Jak myśleć jak publicysta, aby osiągnąć sukces jak gwiazda

Tytuł:
Jak myśleć jak publicysta, aby osiągnąć sukces jak gwiazda

Liczba słów:
561

Podsumowanie:
Czy wybrałeś swój strój wieczorowy do Oscara? Mam. Powinieneś. Czy zastanawiałeś się, co powiesz, gdy przyjmiesz nagrodę? Mam. Powinieneś. Przynajmniej w twojej głowie, ten wspaniały plac zabaw dla wyobraźni. To samo miejsce, w którym zamierzamy dziś zapuścić się do wielkich pomysłów na reklamę. Razzle, olśnienie, blask i blask. Czy nie w ten sposób myślimy, że wszystkie te gwiazdy trafiają do Oscarów w pierwszej kolejności? Jednak to mniej blasku, a więcej planowania tworzy rzeczywistość. …

Słowa kluczowe:
Reklama, marketing, sukces, promocja, sprzedaż, informacje prasowe, biznes

Treść artykułu:
Czy wybrałeś Twój strój na noc do Oscara? Mam. Powinieneś. Czy zastanawiałeś się, co powiesz, gdy przyjmiesz nagrodę? Mam. Powinieneś. Przynajmniej w twojej głowie, ten wspaniały plac zabaw dla wyobraźni. To samo miejsce, w którym zamierzamy dziś zapuścić się na wspaniałe pomysły reklamowe. Razzle, olśnienie, blask i blask. Czy nie w ten sposób myślimy, że wszystkie te gwiazdy trafiają do Oscarów w pierwszej kolejności? Jednak to mniej blasku, a więcej planowania tworzy rzeczywistość. Najpierw marzenie, potem praca, potem zwykle mnóstwo rozczarowań, żeby sprawdzić determinację, potem seria małych sukcesów, a potem… rozgłos. To dość przewidywalna droga, ale często jako biznesmeni zapominamy o zaplanowaniu własnej nocy Oscara. Brakuje nam również kluczowego składnika – rozgłosu. Marketing jest tym, co prowadzi Cię do rynku docelowego, aby dokonać sprzedaży. Reklama to punktowe światło, które rzuca się w oczy i wzmacnia masowy apel jako popularnego eksperta w swojej dziedzinie. Kierujesz marketing do kupujących. Reklama przyciąga do Ciebie masy kupujących.

Kiedy skupiałeś się na marketingu, zmiana paradygmatu na rozgłos jest trochę trudna. Jednak ważną różnicą między marketingiem a reklamą jest grupa docelowa. Nie musisz już prezentować kupującym swojego produktu lub usługi, teraz twoją publicznością są media. Oznacza to redaktorów i producentów. Ci ważni ludzie szukają jednej rzeczy – historii. Wyjątkowa historia. Coś inspirującego, motywującego, wartego opublikowania lub edukacyjnego. Kropka. Nic innego nie zrobi. Aby odnieść sukces w mediach, musisz myśleć jak publicysta i znaleźć swoją wyjątkową historię. Jeśli nie masz historii, czas ją stworzyć. Co jest wyjątkowego w Tobie lub Twojej firmie? Czasami jest to postawa. Na przykład pracodawca, który regularnie pytał swoich pracowników, co im się nie podoba w ich pracy, a następnie zmieniał obowiązki. Może to być wydarzenie, na przykład impreza charytatywna, która zbiera pieniądze dla głodujących dzieci, ale podaje fasolę i ryż na gali, aby pokazać, jak to jest być biednym. Może to być Twój spryt, Twój sposób myślenia, to, na czym Ci najbardziej zależy, lub sposób, w jaki integrujesz swoje wartości ze swoim biznesem. Tylko, że możesz to znaleźć, ale zaufaj mi, że tam jest.

Zacznij odkrywać swoje własne unikalne perspektywy i krzywe mediów, zapisując swoje myśli i nastawienie. Bazgroły, pokoloruj lub pomaluj, to naprawdę nie ma znaczenia, o ile zaczniesz poświęcać czas na zgłębianie swojej „historii”. Nie reklama, nie cena, nie produkt, ale Twoja historia.

Gdy już zagłębisz się w swoją własną, unikalną ofertę medialną, znajdź odpowiednie ścieżki do przedstawienia swojej oferty. Uważaj jednak; media powinny być zawsze traktowane z dobrą wolą i szacunkiem. Nie, powtarzam, nie idź na ostrą sprzedaż. To nie jest odpowiedni czas. Jeśli musisz, zachowaj trudną sprzedaż na marketing, a jeszcze lepiej, wyrzuć wszystko razem. Nie błagaj mediów, nie jęcz ani nie błagaj. Podejmij decyzję, szanuj ich czas, a ich decyzja pracuj nad budowaniem długoterminowych relacji. W końcu będziesz mieć w kieszeni takie imiona, które zaczną pojawiać się na przyjęciach, i będziesz gwiazdą! Gwiazda z umysłem publicysty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *