Firma polecająca 3 kroki do generowania nieograniczonej liczby poleceń

Tytuł:
Firma polecająca: 3 kroki do generowania nieograniczonej liczby poleconych

Liczba słów:
783

Podsumowanie:
Odkryj 3 kroki do generowania strumieni kwalifikowanych potencjalnych klientów, których nie da się zatrzymać tworzenie firmy polecającej.

Słowa kluczowe:
Polecenia biznesowe, polecenia biznesowe, system poleceń biznesowych

Treść artykułu:
Oczywiście każdy sprzedawca wie, że biznes poleceń jest niezwykle ważny . Ale w jaki sposób wygenerujesz wystarczającą liczbę poleceń, aby potroić sprzedaż i prowizje? To proste, czytaj dalej, a podzielę się trzema pewnymi krokami prowadzącymi do tworzenia masowych poleceń dla Twojej firmy:

Krok # 1: Zaskocz swoich klientów

Pierwszy krok do wygenerowania firmy polecającej to zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby zademonstrować wysoki poziom usług KAŻDEMU, kto ma kontakt z Twoją firmą – nie tylko klientom.

Każdy, kto ma kontakt z Twoją firmą, jest potencjalnym klientem lub źródłem poleceń. Jako pożyczkodawca hipoteczny miałem ludzi z obsługi, którzy przychodzili do mojego biura, sprawdzali, jak prowadzimy interesy i pytali o refinansowanie.

Ale jak „zadziwiać” swoich klientów i inne osoby, aby generować polecany biznes?

Zasadniczo musisz być uczciwy, kompetentny, przyjazny, profesjonalny i dotrzymywać obietnic.

Przekraczaj ich oczekiwania. Postaw się na sukces. Jeśli uważasz, że zadanie zostanie wykonane w środę, powiedz klientowi, że zostanie wykonane w piątek. Następnie, kiedy zadzwonisz do nich w środę, aby poinformować, że zadanie zostało wykonane, będziesz wyglądać jak supergwiazda, ponieważ przekroczyłeś ich oczekiwania. Krótko mówiąc, dostarczaj przed terminem.

Aktywna komunikacja. Dowiedz się, dlaczego Twoi klienci dzwonią i powstrzymaj ich przed dzwonieniem, odpowiadając na wszystkie pytania z wyprzedzeniem. W branży kredytów hipotecznych odkryłem, że klienci i wszyscy inni zaangażowani w transakcję domagaliby się aktualizacji statusu. Dlatego wprowadziłem system, który automatycznie przekazuje wszystkim aktualizacje. Teraz mój telefon nie dzwoni, ponieważ klienci regularnie otrzymują zaplanowane aktualizacje.

Daj nieoczekiwane bonusy. Daj swoim klientom jakąś niespodziankę. Daj im więcej, niż oczekiwali. Twój bonus może odnosić się do twojego produktu lub mieć formę prezentu. Oto kilka pomysłów na podarunki, które pomogą wygenerować biznes polecający:

Przed sprzedażą
Postaraj się dać swoim klientom coś od razu. Spróbuj dać klientom kartę podarunkową o wartości 5 USD, zanim jeszcze zgodzą się na współpracę z Tobą.

Podczas procesu sprzedaży
Wyślij pliki cookie do pracy obojga małżonków z podziękowaniem i dużą ilością wizytówek, aby mogli je przekazać współpracownikom. To doskonała technika tworzenia firmy polecającej.

Po zakończeniu transakcji
Wyślij kwiaty do domu swoich klientów.

Krok # 2: Zbierz referencje

Teraz, gdy zachwyciłeś swoich klientów, uzyskaj od nich referencje.

Właściwie to świetny pomysł, aby przeprowadzić ankietę wśród klientów na początku, w środku i na końcu procesu sprzedaży, natychmiast po otrzymaniu jednego z Twoich prezentów.

Zbieraj ankiety na piśmie, korzystając z krótkich kwestionariuszy z szybkimi odpowiedziami – maksymalnie 10 pytań. Oto przykładowe pytania do Twojego kwestionariusza:

1) Dlaczego zdecydowałeś się z nami współpracować?

2) Czy Twoja transakcja została zamknięta na czas? TAK / NIE

3) Jak oceniasz naszą uprzejmość?
DOSKONAŁA / DOBRA / DOBRA / SŁABA

4) Jak oceniasz naszą wydajność i szybkość?
DOSKONAŁA / DOBRA / DOBRA / SŁABA

5) Jak oceniasz konkurencyjność ceny, którą otrzymałeś za swój produkt?
DOSKONAŁA / DOBRA / DOBRA / SŁABA

6) Jak ogólnie oceniasz usługę, którą otrzymałeś podczas tej transakcji?
DOSKONAŁY / DOBRY / DOBRY / SŁABY

7) Czy kiedykolwiek kupiłeś podobny produkt od firmy innej niż nazwa Twojej firmy? TAK / NIE

8) Jeśli odpowiedziałeś TAK na pytanie nr 7, czy powiedziałbyś, że jesteśmy:
LEPSZE / SAME / GORZEJ

9) Czy poleciłbyś nas znajomemu lub krewny? TAK / NIE

Te kwestionariusze posłużą jako referencje do następnego kroku w tworzeniu Twojej firmy polecającej.

Krok # 3: Generuj więcej firm polecających

Użyj opinii klienta, aby skierować reklamy do wszystkich, którzy znajdują się w centrum ich wpływu. Wyślij swoją opinię potencjalnym klientom i poleconym partnerom biznesowym wraz z listem informacyjnym.

Więcej o liście informacyjnym za chwilę; po pierwsze, oto lista potencjalnych partnerów biznesowych, do których można skierować uwagę po transakcji hipotecznej, aby dać Ci kilka pomysłów:

* Menedżer HR w ich pracy
* Lista agentów nieruchomości i tych agentów w całości biuro
* Sprzedaż agentów nieruchomości i całe biuro agentów
* CPA
* Planista finansowy
* Agent ubezpieczeniowy
* Sprzedawca o

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *