Informacje prasowe Mom-marketing Finezja

Tytuł:
Komunikaty prasowe: Finezja marketingu mam

Liczba słów:
307

Podsumowanie:
Informacje prasowe potrzebują formy i stylu, aby dotrzeć do docelowego rynku. W komunikacie prasowym podaj informacje niezbędne do podjęcia świadomej decyzji, a także podaj istotne inspiracje motywacyjne, aby zwrócić uwagę czytelników. Żywy komunikat prasowy zawierający wszystkie istotne informacje w pierwszych akapitach wprowadzi Twój rynek do domu.

Słowa kluczowe:
Raport z białej księgi, informacje prasowe, Jan Verhoeff, reklama, marketing wydarzeń, marketing artykułów, informacje ukierunkowane, przedsiębiorca, profesjonalista, subskrypcje, marketing, pieniądze

Treść artykułu:
„Welcome to Mom-preneur Colorado!” Mówi znak z przodu. Mamy z całego świata zbierają się w wspaniałym stanie Kolorado na – jak się domyślacie – seminarium dla mam, które prowadzą własne firmy. Od sprzedaży świec po sprzedaż Avon, szkolenie wysokiej klasy profesjonalistów w ich karierze, po wyrównywanie szans marketerów na całym świecie – te mamusie.

Komunikat prasowy zaczynający się od poprzedniego akapitu przemawia głośno do mamy-prenerzy na całym świecie, przyciągając ich, przyciągając ich uwagę i budując oczekiwanie na nadchodzące wydarzenie. Brakujące szczegóły nie będą oczywiste, dopóki mama nie wyjdzie z kontroli bezpieczeństwa na międzynarodowym lotnisku w Denver. Po prostu każdy przypadkowy kierowca siedzący z przodu swojej limuzyny nie będzie wiedział, gdzie przetrzymywana jest mama preneur Colorado, jeśli nie masz szczegółów w swojej paczce.

Każda informacja prasowa powinna zawierać czynniki motywujące, aby zachęcić klientów do szybkiego obejrzenia i rejestracji we wszystkich publikacjach Twojej firmy. Ale pomijanie podstawowych informacji może być śmiertelne dla celu twojego komunikatu prasowego.

Podstawowe informacje obejmują:

1. Kto
2. Co
3. Gdzie
4. Gdy
5. Dlaczego

Pięć „W”, których każdy reporter uczy się od razu na samym początku, aby umieścić je w pierwszych akapitach swojego raportu, dramatycznie wpływa na frekwencję na wydarzeniu. Bez nich czytelnicy nie mogą podjąć świadomej decyzji, czy wziąć udział w wydarzeniu. Dzięki nim możesz zachęcić czytelników do wzięcia udziału.

Chociaż większość mam, które znam, chciałaby uczestniczyć w seminarium w The Broadmore w Colorado Springs, koszty mogą być czynnikiem. Tak więc, jeśli seminarium wskazuje miejsce takie jak The Broadmore – uwzględnienie ceny byłoby bardzo korzystne – szczególnie jeśli cena jest mocno obniżona za wydarzenie.

Komunikaty prasowe muszą zawierać wszystkie istotne informacje o wydarzeniu, które publikujesz. Bez tych informacji Twój komunikat prasowy jest „tylko kolejnym artykułem o Twojej firmie”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *