Haftowane logo firmy, dzięki któremu można nosić logo poprzez digitalizację

Tytuł:
Haftowane logo firmy: Tworzenie logo nadającego się do noszenia dzięki digitalizacji

Liczba słów:
433

Podsumowanie:
Umieszczenie logo firmy w formacie haftu wymaga techniki zwanej digitalizacja. Istnieje kilka wskazówek dotyczących przygotowania haftu logo i przygotowania go do procesu digitalizacji. Postępując zgodnie z tymi kilkoma krokami i poświęcając czas na planowanie, logo firmy będzie bardziej zgodne z oczekiwaniami i mniej złożone.

Słowa kluczowe:
digitalizacja, haftowane logo na zamówienie, usługa wyszywania logo, wyszywane logo firmy

Treść artykułu:
Umieszczenie logo firmy w formacie haftu wymaga technika zwana digitalizacją. Istnieje kilka wskazówek dotyczących przygotowania haftu logo i przygotowania go do procesu digitalizacji. Postępując zgodnie z tymi kilkoma krokami i poświęcając czas na planowanie, logo firmy będzie bardziej zgodne z oczekiwaniami i mniej złożone.

Digitalizacja to proces, który przekształca logo w format cyfrowy, z którego może korzystać tylko hafciarka. Informuje maszynę, gdzie umieścić szwy iw jakiej kolejności. Jakość digitalizacji jest lepsza niż słaba lub tania digitalizacja. Digitalizacja to coś więcej niż tylko skanowanie logo i zaznaczanie, gdzie powinny iść szwy. Jakość digitalizacji bierze pod uwagę liczbę wykończeń, ściegów spacerowych i inny żargon hafciarski, które składają się na czyste i wydajne logo.

Organizacja logo i orientacja elementów jest bardzo ważna w procesie haftu. Ponieważ logo jest haftowane przez maszynę, ściegi rozpoczynają się od tyłu logo i przesuwają się do przodu. Mając to na uwadze, musisz wziąć pod uwagę kolory i wzory oraz ich grę w tym procesie. Efektowne logo ma tylko 2 lub 3 kolory. Dzięki temu igła nie musi się zatrzymywać, aby zmienić kolory, a co za tym idzie logo jest znacznie czystsze i wydajniejsze. Użycie więcej niż 3 kolorów w logo powoduje, że igła wykonuje więcej zatrzymań i komplikuje proces haftu.

Inną kwestią, którą należy wziąć pod uwagę podczas digitalizacji czcionki lub innych elementów, jest rozważenie ściągnięcia. W zależności od tego, czy ścieg jest w górę iw dół, czy od lewej do prawej, hafciarka może ciągnąć materiał, co może powodować, że będzie on nierówny. Jakość digitalizacji weźmie to pod uwagę, aby litery wyglądały równo. W przeciwnym razie możesz skończyć z elementami, które wyglądają nie na miejscu, nieregularne i nieproporcjonalne.

Użycie podkładu lub podkładu to kolejna technika niezbędna do stworzenia świetnie wyglądającego logo. Przy odpowiedniej ilości podkładu szew logo nie zagłębia się w splot materiału i dodaje haftu wymiaru. Bez odpowiedniego podkładu szwy wnikają w materiał i nie dają efektu, który ludzie uwielbiają w haftowanych produktach.

Zaoszczędzenie kilku dolarów na digitalizacji nie jest warte ryzyka. Aby mieć wysokiej jakości logo do noszenia, niezbędna jest wysokiej jakości digitalizacja. Jak widać, digitalizacja to znacznie więcej niż zwykłe skanowanie obrazu. Jest to skomplikowany proces, niezbędny do uzyskania dobrych wyników i wart swojej ceny. Upewnij się, że wyhaftowane logo Twojej firmy jest czymś, z czego Ty i Twoi pracownicy możecie być dumni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *