Innowacja – 1 umiejętność zapewniająca sukces

Tytuł:
Innowacja: Umiejętność nr 1 zapewniająca sukces

Liczba słów:
561

Podsumowanie:
Ludzie odnoszący sukcesy mają różne kształty i rozmiary. Czy kiedykolwiek dobrze przyjrzałeś się swoim „bohaterom biznesu”? Mogą wyglądać, jakby właśnie zeszli z wybiegu agencji modelek, lub mogą wyglądać, jakby wichura upuściła ich w pomiętą i niedopasowaną stertę.

Słowa kluczowe:
marketing, innowacje

Treść artykułu:
Ludzie sukcesu mają różne kształty i rozmiary. Czy kiedykolwiek dobrze przyjrzałeś się swoim „bohaterom biznesu”? Mogą wyglądać, jakby właśnie zeszli z wybiegu agencji modelek, lub mogą wyglądać, jakby wichura upuściła ich w pomiętą i niedopasowaną stertę.

Wygląd i osobowość nie definiują biznesmena odnoszącego sukcesy, ale jest kilka rzeczy, które mają ze sobą wspólnego. Jedną z najbardziej wyróżniających się cech, które zauważyłem, jest innowacja.

Czym dokładnie jest innowacja? Jest wiele różnych pomysłów na to, co dokładnie oznacza innowacja, ale ponieważ piszę ten artykuł, pójdziemy za moim… umiejętnością i odwagą, aby wymyślić zupełnie nowy pomysł, rozwinąć go i sprawić, by się sprzedawał.

Teraz, żeby Twoja wyobraźnia działała, przejdźmy na chwilę do „krainy udawajmy”. Gdzieś tam młoda księżniczka zdała sobie sprawę, że jest dużo samotnych księżniczek i brakuje przystojnych młodych książąt.

Ta przedsiębiorcza młoda dama przeprowadziła burzę mózgów i wpadła na pomysł, że jeśli pocałuje żabę, zamieni się w przystojnego księcia, z którym będzie mógł przetańczyć całą noc. Ile żab pocałowała, zanim znalazła idealny gatunek? Kto wie! Może przeanalizowała gatunki i policzyła brodawki, zanim znalazła taki, który faktycznie działał.

Potem sprzedała pomysł młodym księżniczkom z okolicznych królestw. Musiała odwalić kawał dobrej roboty w marketingu tego pomysłu, ponieważ do dziś jest on drukowany.

OK, to trochę banalne, wiem, ale innowacje to coś więcej niż bajkowa umiejętność. To naprawdę działa na dzisiejszym rynku. Niestety nie ma magicznej różdżki, która natychmiast zapewni Ci innowacyjne umiejętności. Musi być praktykowane i rozwijane z wielką starannością i starannością.

Dlaczego warto pracować nad opracowywaniem innowacji?

1. Rozpoznawanie potrzeb i możliwości rynkowych
Ile luk na rynku nie zostało wypełnionych od pokoleń? Na początku możesz podrapać się w głowę i powiedzieć: „Nie ma mowy, wszystko, co można sprzedać, było”. Najlepiej zacząć od Ciebie. Przyjrzyj się rzeczom, które chciałbyś zmienić. Przeprowadź burzę mózgów na różne sposoby, aby zaspokoić te potrzeby i sprzedać je innym, takim jak Ty.

2. Aby uchwycić potencjalną wartość
Możesz być zaskoczony, co może zdziałać umieszczenie zupełnie nowego spojrzenia na „szumny” produkt. Oto kilka przykładów: artyści używający brzeszczotów do tworzenia rustykalnych obrazów, a nawet Wietnamczycy używający wyrzuconych gumowych opon do tworzenia sandałów.

3. Aby opracować nowe produkty i usługi
Wnikliwe spojrzenie na nierozwinięte potrzeby klientów może skłonić Cię do zakupu zupełnie nowego produktu lub usługi, która przyniesie pieniądze do kieszeni.

4. Aby zdobyć udział w rynku od konkurentów
Wszystko nowe jest ekscytujące i Amerykanie muszą to wypróbować. Niezależnie od tego, czy okaże się to przemijająca moda, czy też rynek, który na stałe zapisze się w społeczeństwie, trzeba zarobić. Nie zapominaj, że przemijające mody powracają. Niedawno zauważyłem, że lalki Cabbage Patch i Strawberry Shortcake odbijają się.

Rozwijanie innowacji i rozwijanie kreatywnych soków może zająć trochę czasu i energii, ale korzyścią może być po prostu Twój garnek złota.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *