Imponowanie klientom jest łatwe dzięki 3 gwarantowanym taktykom

Tytuł:
Imponowanie klientom jest łatwe dzięki 3 gwarantowanym taktykom

Liczba słów:
339

Podsumowanie:
Zadowolenie klienta nie jest pojedynczym działaniem, ale grupą działań, które współdziałają, aby ich doświadczenie było przyjemne i satysfakcjonujące. Prawdopodobnie jadłeś w restauracji, w której jedzenie było wspaniałe, ale obsługa powolna i nieprofesjonalna. Ktoś wykonywał dobrą robotę, ale Twoje ogólne wrażenia nie były wystarczające.

Słowa kluczowe:
osobista uwaga, szybkie, łatwe

Treść artykułu:
Zadowolenie klienta nie jest pojedynczym aktem, ale grupą działań, które pracować razem, aby ich doświadczenie było przyjemne i satysfakcjonujące. Prawdopodobnie jadłeś w restauracji, w której jedzenie było wspaniałe, ale obsługa powolna i nieprofesjonalna. Ktoś wykonywał dobrą robotę, ale Twoje ogólne wrażenia nie były wystarczające. Istnieją trzy obszary usług, które współpracują ze sobą, aby zaimponować klientom. Zapewnij dobrą obsługę w tych trzech obszarach, a oni będą tu wracać … od czasu do czasu.

1. Natychmiastowa odpowiedź
Spójrzmy prawdzie w oczy… ludzie po prostu nie lubią czekać. Kiedy wychodzą przez drzwi, chcą mieć produkt na wyciągnięcie ręki. Hej, może zajęło im to kilka tygodni, zanim podjęli decyzję, ale chcą jej TERAZ.

Najlepszym sposobem na uszczęśliwienie klientów jest udostępnienie produktu w punkcie sprzedaży, ale nie wszystkie firmy są w stanie to zrobić. Sprzedawcy internetowi oczywiście nie mogą zapewnić natychmiastowych usług, ale mogą być pewni, że czas dostawy będzie ograniczony do absolutnego minimum.

2. Uprość kupowanie
Uprość proces kupowania tak, jak to tylko możliwe. Klienci są tacy jak Ty, nienawidzą papierkowej roboty. Dla klienta online kliknięcie na 20 różnych ekranach oznacza papierkową robotę. To denerwujące, czasochłonne i wyłączające.

Użyj idei „łatwe jak 1, 2, 3” jako argumentu sprzedaży w kampanii reklamowej. Zapracowani i zmęczeni klienci zwracają uwagę, a zobaczysz rezultaty!

3. Daj klientom osobistą uwagę
Dobrych słuchaczy trudno kupić. Świat jest pełen ludzi, którzy próbują nam coś sprzedać lub przekonać nas do swojego punktu widzenia. Chcesz wywrzeć wpływ? Naucz się słuchać swoich klientów.

Ułatw zadawanie pytań. Tak, tak, wiem. To czasochłonne i nie masz czasu do stracenia. Ale posłuchaj, przekonasz się, że wiele pytań jest powtarzanych w kółko. Utwórz formularz z często zadawanymi pytaniami, a będziesz w stanie odpowiedzieć na wiele pytań konsumenckich bez poświęcania jak największej ilości czasu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *