Health Wealth Jak dotrzeć do światowej sieci a dostęp do marketingu

Title:
Zdrowie, bogactwo i jak dotrzeć do świata: marketing sieciowy a dostępowy

Liczba słów:
1103

Podsumowanie:
Marketing sieciowy jest tutaj zostać. Niezależnie od tego, czy w to wierzysz, czy też wierzysz w to, musisz sprawdzić swoją rzeczywistość już teraz. „Korporacyjny” sposób robienia interesów wkrótce przejdzie na drogę dinozaurów. Jeśli myślisz, że Twoja obecna praca, praca najemna lub inne możliwości finansowe pozwolą Ci opłacić rachunki do końca życia, to czas, aby zdać sobie sprawę, że istnieje nowy i lepszy sposób na prowadzenie biznesu i że musisz wykształcony w …

Słowa kluczowe:
marketing sieciowy, marketing dostępu, zdrowie, tahitian noni, tahitian noni international, marketing

Treść artykułu:
Marketing sieciowy pozostanie. Niezależnie od tego, czy w to wierzysz, czy też wierzysz w to, musisz sprawdzić swoją rzeczywistość już teraz. „Korporacyjny” sposób robienia interesów wkrótce przejdzie na drogę dinozaurów. Jeśli myślisz, że Twoja obecna praca, praca najemna lub inne możliwości finansowe pozwolą Ci opłacić rachunki do końca życia, to czas, aby zdać sobie sprawę, że istnieje nowy i lepszy sposób na prowadzenie biznesu i że musisz wykształcony w nowej taktyce, jeśli chcesz przeżyć!

Te same firmy typu korporacyjnego, dla których możesz teraz pracować, zdały sobie sprawę, że istnieje tańszy i bardziej efektywny sposób dystrybucji ich produktów i usług. Tak jest – oczywiście – marketing sieciowy.

Większość ludzi wie o marketingu sieciowym, ale dla każdego, kto go nie zna, oto przewodnik po niklu:

Marketing sieciowy obejmuje firmę sprzedającą ci swoje produkty po cenie hurtowej i pozwalającą następnie odsprzedać te produkty po cenie detalicznej, zachowując w ten sposób różnicę między ceną hurtową i detaliczną. Ponadto, gdy dzielisz się lukratywną szansą z kimś innym, kto również chce zarobić trochę pieniędzy, otrzymujesz część dochodu wygenerowanego przez tę osobę. Mówią komuś, kto również wchodzi na pokład, ta osoba mówi komuś innemu i tak dalej.

Oto najlepsza część: w zależności od firmy, z którą zdecydujesz się współpracować, możesz uzyskać część akcji dla każdego z tych poziomów, aż do OŚMIU poziomów! Innymi słowy, możesz zarabiać na pracy, którą wykonujesz osobiście, a także na tym, co robi do 8 innych osób.

To staje się lepsze. Ponieważ każda z tych 8 osób przyciąga ludzi do organizacji, kończysz z częścią akcji wszystkich osób, które ONI wprowadzają do biznesu! W końcu możesz otrzymać gotówkę i inne nagrody z pracy dosłownie dziesiątek tysięcy ludzi. Całkiem słodka okazja, prawda? Więc jaki jest haczyk?

Cóż, jeśli pracujesz dla odpowiedniej firmy, tak naprawdę nie ma takiej. Jednak definicja „słuszności” jest w najlepszym razie subiektywna i jeśli chcesz podjąć świadomą decyzję o tym, czy zaangażować się w tego typu ekstremalne możliwości zarabiania pieniędzy, musisz lepiej zrozumieć, o co dokładnie chodzi z dystrybucją produktów lub usług świadczonych przez wybraną firmę.

Teraz pojawia się główna różnica między prawie każdą firmą zajmującą się marketingiem sieciowym a jednym bardzo specjalnym wyjątkiem, o którym dowiesz się za minutę. Zacznijmy od przykładu.

Idziesz do restauracji w centrum miasta i przeżywasz jedne z najlepszych doświadczeń kulinarnych w swoim życiu. Nie możesz przestać zachwycać się nikim, kto posłucha, jakie to było wspaniałe, i polecisz restaurację każdemu, z kim rozmawiasz. Jesteś teraz sprzedawcą sieciowym!

Jednak czy któraś z tych osób słyszałaby o tej restauracji, gdybyś im nie powiedział? Może, a może nie, ale z pewnością nie usłyszeliby o tym tak szybko, jak to zrobili, ponieważ nie można było przestać o tym mówić całymi dniami. To jest marketing sieciowy – z tym wyjątkiem, że nie dostajesz za to zapłaty.

Spójrzmy teraz na przykład „Access Marketing”. Ta sama restauracja reklamowała się i robiła wszystko, aby stworzyć prawdziwą społeczność wokół ich obecności w centrum miasta. Mają przedstawicieli, którzy przez cały dzień nic nie robią, ale mówią ludziom, jak wspaniała jest restauracja. Dostają się do wiadomości i zyskują natychmiastową wiarygodność, kiedy udzielają wywiadu ulubionemu dziennikarzowi wszystkich w wiadomościach o 18:00. Sponsorują lokalną imprezę charytatywną i bezpłatnie rozdają próbki swojego jedzenia.

To, co zrobiła ta restauracja, to stworzenie ogromnej świadomości społecznej na temat jej zakładu. Nie wszyscy tam jedli, ale ludzie na pewno o tym słyszeli.

Teraz ta sama restauracja zatrudnia grupę marketerów sieciowych i mówi marketerom, że mogą zjeść w restauracji za niezłą zniżkę, a jedyne, o co proszą w zamian, to to, że marketerzy sieci każą tam przyjść i jeść.

Sprzedawcy sieciowi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *