Idealni klienci – jak wyglądają

Tytuł:
Idealni klienci – jak wyglądają?

Liczba słów:
356

Podsumowanie:
To takie proste pytanie: „Kto jest Twoim idealnym klientem?” A odpowiedź może być bardzo trudna! Po prezentacji, którą wygłosiłem wczoraj wieczorem, jeden z uczestników podszedł do mnie i powiedział, że ma dwie idealne nisze, w których uwielbia pracować, ale ponieważ chce obu, stara się dotrzeć do jednej z nich. Nie jestem zaskoczony.

Chodzi mi o to, że nie wszyscy klienci są sobie równi. Musisz zbadać i określić, kto jest dla Ciebie odpowiednim klientem. Jeśli będziesz miał szczęście, znajdą Cię ….

Słowa kluczowe:
idealny klient, wartość, rozwiązanie, okazja

Treść artykułu:
To takie proste pytanie: „Kto jest Twoim idealnym klientem?” A odpowiedź może być bardzo trudna! Po prezentacji, którą wygłosiłem wczoraj wieczorem, jeden z uczestników podszedł do mnie i powiedział, że ma dwie idealne nisze, w których uwielbia pracować, ale ponieważ chce obu, stara się dotrzeć do jednej z nich. Nie jestem zaskoczony.

Chodzi mi o to, że nie wszyscy klienci są sobie równi. Musisz zbadać i określić, kto jest dla Ciebie odpowiednim klientem. Jeśli masz szczęście, znajdą cię. Będąc trochę bardziej realistycznym i odpowiedzialnym, musisz aktywnie ich szukać. Kiedy je znajdziesz lub dotrzesz do nich, musisz:

* zidentyfikować problem, który mają, który możesz rozwiązać, i
* sprzedać je na swoim rozwiązaniu.

Zanim określisz swojego idealnego klienta, musisz ocenić wszystkich możliwych klientów w szerszej niszy, w której się znajdujesz. Obsługa niektórych potencjalnych klientów będzie zbyt droga. Niektóre będą zbyt drogie w sprzedaży. Niektórzy nigdy nie będą zadowoleni. Z drugiej strony, niektórzy inni będą idealnymi klientami.

Jak więc będzie wyglądał idealny klient? Musi być spełnione co najmniej jedno z poniższych stwierdzeń:

– Według nich Twoja oferta produktów / usług jest wartościowa.
– Oferujesz rozwiązanie co najmniej jednego z ich ważnych problemów.
– Ty stwarzasz im szansę.
– Kupowanie od Ciebie to dla nich dobra inwestycja.

Czy wiesz, kim są ci klienci? Bez nich Twój biznesplan nie będzie ważny. Bez nich Twoja strategia marketingowa upadnie. Bez nich twoja wizja sukcesu jest jak balon na gorące powietrze, w którym kończy się gaz, zanim złapie prąd termiczny, aby pomóc mu wzbić się.

Aby dobrze sprzedawać, musisz znać rynek docelowy. Wiedz, czego chcą i czego potrzebują. Jeśli nie wiesz lub nie jesteś pewien, dowiedz się.

Jednocześnie sprawdzaj własną wizję biznesową i misję. Czemu? Ponieważ, jeśli wybierzesz idealną niszę klienta i zarejestrujesz się, aby dostarczyć rozwiązanie ich problemu, lepiej będzie, aby:

* coś, co Cię pasjonuje
*, coś, czym możesz być najlepszy na świecie w
* coś niezwykle dochodowego dla Ciebie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *