Jak mogę konkurować z Stone Evans

Tytuł:
Jak mogę konkurować z Stone Evans?

Liczba słów:
423

Podsumowanie:
Niezależnie od niszy, w której zdecydujesz się wejść online, napotkasz konkurentów. W Internecie mogą istnieć niewykorzystane nisze, ale prawdopodobnie nie są one opłacalne i dlatego nie warto się w nie angażować.

Jedno pytanie, które często żeruje w umysłach sprzedawców internetowych, szczególnie nowych, brzmi: „ Jak mogę konkurować z królem marketerów, Stone Evans. ”

W rzeczywistości nie musisz z nim konkurować, wystarczy wyróżnić się z tłumu i konkurować …

Słowa kluczowe:
Internet Marketing, strona główna biznes oparty na biznesie, praca w domu, kamienne evans, okazja, zarabianie pieniędzy w Internecie

Treść artykułu:
Niezależnie od niszy, którą zdecydujesz się wejść online, napotkasz konkurencję. W Internecie mogą istnieć niewykorzystane nisze, ale prawdopodobnie nie są one opłacalne i dlatego nie warto się w nie angażować.

Jedno pytanie, które często żeruje w umysłach sprzedawców internetowych, szczególnie nowych, brzmi: „ Jak mogę konkurować z królem marketerów, Stone Evans. ”

W rzeczywistości nie musisz z nim konkurować, po prostu musisz wyróżniać się z tłumu i konkurować z wszystkimi innymi, którzy z nim konkurują! Nie musisz koniecznie być dominującą siłą w wybranej niszy. Dość często bycie w pierwszej dziesiątce wystarczy, aby mieć dobre dochody bez zbyt ciężkiej pracy.

Zawsze uczę ludzi, których szkolę, że muszą wyjść i znaleźć dwudziestu swoich głównych konkurentów. Muszą subskrybować swoje biuletyny, czytać ich strony internetowe i zwracać uwagę na to, co pojawia się w ich skrzynce odbiorczej.

Czemu? Ponieważ musisz zrozumieć, co robią.

Jeśli możesz dowiedzieć się, co robią dobrze, możesz to naśladować i dostosować do własnego podejścia do niszy. Możesz też oczywiście odkryć, co robią niezbyt dobrze.

Jeśli wiesz, co robią źle, jest to dla Ciebie okazja, aby wejść na rynek. Możesz nawet użyć tego jako elementu sprzedaży w swojej kopii sprzedażowej, że „robisz to lepiej”. Oczywiście nigdy nie wymieniasz nikogo z nazwiska, ale możesz wspomnieć o tym konkretnym obszarze i o tym, jak dobrze sobie w nim radzisz.

Daje ci szansę na odrobinę przewagi, szczególnie jeśli twój konkurent wprowadził autopilota i nie zaktualizował swojego produktu lub strony internetowej. Internet zmienia się niemal codziennie, przez co produkty bardzo szybko tracą aktualność, a zawarte w nich informacje nie są już tak świeże ani przydatne.

Możesz zatem wykorzystać to i uczynić z tego punkt sprzedaży – coś, co odróżnia Cię od konkurencji i daje Twojemu rynkowi potężny powód do zakupu od Ciebie. Ludzie zawsze chcą najbardziej aktualnych i najnowszych informacji i często są skłonni zapłacić za nie wyższą cenę.

Zrozumienie konkurencji pozwoli Ci dobrze radzić sobie na rynku, od wyceny po promocję. Zbadaj konkurencję, zobacz, co robią i zdecyduj, jak możesz to zrobić lepiej – a potem ciesz się korzyściami ze swoich badań!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *