Inteligentny marketing dla wynalazców Rozdział 2 – Przekształcanie wynalazku w produkt rynkowy.

Tytuł:
Inteligentny marketing dla wynalazców Rozdział 2 – Przekształcanie wynalazku w produkt rynkowy.

Liczba słów:
710

Podsumowanie:
Czy nie wiesz, jak chronić swój wynalazek i czerpać z niego korzyści? Ta seria 10 artykułów to podręcznik dla wynalazców dotyczący patentów i marketingu, który zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Tematy poruszane w tej serii to: 1) dlaczego najpierw należy chronić swój wynalazek; 2) przekształcenie wynalazku w produkt rynkowy; 3) znajdowanie klientów; 4) określenie zbywalności; 5) ustalenie korzystnej ceny sprzedaży hurtowej i detalicznej; 6) kanały marketingowe; 7) kontaktowanie się z hurtowniami i detalistami; 8) rozpowszechnianie Twojego wynalazku; 9) firmy marketingowe; i 10) oszczędzać kapitał (pieniądze), z wyjątkiem edukacji!

Lektura obowiązkowa dla wynalazców na każdym poziomie doświadczenia.

Słowa kluczowe:
marketing, prototypy, prototypowanie, produkty, klienci, potrzeby klientów, odpowiedzialność za produkt, opakowanie, reklama, zestaw marketingowy wynalazku, patenty, wynalazca, wynalazcy, wynalazek, wynalazki, wynalazki, patent w trakcie, wynalazki licencyjne, licencjonowanie wynalazków, cesje, przypisywanie wynalazków, rzecznik patentowy, rzecznik patentowy, patent USA, zgłoszenia patentowe, patenty tymczasowe, tymczasowe zgłoszenia patentowe, rzecznik patentowy, niezależni wynalazcy, własność intelektualna, własność intelektualna, poszukiwanie patentów, amerykański urząd patentowy , patent USA, urząd patentowy, patent IBM, nas urząd patentowy, urząd patentowy w Stanach Zjednoczonych, serwer patentowy ibm, u.s. patent, europejski urząd patentowy, urząd patentów i znaków towarowych, urząd ds. znaków towarowych patentowych, wyszukiwanie patentów ibm, zgłoszenie patentowe, rzecznik patentowy, urząd patentowy nas, patent, wyszukiwania patentów, niezależni wynalazcy, znak towarowy, patenty, PTO, USPTO, Urząd Patentowy, Stany Zjednoczone Biuro Patentów i Znaków Towarowych, Biuro Patentów i Znaków Towarowych USA, własność intelektualna, własność intelektualna, dane patentowe, zgłoszenia patentowe,

Treść artykułu:
Jest wielu inteligentnych wynalazców, którzy wymyślają unikalne produkty, które rozwiązują problemy wymagające rozwiązania, ułatwiające życie i ratujące życie. Jednak wielu z tych wynalazców nie ma stopni technicznych, nie jest projektantami, a wielu nie ma żadnego doświadczenia w projektowaniu. Zazwyczaj nie mają też żadnego doświadczenia marketingowego. W związku z tym nie zdają sobie sprawy, że ich prymitywny prototyp ich wynalazku nie odniesie sukcesu jako produkt rynkowy. Może to być spowodowane wieloma czynnikami, takimi jak:

1. wyrób oparty na wynalazku (zwany dalej produktem) nie spełnia określonej potrzeby klienta;
2. produkt nie jest estetyczny dla klienta;
3. produkt nie jest zaprojektowany tak, aby był odporny na użytkowanie i nadużycia, którym klienci będą narażać
produkt; i
4. produkt nie jest odpowiednio zapakowany, reklamowany i promowany w celu przyciągnięcia uwagi klienta.

Jeśli chodzi o czynnik 1, czyli to, że produkt nie spełnia określonej potrzeby klienta, należy pamiętać, że podstawą dla każdego potencjalnego klienta jest to, czy produkt spełnia rzeczywiste potrzeby klienta, które klient może potrzebować. lub może nie zdawać sobie sprawy, że tak jest. Jeśli istnieje taka potrzeba, o której potencjalny klient nie wie, działania marketingowe będą musiały obejmować edukację potencjalnego klienta w zakresie potrzeb i sposobu, w jaki produkt spełnia tę potrzebę. Potrzeby potencjalnego klienta obejmują uczynienie jego życia przyjemniejszym, łatwiejszym itp.

Jeśli chodzi o czynnik 2, że produkt nie jest estetyczny dla klienta, należy pamiętać, że pierwszą rzeczą, którą prawdopodobnie dostrzeże potencjalny klient to ogólny wygląd produktu. Jeśli produkt ma wygląd, który przemawia do potencjalnego klienta, jest bardziej prawdopodobne, że dokładniej zbadają produkt, aby zobaczyć, co to jest i jak działa. Estetyka obejmuje ogólne linie produktu, to znaczy, czy produkt ma zakrzywione lub kanciaste powierzchnie, czy kolory produktu są atrakcyjne, czy produkt jest ergonomicznie zaprojektowany, aby pasował do ludzkiego ciała itp. Zakrzywione linie mogą być odpowiednie dla niektóre produkty, takie jak fotele i baterie kuchenne, nadające nowoczesny, ergonomiczny wygląd, podczas gdy kanciaste linie mogą być bardziej odpowiednie dla innych produktów, takich jak narzędzia ręczne, takie jak dłuta i siekiery.

Biorąc pod uwagę czynnik 3, że produkt nie jest zaprojektowany tak, aby był odporny na użytkowanie i nadużycia, jakim klienci będą go poddawać, należy pamiętać, że klienci będą używać produktu do celów zamierzonych przez wynalazcę oraz zastosowań których twórca nie zamierzał ani nawet nie przewidział takiego użycia. Na przykład śrubokręt może być użyty jako dłuto, które jest uderzane młotkiem. Należy dołożyć starań, aby produkt był wystarczająco wytrzymały, aby wytrzymać przewidywalne niezamierzone zastosowania i aby ostrzec klienta o przewidywalnych niebezpiecznych zastosowaniach, takich jak naklejanie naklejki ostrzegawczej na produkt i ostrzeżenia na opakowaniu i na materiałach instruktażowych. Pytania w tym zakresie należy kierować do prawnika speci

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *