Jak maksymalnie wydobyć z Google Adsense

Tytuł:
Jak wydobyć maksimum z Google Adsense

Liczba słów:
555

Podsumowanie:
Poniżej znajdują się wskazówki i sekrety, które chciałbym omówić Ty, jak zoptymalizować swoje strony, aby były bardziej przyjazne dla Adsense. Pamiętaj, że te wskazówki dotyczą raczej wyświetlania reklam niż formatowania lub umieszczania reklam. Chociaż formatowanie i miejsce docelowe reklamy mogą wpływać na współczynniki klikalności reklam, nie mają one nic wspólnego z wyświetlaniem trafnych reklam w Twojej witrynie. Twoja witryna musi wyświetlać trafne reklamy, zanim będą miały szansę na kliknięcie.

Słowa kluczowe:
Google Adsense, zarabiaj więcej dzięki Google Adsense, zarabiaj dzięki Google Adsense

Treść artykułu:
Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizuj swoje strony, aby były bardziej przyjazne dla Adsense. Pamiętaj, że te wskazówki dotyczą raczej wyświetlania reklam niż formatowania lub umieszczania reklam. Chociaż formatowanie i miejsce docelowe reklamy mogą wpływać na współczynniki klikalności reklam, nie mają one nic wspólnego z wyświetlaniem trafnych reklam w Twojej witrynie. Twoja witryna musi wyświetlać trafne reklamy, zanim będą miały szansę na kliknięcie.

1. Unikaj zbyt dużej ilości treści na stronie
Jeśli AdSense nie wie, o czym jest Twoja strona, nie może wyświetlać reklam kierowanych na jej zawartość. Chociaż człowiek może łatwo stwierdzić, o czym jest strona internetowa, rzucając na nią okiem, algorytmy komputerowe nie są tak inteligentne. Jeśli Twoja strona zawiera zbyt dużo treści, istnieje prawdopodobieństwo, że zawiera ona również zbyt wiele pozornie niepowiązanych słów kluczowych. Adsense jest zdezorientowany i wyświetla reklamy charytatywne lub reklamy niezwiązane z tematem Twojej strony. Spróbuj podzielić stronę na mniejsze, z których każda skupia się tylko na kilku powiązanych słowach kluczowych.

2. Unikaj zbyt małej zawartości strony
Jeśli Twoja strona zawiera dużo grafiki i bardzo mało tekstu, Adsense może mieć trudności z ustaleniem, o co chodzi. Jest to szczególnie ważne, gdy większość treści pochodzi z grafiki i skryptów. Jeśli to możliwe, do wyświetlania nazw witryn, tytułów stron i nagłówków używaj tekstu zamiast grafiki. Upewnij się, że w tytule strony znajdują się słowa kluczowe i powtarzaj je na całej stronie. Unikaj ukrywania tekstu za pomocą podstępnych taktyk, takich jak używanie małych czcionek lub nadawanie tekstowi tego samego koloru co tło. Wyszukiwarki mogą to zinterpretować jako spam.

3. Powtarzaj słowa kluczowe, na które kierujesz reklamy
Powtarzanie słów kluczowych ułatwia Adsense rozszyfrowanie, o czym jest Twoja strona. Zrób to z umiarem, ponieważ nadmierne powtórzenia mogą zostać uznane przez wyszukiwarki za spam. Nadmierne powtarzanie może również sprawić, że twoje pisanie będzie brzmiało niezręcznie dla ludzkiego czytelnika. Zamiast powtarzać to samo słowo kluczowe więcej niż 5 lub 6 razy na stronie, użyj synonimów i powiązanych słów kluczowych. Na przykład zamiast 20 razy powtarzać „optymalizację Adsense”, możesz wypróbować alternatywne wyrażenia, takie jak „zwiększ przychody z AdSense” lub „zarabiaj więcej na Adsense”.

4. Unikaj akronimów
Napisałem kiedyś artykuł o reklamach typu pay-per-click w jednej z moich witryn. Kiedy załadowałem artykuł do mojej witryny, byłem zaskoczony, że wszystkie reklamy wyświetlane na stronie dotyczyły produktów komputerowych Apple i nie miały nic wspólnego z płatnością za kliknięcie. Później przyszło mi do głowy, że zamiast w kółko powtarzać „pay-per-click” w artykule, wielokrotnie użyłem akronimu „PPC”. Jak się okazało, „PPC” oznacza również „PowerPC”, linię komputerów Power Macintosh firmy Apple, co wyjaśnia, dlaczego otrzymuję wszystkie reklamy związane z Apple. Kiedy wymieniłem wszystkie „PPC” na „płatność za kliknięcie” i „płatność za kliknięcie”, problem zniknął.

5. Wybierz słowa kluczowe o wartości komercyjnej
Możesz otrzymywać ogłoszenia dotyczące usług publicznych zamiast płatnych reklam, jeśli Twoja strona zajmuje się tematem, którego słów kluczowych nikt nie licytuje. Rozwiązaniem jest włączenie do manuskryptu słów kluczowych o wartości handlowej. Na przykład, jeśli Twoja strona dotyczy niejasnych schorzeń, możesz spróbować dodać kilka nazw leków do swojego dokumentu, aby wyświetlać płatne reklamy, a nie reklamy charytatywne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *