Dziesięć sposobów, w jakie właścicielki i menadżerki restauracji wykorzystują niekonwencjonalny marketing restauracji i reklamy, aby zwiększyć zyski

Tytuł:
10 sposobów, w jakie właścicielki i menadżerki restauracji wykorzystują niekonwencjonalny marketing restauracji i reklamy, aby zwiększyć zyski

Liczba słów:
476

Podsumowanie:
Wiele właścicielek restauracji a menadżerowie nauczyli się, jak przyciągać głodujące tłumy do swoich restauracji przy ograniczonym budżecie, używając niekonwencjonalnych technik marketingu restauracji.

Kobiety wydają się być bardziej agresywną płcią, jeśli chodzi o marketing restauracji. Oto niektóre z wielu niekonwencjonalnych technik marketingowych, z których obecnie korzystają kobiety:

Słowa kluczowe:
Marketing restauracji, plan marketingowy restauracji

Treść artykułu:
Wiele kobiety właścicielki i menadżerki restauracji nauczyły się, jak doprowadzić do swoich restauracji głodujące tłumy przy ograniczonym budżecie.

Z drugiej strony, wielu właścicieli restauracji i menedżerów wydaje się bardziej skłonnych trzymać się status quo, a wielu nadal stosuje konwencjonalne techniki marketingowe, nawet gdy nadal tracą pieniądze.

Problem z konwencjonalnymi technikami marketingu restauracji polega na tym, że stają się one coraz droższe, podczas gdy okazują się coraz mniej skuteczne.

Może psychologowie mogą wyjaśnić, dlaczego kobiety przejmują inicjatywę w stosowaniu niekonwencjonalnych technik restauracyjnych w biznesie restauracyjnym. Wydaje się to dziwne, ponieważ wiemy, że mężczyźni są zwykle bardziej skłonni do podejmowania ryzyka.

Niemniej jednak kobiety wydają się być bardziej agresywną płcią, jeśli chodzi o marketing restauracji.

Oto niektóre z wielu niekonwencjonalnych technik marketingowych, z których obecnie korzystają kobiety:

1. Kobiety używają znacznie mniej reklam w radiu, telewizji i prasie.

2. Znacznie lepiej radzą sobie z przechwytywaniem danych klientów, takich jak nazwiska, adresy, urodziny, rocznice i najważniejsze adresy e-mail.

3. Kobiety prowadzą wiele bezpośrednich promocji pocztowych i jeszcze więcej wysyłają e-maile do bazy danych swoich klientów.

4. Korzystają z potęgi komunikatów prasowych. Może odnoszą większe sukcesy w tej dziedzinie, ponieważ świetny komunikat prasowy musi uderzyć w emocjonalny przycisk w czytelniku, a wszyscy wiemy, że kobiety przodują, jeśli chodzi o dostrajanie się do emocji.

5. Kobiety wiedzą, jaka jest ich „wyjątkowa propozycja sprzedaży” lub „USP” i potrafią to jasno wyjaśnić w jednym do trzech zdań. Nie starają się być wszystkim dla wszystkich, jeśli chodzi o marketing ich restauracji.

6. Znają demografię swoich klientów. Lepiej dowiadują się, co lubią, a czego nie lubią ich klienci.

7. Kobiety znacznie lepiej radzą sobie z negocjacjami i dzięki tym umiejętnościom są w stanie kupić reklamy za 10% do 50% za dolara. W końcu każdy dolar zaoszczędzony na reklamie i marketingu (o ile reklama przynosi taką samą ilość transakcji) trafia bezpośrednio do wyniku finansowego jako zysk.

8. Wydaje się, że piszą nagłówki, które przynoszą od dwóch do dziesięciu razy więcej klientów dla tej samej reklamy. Prawdopodobnie robią to, ponieważ potrafią lepiej radzić sobie z umieszczaniem potężnych emocji w nagłówkach.

9. Kobiety wykorzystują siłę Internetu, aby przyciągać klientów i oszczędzać do 90% typowych kosztów pozyskania nowego lub stałego klienta.

10. Wreszcie kobiety lepiej niż mężczyźni śledzą kampanie marketingowe. Już sam ten fakt dostarcza im dowodów, których potrzebują, aby odrzucić konwencjonalne techniki marketingowe, które nie działają, i rozszerzyć wykorzystanie niekonwencjonalnych technik restauracyjnych, które działają.

Te informacje pochodzą od Jerry’ego Mincheya, redaktora działu Marketing Your Restaurant.

###

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *