Inżynier konstrukcji internetowych

Tytuł:
Inżynier konstrukcji Internetu

Liczba słów:
1264

Podsumowanie:
Największe firmy na świecie popełniają ten sam błąd, co najmniejsze na świecie. Najbardziej utalentowane firmy zajmujące się projektowaniem stron internetowych popełniają ten sam błąd, co najmniejsze na świecie. Co się dzieje!

Ekspert internetowy wyjaśnia, jak wszyscy moglibyśmy zrobić o wiele lepiej, czasami brakuje logiki w najprostszych argumentach ….. czytaj więcej

Słowa kluczowe:
internet makreting, marketing, seo, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, optymalizacja

Treść artykułu:
Jednym z problemów, jakie niosą ze sobą ciągłe zmiany technologiczne, jest ciągła potrzeba aktualizowania wiedzy. Rynki mogą wydawać się kapryśne, a ponieważ zazwyczaj istnieje wiele sposobów na osiągnięcie celu, poznanie tego, co działa, a co nie, jest w najlepszym przypadku czymś w rodzaju hazardu.

Zmiana staje się jeszcze gorsza, gdy wymagana jest nie tylko technologia, ale zupełnie inna metoda zastosowania tej nowej technologii. Sytuacja może wydawać się jeszcze gorsza, gdy osiągnąłeś sukces starszymi metodami i nagle pojawia się grupa młodych nowicjuszy, którzy mówią ci, jak należy to zrobić. Większości ludzi, nie mówiąc już o ekspertach branżowych, wybaczono by patrzeć na nich zarówno z podejrzliwością, jak iw niektórych przypadkach z pogardą.

Ta sytuacja jest dokładnie tym, co dzieje się w branży internetowej.
Ogromny rozwój znanych i odnoszących sukcesy firm zajmujących się optymalizacją wyszukiwarek przyniósł różne metody i techniki stosowania optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek w witrynie.

Ta nowa metoda polega na zaangażowaniu ekspertów ds. Optymalizacji wyszukiwarek w projekt internetowy od samego początku. Jednak obecna tendencja zwykle nie angażuje optymalizatora do zakończenia projektu.

Powodem, dla którego optymalizator jest częścią procesu planowania, jest to, że wyszukiwarki stały się niewiarygodnie wyrafinowane, a następnie struktura i technologia strony internetowej mogą mieć dramatyczny wpływ na jej zdolność do prawidłowej optymalizacji . Głównym powodem, dla którego tak się teraz dzieje, jest to, że w ciągu ostatnich 2 lat CRM, zarządzanie treścią, handel elektroniczny i inne dynamiczne rozwiązania internetowe stały się powszechne.

Wiele wiodących firm zajmujących się tworzeniem Internetu i oprogramowania odpowiedzialnych za tworzenie tych systemów zareagowało na ten trend, cytując, że ich technologia jest rzeczywiście możliwa do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Niestety, SEO stało się bardziej wyrafinowane i konkurencyjne, co oznacza, że żadna pojedyncza metoda lub system nie będzie już działać. Struktura Twojej witryny zależy od słów kluczowych, na które zdecydujesz się kierować, i konkurencyjności rynków, na których będziesz działać.

Poniższe punkty przedstawiają tylko kilka warunków lub wymagań wstępnych, które są obecnie wymagane, aby pozostać konkurencyjnym, i mają szansę na zdobycie znaczących pozycji w wyszukiwarkach.

• Wielkość zmian w treści redakcyjnej witryn jest teraz bardzo dokładnie monitorowana przez wyszukiwarki, co zapewnia, że tylko najbardziej aktualne witryny są wyświetlane w najwyższych rankingach, ten warunek nazywamy zmianą%.
• Logika podpowiada, że jeśli często zmieniasz witrynę, prawdopodobnie będzie ona rosła fizycznie. Wyszukiwarki są źródłem informacji, a następnie duże strony internetowe są często faworyzowane w stosunku do małych.
• Chociaż poprzednie warunki są ważne, spędzanie czasu na wprowadzaniu tych zmian pozostaje akademickie, jeśli wyszukiwarki nie mogą odczytać Twojej strony internetowej, będą musiały to zrobić, aby monitorować i mierzyć wyniki Twojej pracy. Dlatego konieczne jest, aby fizyczna struktura i optymalizacja na stronie zostały wykonane poprawnie, aby umożliwić wyszukiwarkom klasyfikację treści.

Jest jeszcze jedna korzyść z włączenia optymalizatora wyszukiwarek na początku kampanii; będą w stanie doradzić Ci w zakresie wymaganej technologii, jeśli zdobycie najwyższych pozycji w wyszukiwarkach jest częścią Twojej strategii. Optymalizator pozostanie niezależny od dostawców sprzętu / oprogramowania, dając Ci cenne informacje zwrotne, zapewniając, że technologia, którą sprzedałeś, rzeczywiście spełnia swoje zadanie

Dla optymalizatora nie ma nic bardziej frustrującego niż ukończenie strony internetowej i bycie poproszeni o zajęcie pozycji w wyszukiwarkach, często wzdycham, gdy oglądam nowy projekt tylko po to, aby stwierdzić, że strony dynamiczne są nieoptymalne, a strona jest tak sprytna, jeśli chodzi o jej technologię, że roboty wyszukiwarek (technologia, która czyta, mierzy i przekazuje raporty do wyszukiwarek) nie może odczytać ani sklasyfikować witryny!

Budowa strony internetowej nie różni się niczym od budowy domu, klient wpada na pomysł, następnie odwiedza architekta i powstaje projekt, który następnie przekazuje ten projekt konstruktorowi, aby się upewnić prawdopodobnie nie spadnie, ostatecznie specyfikacje konstrukcyjne i projektowe zostaną przekazane konstruktorom. Niefortunnie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *