Dziesięć najważniejszych wskazówek marketingowych, których nie chcesz przegapić

Tytuł:
Dziesięć najważniejszych wskazówek marketingowych, których nie chcesz przeoczyć

Liczba słów:
411

Podsumowanie:
Konsumenci kupują, ponieważ chcą doświadczyć korzyści produktu lub usługi, które masz do zaoferowania. Wywołaj uczucie, którego doświadczą Twoi klienci, gdy dostaną produkt w swoje ręce … a Ty dokonasz sprzedaży.

Słowa kluczowe:
konkurencja, marketing alternatywny

Treść artykułu:
1. Połącz emocje i logikę
Konsumenci kupują, ponieważ chcą doświadczyć korzyści z produktu lub usługi, które masz do zaoferowania. Wywołaj uczucie, którego doświadczą Twoi klienci, gdy dostaną produkt w swoje ręce … a Ty dokonasz sprzedaży. Dopiero po sprzedaży chcą uzasadnić zakup. Przygotuj ich z logicznymi aspektami zakupu, zanim dostaną smutek posprzedażowy.

2. Zastosuj zasadę reklamy 80/20
Nigdy nie chcesz narażać się na ryzyko, gdy eksperymentujesz z rynkiem. To może oznaczać katastrofę! Utrzymuj 80 procent swojego budżetu reklamowego na wypróbowanych i prawdziwych metodach, a pozostałe 20 procent wydobywaj złoto.

3. Postaw na dynamiczne małe reklamy
Czy chcesz zmniejszyć wydatki na reklamę? Z przyjemnością dowiesz się, że zmniejszenie rozmiaru reklamy nie oznacza, że zmniejszysz również swoje zyski! Większe nie zawsze znaczy lepsze. Pomyśl o tym … małe reklamy mają mniejszy potencjał odwracania uwagi czytelników od głównego punktu. To może być błogosławieństwo w nieszczęściu, którego szukałeś.

4. Market With Postcards
Pocztówki są osobiste, szybkie w czytaniu i robią wrażenie. Porównaj je z innymi reklamami, które otrzymujesz w poczcie … Jeśli jesteś podobny do mnie, prawdopodobnie nawet nie wiesz, jak wyglądają. Kiedy identyfikuję je jako reklamy, automatycznie je prezentuję … bez otwierania koperty. Pocztówki niosą ze sobą mocne przesłanie i gwarantują 100-procentowy poziom ekspozycji konsumentów.

5. Wezwanie do działania
Wezwanie do działania jest jednym z najważniejszych elementów tekstu reklamowego. Nie trzepocz na nim! Poświęć czas na łączenie słów i wyrażeń, aby uzyskać ten, który ma odpowiedni wpływ. Pamiętaj, że próbujesz wyciągnąć czytelnika z krzesła i przygotować się do zakupu. Aby to załatwić, potrzeba stymulującej kopii sprzedażowej.

6. Niespodzianka niespodzianka!
Wszyscy lubimy niespodzianki. Trzymaj jeden na tylnym palniku, gotowy do zaprezentowania pod koniec sprzedaży. Będziesz łagodzić transakcję, a Twój potencjalny nabywca będzie zadowolony!

7. Wyślij podziękowanie.
Czy kiedykolwiek otrzymałeś osobiste podziękowanie z miejsca prowadzenia działalności po zakupie produktu? Hej, to sprawia, że czujesz się doceniony. Odręczne lub spersonalizowane podziękowanie trwa długo po tym, jak nowość produktu przestanie działać. Następnym razem, gdy wybierzesz się na zakupy … tak, wrócisz!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *