Gratisy kopiąc zwyczaj Cheapskate

Tytuł:
Gratisy: Kopanie nawyku Cheapskate

Liczba słów:
510

Podsumowanie:
Jakie jest magiczne słowo w marketingu? Tak, zgadza się… ZA DARMO! To podstawa Marketingu 101. To czteroliterowe słowo przyciąga uwagę i oznacza sukces.

Słowa kluczowe:
marketing, darmowe, reklama

Treść artykułu:
Jakie jest magiczne słowo w marketingu? Tak, zgadza się… ZA DARMO! To podstawa Marketingu 101. To czteroliterowe słowo przyciąga uwagę i oznacza sukces.

A teraz najważniejsze pytanie: „Czy wdrażasz to?” Nie, te stare przedmioty z wyprzedaży, których nie mogłeś się pozbyć przez ostatnią dekadę, nie liczą się. Mówię o prawdziwej transakcji… czymś, co jest warte czegoś, co jest po prostu rozdawane, bez żadnych zobowiązań i żadnych ukrytych kosztów.

Prawdopodobnie jesteś taki jak reszta z nas i boisz się naprawdę coś zdradzić. Heck, wyrzucanie produktów przez okno każdemu, kto patrzy w twoją stronę, kosztuje dużo pieniędzy. Wiemy, ilu ludzi jest takich jak pijawki, po prostu szukających jałmużny, prawda?

Może… z drugiej strony, być może odcięliśmy się od dużego zysku, będąc tandetą. Zgadza się, tandetni!

Pomyśl o tym. Jak skutecznie opisać smak chrupiącej sałatki ze wszystkimi dodatkami i gorącej, parującej kanapki z indykiem? Czy nie ma kilkunastu restauracji, które mają to samo menu?

Czy właściciel restauracji byłby głupcem rozdając 1000 DARMOWYCH obiadów, zamiast próbować powiedzieć słowami, kiedy kuszący aromat, soczyste smaki i gustowny wygląd mogą przekonać w sposób, którego żadne słowa nie mogą przekonać? Jasne, może to kosztować 5000 USD, ale o ile wyższe byłyby współczynniki konwersji?

Z pewnością nie zajmie dużo czasu zebranie rachunku reklamowego o wartości 5000 dolarów w lokalnych stacjach telewizyjnych i radiowych lub w gazecie. Czy dotrą do tylu nawróconych konsumentów?

Może nie interesujesz się przemysłem spożywczym, ale jest coś, co możesz przekazać, co będzie miało taki sam wpływ. Może to darmowe seminarium informacyjne, bezpłatna wymiana oleju, bezpłatna subskrypcja lub bezpłatna fryzura.

Kluczem jest doprowadzenie ich do drzwi i zaskoczenie ich najlepszymi, jakie masz do zaoferowania. Uwierz mi, konsumenci wiedzą, kiedy wręczano im odpadki, a kiedy wygrywano i jadano po królewsku. Oceniasz… co jest bardziej efektywne?

Większość z nas spodziewała się ukrytych planów prezentów. Przyjmując prezent, szukamy „haczyka”. Spotkanie z „prawdziwą okazją” to miła niespodzianka. Jesteśmy zaskoczeni. Drapiemy się po głowach i zastanawiamy się, ale w głębi duszy jest ciepło, które przywiera dookoła. Pamiętamy o prawdziwej hojności!

Następnym razem, gdy szukasz sposobu na zwiększenie przychodów i kusi Cię tanio wyjście, powstrzymaj tę potrzebę. Idź na całość i podaruj swoim klientom staromodny, uczciwy DARMOWY prezent. Zobacz co się dzieje!

Hej, nie powiedziałem, że to będzie łatwe ani że nie będzie wymagało odwagi! Pamiętaj tylko, że czasami największe ryzyko się opłaca, a osoby podejmujące ryzyko często wychodzą na wierzch. Idź o krok dalej i wyróżnij się na tle konkurencji… nawet jeśli trochę Cię to przeraża.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *