Dziesięć łatwych zadań marketingowych, które możesz wykonać TERAZ

Tytuł:
Dziesięć łatwych zadań marketingowych, które możesz wykonać TERAZ

Liczba słów:
481

Podsumowanie:
Kto powiedział, że naukowcy nie mogą wprowadzać na rynek? Oto 10 prostych pomysłów marketingowych, które grupa ludzi z National Institute of Standards and Technology wymyśliła dzisiaj podczas naszej comiesięcznej grupy działań marketingowych:

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
1. Posłuchaj (i zapisz!) Pytania zadane przez klientów. To wskazówki dotyczące problemów, które możesz pomóc im rozwiązać. To także tematy na następny artykuł, rozmowę i biuletyn elektroniczny. Nie wymyślaj tego – po prostu słuchaj!

2. Zaplanuj i napisz swoją następną rozmowę handlową. Masz spotkanie w przyszłym tygodniu z gorącą perspektywą? Zapisz słowa, których użyjesz, aby dowiedzieć się, kim są decydenci, jaki jest budżet, zakres ich problemu i jak poprosisz ich o podjęcie kolejnych kroków. Jeśli nie masz pojęcia, jak to zrobić, wyślij mi e-mail, a pomogę Ci to przemyśleć.

3. Przeczytaj artykuł marketingowy. Większość osób nie zajmujących się marketingiem nie wychodzi z siebie, aby czytać o marketingu. Jednak bezbolesnym sposobem na utrzymanie motywacji jest czytanie jednego nowego artykułu co tydzień. Zacznij tutaj: http://www.turningpointemarketing.com/Free_Resources/Articles.html

4. Zwróć uwagę na komunikaty marketingowe wokół Ciebie. Sprawdź, czy możesz wybrać WIIFM (Co to dla mnie?) I wezwanie do działania (co chcą, abyś zrobił). Poćwicz myślenie jak marketer.

5. Jeśli zarządzasz innymi osobami, które wykonują Twoją pracę, odwiedź klienta ze swoim pracownikiem, aby okazać zainteresowanie. Zapewnia to świeżość i świadczy o zaangażowaniu wobec klienta. Pokazuje również klientowi, że Twoja organizacja to coś więcej niż jedyny punkt kontaktowy.

6. Przekaż kopię tego artykułu swoim pracownikom i poproś ich, aby przyszli na następne spotkanie pracowników, aby porozmawiać o pomysłach, które to generuje. Poproś ludzi, aby zaangażowali się w jedno nowe zadanie. Niech przedstawią raport z postępów na następnym spotkaniu. Spłucz, powtórz.

7. Przygotuj ankietę z 3 lub 4 pytaniami, aby przeprowadzić krótkie, konwersacyjne wywiady telefoniczne z docelowymi odbiorcami, aby dowiedzieć się, z czym się borykają… co jest na ich liście życzeń… czego chcą od Ciebie. NIE pytaj ich, czy chcą coś od Ciebie kupić. To jest zadanie budowania relacji, a NIE rozmowa sprzedażowa. To przychodzi dużo później. Poproś innych, z którymi współpracujesz, o wybranie dwóch klientów lub potencjalnych klientów i zadzwoń do nich. Porównaj notatki i omów swoje ustalenia.

8. Pomyśl o małych rozwiązaniach, które możesz zaoferować dla ważnych problemów. Lub małe rozwiązania małych problemów. Kluczem jest myślenie na małą skalę. „Próbowanie” Ciebie jest mniej onieśmielające i ułatwia mu zrobienie pierwszego kroku.

9. Poćwicz głośne wypowiadanie wypowiedzi pozycjonującej. Do lustra. W samochodzie. W windzie. Jeśli nie wiesz, jakie jest Twoje Oświadczenie Pozycjonujące, to jest problem. Napisz do mnie, a pomogę.

10. Wizualizuj, jak pomyślnie wykonujesz którąkolwiek z tych rzeczy. Naprawdę – to właśnie robią zawodowi sportowcy, mówcy, wykonawcy i ludzie sukcesu. Wizualizuj to i tak się stanie.

Następnym razem, gdy naukowiec powie mi, że nie może sprzedawać, będę wiedział lepiej. Te idee jasno dowodzą, że teoria jest błędna!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *