowane.

Dobrze napisana informacja prasowa przekieruje ruch do Twojej witryny za pośrednictwem linków z dziesiątek witryn z wiadomościami i treściami o dużym natężeniu ruchu. Oto, co się dzieje – przesyłasz komunikat prasowy do sieci dystrybucji komunikatów prasowych lub do „wiadomości prasowych”. „News Wire” rozprowadza przesłane komunikaty prasowe w sieci abonentów.

Te witryny subskrybujące pobierają nagłówki z aktualności z danego dnia i wyświetlają je tam, gdzie chcą.

Mogą również mieć zastosowane filtry do sortowania kanału wiadomości, pozwalając im wybierać treść wiadomości na podstawie trafności. Spójrzmy na przykład z prawdziwego świata:

Właśnie ukończyłeś komunikat prasowy ogłaszający uruchomienie Twojej nowej witryny sprzedającej niebieskie widżety. Wchodzisz na stronę http://www.prweb.com, jedno z najstarszych i najbardziej zaufanych źródeł dystrybucji wiadomości w sieci. Tutaj prześlesz swoje komunikaty prasowe.

Masz kilka opcji dystrybucji. Usługa bezpłatnej dystrybucji przeniesie Twoją informację prasową do sieci niezależnych stron internetowych, które subskrybują usługę dostarczania wiadomości.

Z drugiej strony zaawansowane opcje dystrybucji umożliwiają przesyłanie informacji prasowych do jeszcze większej liczby witryn, w tym portali o bardzo dużym ruchu, takich jak Google News, Yahoo! Wiadomości oraz główne gazety i czasopisma.

Wybierasz opcję najlepiej odpowiadającą Twoim potrzebom i w ciągu około dwudziestu czterech godzin Twoja wiadomość zostanie odebrana, ludzie ją przeczytają i, jeśli są wystarczająco ciekawi, skorzystają z linków, które umieściłeś w komunikacie prasowym. Natychmiastowy wzrost ruchu!

Komunikaty prasowe są generalnie indeksowane przez wyszukiwarki częściej i szybciej. Jednak ich ranking zależy od optymalizacji słów kluczowych. Dzięki starannej optymalizacji możesz osiągnąć pierwszą dziesiątkę rankingu w głównych wyszukiwarkach według wybranych słów kluczowych w komunikacie prasowym.

To jest świetne, ponieważ Twoja witryna jest efektywnie pozycjonowana przez proxy. Musisz mieć ukierunkowane słowa kluczowe. Rzecz w tym, aby zoptymalizować komunikat prasowy za pomocą odpowiednich słów kluczowych, które przyciągają wyszukiwania, ale nie są nasycone ani zbyt konkurencyjne.

Podobnie jak reklamy, informacje prasowe muszą być umieszczane w obszarach strategicznych. Wyszukaj w Internecie punkty sprzedaży, w których można uruchomić wydanie. Oto kilka z nich, które otrzymują dobre odpowiedzi:

http: //www.businesswire.com
http: //www.internet.com
http: //www.prnewswire.com

Jednym z bardzo częstych błędów jest przesyłanie informacji prasowej bez uprzedniego zbadania publikacji. Dosłownie niemożliwe jest dostarczanie aktualnych, zorientowanych na wiadomości informacji do witryny lub magazynu, jeśli nie masz pojęcia, jakie zainteresowania mają ich czytelnicy.

Odrób trochę pracy domowej przed przesłaniem informacji prasowej. Możesz poszukać w Internecie artykułów, które oferuje każda witryna. Kup egzemplarz czasopisma lub gazety i zobacz wspólne zainteresowania czytelników. Rozumiejąc, czego szuka publikacja, będziesz w stanie zaspokoić potrzebę i uzyskać znacznie lepszą odpowiedź z komunikatu prasowego.

Do Twojego sukcesu,

Seth Chong

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *