Istnieją tylko trzy sposoby na rozwój każdej firmy

Tytuł:
Istnieją tylko trzy sposoby na rozwój każdej firmy

Liczba słów:
787

Podsumowanie:
Jest dużo szumu na temat tego, jak zwiększyć obroty i rentowność . Ale czy wiesz, kiedy wszystko sprowadza się do tego, że istnieją tylko 3 sposoby na rozwój firmy? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Słowa kluczowe:
Konsultant marketingowy, marketing, porady marketingowe, usługi marketingowe, agencja marketingowa

Treść artykułu:
Podnieś cenę, częstotliwość zakupów, ilość zakupu!

Aby Twoja firma prosperowała i rozwijała się, konieczne jest zrozumienie zasad, na których będzie się opierał rozwój Twojej firmy. Podnoszenie cen, częstotliwości zakupów i ilości zakupów mają kluczowe znaczenie dla przetrwania i rozwoju Twojej firmy. Biznes oparty jest na zasadach. Najlepszym sposobem na rozszerzenie i rozwinięcie firmy jest przestrzeganie trzech podstawowych zasad.

Podnieś cenę: Inflacja zmusza sprzedawców detalicznych do podnoszenia cen towarów. Nie ma czegoś takiego jak cena statyczna, a przedsiębiorstwa na całym świecie są zmuszone do podnoszenia cen towarów, aby utrzymać się na zyskach. Problemem przedsiębiorstw jest fakt, że konsumenci postrzegają wzrost cen w innym świetle. Postrzegają to jako miernik ceny i czują, że firma je wykorzystuje.

Musisz uważać podczas podnoszenia cen, aby mieć pewność, że sprzedaż nie spadnie. Oto kilka wskazówek, które pomogą uspokoić klientów w obliczu wzrostu cen:

1. Spróbuj dodać wartość: pomoże to uzasadnić wzrost cen w oczach konsumentów
2. Stopniowo podnoś ceny: kupujący mogą tolerować 50 centów lub dolara, ale jeśli zrobisz większy wzrost cen, stracisz sprzedaż.
3. Upewnij się, że produkty są popularne, aby klienci nadal czuli się zmuszeni do zakupu pomimo wzrostu ceny.

Częstotliwość zakupów: Częstotliwość zakupów jest niezbędna do przetrwania Twojej firmy. Jeśli klienci nie kupują z rozsądną częstotliwością, nie możesz osiągnąć wystarczającego zysku, aby przeżyć. Aby to się stało, musisz zrobić 2 rzeczy.

Zatrzymaj klientów i spraw, by kupowali od Ciebie: Możesz to zrobić, dostarczając klientom więcej i budując z nimi dobre relacje z klientami. Pomoże to uczynić z nich Twoich lojalnych klientów. Możesz to również osiągnąć, sprzedając im produkty końcowe. Będą to powiązane produkty, które będą oferowane jako oferty zwrotów przy zakupie od Ciebie. W ten sposób uzyskasz znaczną część swojego zysku. W rzeczywistości szacuje się, że 20% zysków firmy będzie pochodziło z produktu podstawowego, a 80% z produktów zaplecza.

Zdobądź napływ nowych klientów: każda firma potrzebuje stałego dopływu nowych klientów. Tych nabywców zdobędziesz dzięki reklamom i promocjom rynkowym. To będzie najdroższy wysiłek marketingowy, ale w dłuższej perspektywie przyniesie to zysk.

Praca na obecnym rynku przyciągnie nowych klientów. Stań się ekspertem i liderem na swoim rynku. W ten sposób zbudujesz lojalność klientów i zdobędziesz nowych klientów. Oprócz tego powinieneś wejść na nowe rynki z nowymi produktami, aby zdobyć więcej kupujących.

Wielkość zakupu: to zasada, która będzie determinować nie tylko przetrwanie, ale także rozwój Twojej firmy. Aby Twój biznes mógł się rozwijać, ilość zakupów musi wzrosnąć. Można to zrobić na następujące sposoby:

1. Uruchom program partnerski: Można to zrobić, uruchamiając własną witrynę internetową firmy i opracowując program dla ludzi do sprzedaży Twojego produktu. To jest jak siła sprzedaży w świecie offline. Jedyna różnica polega na tym, że Twoi partnerzy będą gotowi do kupowania odwiedzających stronę sprzedaży w Twojej witrynie, niekoniecznie do Twojego sklepu lub firmy. Może to generować duży biznes i zadbać o sprzedaż online.
2. Froogle: umieść swoją firmę we Froogle. Lista zakupów w Google. Możesz nawet umieścić swoją lokalizację w tym wpisie i przyciągnąć więcej osób do swojej firmy. Możesz także tworzyć lokalne wpisy w wyszukiwarce i mapach Google. Zwiększy to ilość zakupów.
3. Zdobądź obecność w witrynie, aby rozwinąć swój marketing: w dzisiejszych czasach nie możesz sobie pozwolić na brak obecności w witrynie. To potężny sposób na wyprzedzenie konkurencji. Możesz przyciągnąć nowych klientów ze społeczności internetowej. Jak wspomniano, możesz mieć lokalną listę w wyszukiwarce Google. Dodatkowo możesz mieć lokalny wpis w Google Adwords.
4. Skoncentruj się na wielu rynkach niszowych: nie zatrzymuj się tylko na jednym rynku niszowym. Wejdź na inne powiązane rynki lub nawet zupełnie inne. Zwiększy to liczbę nowych klientów i ilość zakupów.
5. Zwiększanie sprzedaży: przeszkol wszystkich pracowników sprzedaży, aby sprzedawali produkty. Zwiększy to świadomość produktu wśród klientów i zwiększy sprzedaż.

Zwracając uwagę na te 3 zasady, będziesz w stanie wynieść swoją firmę na nowy poziom. Więc pamiętaj o 3 zasadach, ra

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *