Jak organizacje non-profit radzą sobie z SEM Prosta rozmowa z American Cancer Society

Title:
Jak organizacje non-profit radzą sobie z SEM? Prosta rozmowa z American Cancer Society

Liczba słów:
1421

Podsumowanie:
Niedawno miałem okazję porozmawiać o SEO / SEM z organizacją non-profit. Rozmowa nie zaczęła się od SEO / SEM, ale zacząłem się zastanawiać – jak organizacja non-profit zajmuje się SEO / SEM?

Będąc w branży od jakiegoś czasu, mam całkiem niezłe pojęcie, jakie są stawki dla profesjonalnego SEM i trudno mi uwierzyć, że firma non-profit zainwestuje w to, wiedząc, że w niektórych przypadkach trudno to zmierzyć.

Zamierzasz przeczytać wywiad z Dyrektorem …

Słowa kluczowe:
marketing, marketing internetowy, marketing w wyszukiwarkach, budowanie linków, nie profits, non-profit

Treść artykułu:
Niedawno miałem okazję rozmawiać o SEO / SEM z organizacją non-profit. Rozmowa nie zaczęła się od SEO / SEM, ale zacząłem się zastanawiać – jak organizacja non-profit zajmuje się SEO / SEM?

Będąc w branży od jakiegoś czasu, mam całkiem niezłe pojęcie, jakie są stawki dla profesjonalnego SEM i trudno mi uwierzyć, że firma non-profit zainwestuje w to, wiedząc, że w niektórych przypadkach trudno to zmierzyć.

To, co za chwilę przeczytasz, to wywiad z Dyrektorem ds. Komunikacji Online Wydziału High Plains American Cancer Society.

Skończmy z formalnościami. Jak masz na imię i stanowisko?

Nazywam się David Neff i jestem dyrektorem ds. Komunikacji online w amerykańskim oddziale American Cancer Society High Plains

Czym zajmuje się dyrektor ds. Komunikacji online?

Zasadniczo moim zadaniem jest zarządzanie całym projektem i utrzymaniem strony internetowej, w tym wszelkimi aktualizacjami, a także kampaniami e-mailowymi, które robimy. Obejmuje to każdy handel elektroniczny, w który wchodzimy.

Czy zajmujesz się pozycjonowaniem w wyszukiwarkach na którejkolwiek ze swoich witryn?

Nie całkiem. Oprócz przesyłania do DMOZ i Google nie prowadzimy obecnie aktywnego marketingu w wyszukiwarkach. Większość naszych promocji odbywa się poprzez reklamy drukowane, reklamy internetowe, takie jak Google Adwords, banery i tym podobne. Nie wychodzimy aktywnie i nie zajmujemy pozycji.

Rozmawialiśmy już wcześniej i wspomniałeś, że American Cancer Society ma kilka stron, w tym takie, za które jesteś bardziej odpowiedzialny. Dlaczego Cancer Society nie inwestuje w pozycjonowanie?

W tym momencie nie ma go na naszej liście priorytetów. Jesteśmy bardzo zajęci promowaniem naszych witryn poprzez promocję offline, o której wspomniałem wcześniej.

Czy istnieje powód, dla którego SEM nie jest priorytetem?

Takie decyzje są podejmowane na wyższym poziomie i nie wiadomo, jak to działa. Nie ma prawdziwych „małych kroków”, które możesz podjąć, aby się w to dostać. W rzeczywistości oni [zarząd] prawdopodobnie nawet nie wiedzą o tym zbyt wiele. Naprawdę nie ma tego na [ich] ekranie radaru.

Miałem do czynienia z dużymi organizacjami, takimi jak Twoja i odkryłem, że zwykle aby rozpocząć kampanię SEM, personel musi mieć „Ewangelistę SEM”. Jedna osoba, która stoi na czele kampanii. Czy był ktoś w twoim biurze, który próbował to naciskać?

Nie w tej chwili, ale widzę wyniki z rzeczy, o których z wami rozmawiałem, a pierwsze wyniki są imponujące. Również inne media, które napotykam, skłoniły mnie do rozważenia tego. Może rok 2006 będzie rokiem, w którym zaczniemy naciskać na kampanię SEM.

Wspomniałeś wcześniej, że zajmujesz się innymi reklamami internetowymi. Jakiego rodzaju reklamy internetowe zajmujesz się dla American Cancer Society?

Zrobiliśmy banery reklamowe na urządzeniu PDA i na wielu głównych witrynach. Znajdowanie rzeczy, które lekarze czytają, np. Http://www.webmd.com i http://www.pdamd.com. Skontaktowaliśmy się również z http://www.motricity.com i zrobiliśmy wiele reklam w wielu witrynach partnerskich w celu uzyskania bezpłatnego produktu, ale musieliśmy zapłacić pełną cenę za te reklamy.

Następnie planujemy sprzedać karnet golfowy, aby uzyskać zniżkę na opłaty za grę w golfa, niezależnie od tego, gdzie grasz w Teksasie. Dlatego wkrótce będziemy umieszczać reklamy dla nich. W odpowiednim czasie będziemy również umieszczać dla nich reklamy Google.

Jako specjalista ds. Marketingu w wyszukiwarkach wiem, że reklamy Google są ogólnie całkiem dobrymi narzędziami ruchu. Jak skuteczne były dla Ciebie w przeszłości?

W przeszłości reklamy Google były dla nas naprawdę świetne – wiele kliknięć w czasie świąt. W niektórych aspektach były lepsze niż banery reklamowe.

Jakie byłyby te aspekty?

Stopa zwrotu. Odkryliśmy, że niektóre banery reklamowe generowały w przeszłości duży ruch i zainteresowanie. Zauważyliśmy jednak, że w wakacje mieliśmy dużo wyświetleń, ale mniej sprzedaży.

Więc mówisz, że uzyskujesz lepsze współczynniki konwersji w reklamach Google?

Tak, zdecydowanie.

Kto opiekuje się Twoim programem Google?

(Chichocze) Niestety tak.

Dlaczego s

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *