Dziesięć najważniejszych pytań, które należy sobie zadać przy wyborze rynku docelowego

Tytuł:
Dziesięć najpopularniejszych pytań, które należy sobie zadać przy wyborze rynku docelowego

Liczba słów:
381

Podsumowanie:
Rynek docelowy to grupa, do której należy Skieruj swoje działania marketingowe. Im jaśniej zdefiniujesz i zrozumiesz swój rynek, tym lepiej możesz sprzedawać bezpośrednio tej grupie. Mów ich językiem, odpowiadaj na ich problemy i pokaż, że naprawdę je „rozumiesz” i jest bardziej prawdopodobne, że zrobią z tobą interesy. Oto kilka pytań, które pomogą Ci lepiej zdefiniować rynek docelowy.

Słowa kluczowe:
Alvah Parker, adwokat, rozwój klienta, kancelaria prawna, kariera, biznes, demografia, psychografia, rynek docelowy, coach, doradca ds. Praktyki, język klienta, akcja marketingowa, etap działania , branding, rynek docelowy

Treść artykułu:
Rynek docelowy to grupa, do której kierujesz swoje działania marketingowe. Im jaśniej zdefiniujesz i zrozumiesz swój rynek, tym lepiej możesz sprzedawać bezpośrednio tej grupie. Mów ich językiem, odpowiadaj na ich problemy i pokaż, że naprawdę je „rozumiesz” i jest bardziej prawdopodobne, że zrobią z tobą interesy. Jednak to, że sprzedajesz jedną grupę, nie oznacza, że musisz odwracać się od biznesu innej grupie. Twój produkt lub usługa może być odpowiednia dla wielu grup, ale marketing będzie skuteczniejszy, jeśli będziesz sprzedawać go bezpośrednio pojedynczo.

1. Jakie są dane demograficzne mojego rynku? Jakie są mierzalne statystyki, które znam na temat mojego rynku, takie jak wiek, dochód lub zawód?

2. Jakie są psychografie mojego rynku? Jakie są preferencje dotyczące stylu życia na moim rynku? Czy wszyscy są miłośnikami muzyki, golfistami czy właścicielami mieszkań?

3. Czy jest to grupa, z którą lubię pracować i / lub uważam ją za fascynującą? Jeśli będę musiał spędzać dużo czasu z tą grupą, czy będę się przez nią znudzony lub odpychany?

4. Jakie mam połączenie z tym rynkiem, żeby dobrze go znać? Czy sam jestem częścią rynku, czy też byłem częścią tego rynku w przeszłości? Czy mam rodzinę i przyjaciół, którzy są tego częścią?

5. Jakie są organizacje zawodowe, kluby lub działania, które odwiedza mój rynek docelowy? Chcę móc znaleźć swój rynek i porozmawiać z nim bezpośrednio. Czy wiem, gdzie iść?

6. Jakie gazety, magazyny lub strony internetowe są popularne na moim rynku? Jeśli chcę być na bieżąco z rynkiem, muszę wiedzieć, co czyta ta grupa.

7. Czy rozumiem problemy, z jakimi boryka się mój rynek? Czy mój produkt lub usługa rozwiąże za nich problem?

8. Czy znam język używany na tym rynku? Znajomość słownictwa mojego rynku daje mi większą wiarygodność.

9. Czy wiem, co przyciąga tę grupę? Jak powiadomić tę grupę o moim produkcie lub usłudze? Co przyciągnie ich uwagę?

10. Czy wiem, kto ma wpływ na tę grupę? Kim są ludzie szanowani przez tę grupę? Za czym się opowiadają i czy mogę w jakiś sposób dopasować do nich mój produkt lub usługę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *