Jak codziennie zwiększać ruch internetowy

Tytuł:
Jak codziennie zwiększać ruch w sieci

Liczba słów:
1075

Podsumowanie:
Celem tego artykułu jest przedstawienie kilku pomysłów na wprowadzenie internetu ruch w Twojej witrynie. Gdy ruch internetowy jest już aktywny, to co z nim zrobisz, zależy od Ciebie.

Słowa kluczowe:
ruch w sieci, zwiększ ruch, marketing, porady marketingowe, porady dotyczące ruchu

Treść artykułu:
I – Wprowadzenie
II – Katalogi internetowe
III – Wyszukiwarki – Rankingi
III – Link ahoy!
IV – Fora dyskusyjne i fora
V – Podsumowanie

I – Wprowadzenie

Jedną rzeczą, której pragną webmasterzy, jest stały przepływ ruchu internetowego do ich witryny.

Celem tego artykułu jest przedstawienie kilku pomysłów na wprowadzenie ruchu internetowego do Twojej witryny. Gdy ruch internetowy jest już aktywny, to co z nim zrobisz, zależy od Ciebie.

Przede wszystkim ruch internetowy pochodzi głównie z następujących obszarów; w przypadkowej kolejności
1. Katalogi internetowe
2. Wyszukiwarki
3. Link ahoy!
4. Tablice dyskusyjne / fora

Poniżej szczegółowo omawiamy każdą z nich.

II – katalogi internetowe

Katalog WWW nie jest moim ulubionym medium do budowania ruchu w sieci; ale może być przydatne budowanie PR, które może pomóc w osiągnięciu lepszych rankingów w wyszukiwarce Google. PR (zakres 1-10) to jeden z czynników, których Google używa do uszeregowania wyników, gdy ktoś przeprowadza wyszukiwanie. Zasadniczo z wyższym PR; Uważa się, że Twoja oferta powinna być lepsza niż te z innym PR.

Z krótkim omówieniem PR; PR zależy od liczby posiadanych linków zwrotnych i jakości tych linków. Im więcej masz linków zwrotnych z wysokiej jakości witryn internetowych, tym wyższy PR wygenerujesz; i w rezultacie; lepsze rankingi.

To piękno niektórych katalogów internetowych i stron z linkami. W zależności od tego, jak wysokie są wartości PR dla strony internetowej, na której chcesz umieścić link; wartość PR Twojej strony wzrośnie. Gdybyś mógł na przykład uzyskać wiele linków na różnych stronach PR6; Twoja wartość PR powinna wzrosnąć, a rankingi powinny się poprawić i powinny generować większy ruch.

Jak znaleźć katalogi internetowe, o które pytasz? To proste zadanie: wystarczy wejść na www.google.com i wpisać słowo kluczowe oraz katalog słów Na przykład, jeśli słowem kluczowym było „Kot”, wyszukiwane hasło brzmiało „Katalog kotów” są różne Powinny pojawić się katalogi Cat.

III – Linkahoy!

Ebaumsworld to bardzo popularna witryna do wyszukiwania żartów. Obecnie odwiedza go ponad 750 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Jednak po wpisaniu „dowcipów” i przeprowadzeniu wyszukiwania ebaumsworld nie znajduje się na liście 100 najlepszych wyników. Jak więc Ebaumsworld może cieszyć się tak dużym ruchem w sieci miesięcznie?

Ebausmsworld osiąga to głównie poprzez linki zwrotne. Co ciekawe, licząc linki zwrotne w Google, Ebaumsworld odnotował 9550 linków przychodzących.

Spójrzmy teraz twarzą w twarz:
Ręczne tworzenie 9550 linków zwrotnych poprzez ręczne przechodzenie do stron internetowych i umieszczanie linku jest bardzo męczącym zadaniem.

Jedynym sposobem na stworzenie tak wielu oryginalnych linków zwrotnych jest DOBRA TREŚĆ.

Po przestudiowaniu głównych stron internetowych odkryłem, że są dwa świetne sposoby na stworzenie tego:

1 Media / Downloads
2. Artykuły

W przypadku Ebaumworld.com ich kluczem jest mnóstwo mediów, niekoniecznie pisanie artykułów.
Internautów przyciągają ogólnie pliki do pobrania i media; To bardzo mile widziana różnica w stosunku do całego tekstu znajdującego się na stronach internetowych.

Gdy zaczniesz tworzyć wiele artykułów i multimediów / plików do pobrania, zauważysz, że osoby będą częściej odwiedzać Twoją witrynę, aby sprawdzić, czy nie ma więcej multimediów / pobrań; Twój ruch internetowy wzrośnie, zwłaszcza gdy artykuły i pliki do pobrania są naprawdę świetne.

Dodatkową zaletą artykułów jest to, że możesz je publikować na innych powiązanych stronach internetowych. W ten sposób możesz utworzyć wiele linków zwrotnych, umieszczając link na końcu artykułu.

Wyszukiwarki uwielbiają treść artykułu; ale w następnej sekcji zajmiemy się bardziej wyszukiwarkami.

IV – Wyszukiwarki

Wyszukiwarki świetnie nadają się do generowania ruchu w sieci, jeśli możesz znaleźć się w około 30 pierwszych wynikach wyszukiwania popularnych haseł. W Google rankingi zależą w dużej mierze od linków zwrotnych i PR.

Oprócz tych dwóch zmiennych; inną zmienną jest Optymalizacja na stronie.

Optymalizacja na stronie polega w zasadzie na edycji kodu HTML tak, aby był idealny do umieszczania w wynikach wyszukiwania.

Ta edycja może obejmować edycję metatagów, opisów, słów kluczowych i dostosowania treści.

Szybkie porady dotyczące optymalizacji strony internetowej pod kątem ruchu w sieci

1. Użyj tagów nagłówka H1

Upewnij się, że ten tag zawiera słowo kluczowe.
Przykładem dla kotów będzie lt;H1gt; Kraina kota lt;/ H1gt;

2. Użyj H2 ta

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *