Jak najlepiej wykorzystać swoje bilety

Tytuł:
Jak najlepiej wykorzystać swoje bilety

Liczba słów:
440

Podsumowanie:
Bilety są ważnym punktem kontaktowym w tworzeniu świadomości marki i wartości dla Twojego zdarzenie.

Słowa kluczowe:
Projektowanie biletów, drukowanie biletów, losy na loterie, marketing, reklama, planowanie imprez

Treść artykułu:
Projekt biletu jest często pomijany. Planiści i organizatorzy wydarzeń planują, ile biletów będą potrzebować na dane wydarzenie i jak je rozprowadzić, ale nie warto zastanawiać się nad samym projektem biletu. Z perspektywy brandingu jest to stracona szansa. W końcu branding to zarządzanie wszystkimi różnymi punktami kontaktu organizacji z opinią publiczną, a Twoje bilety to jeden punkt kontaktu, z którym będą się kontaktować wszyscy Twoi klienci.

Zachowałem kilka biletów na wydarzenia, w których uczestniczyłem, w tym jeden z Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2002 i cztery z meczu piłki nożnej Notre Dame z Navy w 2003 roku. Jak większość ludzi, zatrzymuję bilety na wydarzenia, które coś dla mnie znaczyły, ale jest jeszcze jeden czynnik decydujący o tym, czy zatrzymam bilet: jak wygląda bilet.

Komitet Olimpijski Salt Lake (SLOC) posunął się tak daleko, że wyprodukował dwa bilety na każde miejsce, jeden na wejście do drzwi, a drugi na pamiątkę. Chociaż olimpiada ma budżet, który przyćmiewa większość innych wydarzeń, pokazuje, że zdali sobie sprawę, że same bilety mają wartość. Sprawdź bilety okresowe dla dowolnej zawodowej lub akademickiej drużyny sportowej, a zobaczysz, że ktoś podjął świadomy wysiłek, aby stworzyć wartość poprzez projekt tego biletu. Atrakcyjny bilet kosztuje więcej niż zwykły bilet, ponieważ ludzie kojarzą wartość z wyglądem i stylem.

Koszt jest prawdopodobnie największym czynnikiem przy wyborze biletu ogólnego. Atrakcyjne bilety kosztują więcej niż zwykłe. Zwykle kosztują 0,03-0,08 centa więcej za bilet niż bilet ogólny. Jeśli jednak pobierasz o 25 centów więcej za bilet (i łatwo możesz), daje to zysk w wysokości 17 centów za bilet (170 USD za każdy sprzedany tysiąc biletów). Ten zysk jest dodatkiem do korzyści marketingowych i reklamowych, które można uzyskać dzięki atrakcyjnemu biletowi. Jeśli ludzie lubią bilety na Twoje wydarzenie, są bardziej skłonni pokazać ten bilet swoim znajomym (zaczyna to brzmieć jak bezpłatna lub wirusowa reklama). Większość zajęć marketingowych, w których brałem udział, skupiała się na uzyskaniu jak najlepszych wyników przy jak najmniejszym budżecie, jeśli taki jest Twój cel, to zarabianie pieniędzy na biletach i uzyskiwanie wartości marketingowej jest tak dobre, jak to tylko możliwe.

Najważniejsze jest to, że czas, wysiłek i pieniądze wydane na projektowanie biletów zazwyczaj zwracają się same. Zatrudnienie grafika na pełny etat do tworzenia biletów może nie być opłacalne, ale zasługuje na uwagę podczas planowania przyszłych wydarzeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *