Dziesięć fenomenalnych taktyk marketingowych

Tytuł:
Dziesięć fenomenalnych taktyk marketingowych

Liczba słów:
679

Podsumowanie:
Cokolwiek jest trudne, jeśli nie masz odpowiednich materiałów, które mogą ci pomóc. Te dziesięć zwycięskich strategii marketingowych to odpowiednie materiały do niezwykle udanego biznesu.

Słowa kluczowe:
rynek, klienci, sprzedaż

Treść artykułu:
1. Uncja prewencji …
Jak często pojawiają się i odchodzą mody? Czasami są tutaj dzisiaj, a jutro odejdą … innym razem są tutaj, aby zostać. Tak, problem polega na tym, że cholernie trudno jest dokładnie przewidzieć, co stanie się na rynku w tym roku, a tym bardziej przez następną dekadę. Wystarczy spojrzeć na Internet… jak bardzo wpłynął on na techniki marketingowe w ciągu ostatniej dekady? Tak, planując swoją strategię marketingową, musisz zabezpieczyć się przed nieoczekiwanymi zawirowaniami na rynku. Nie zatrzymuj się przy żadnym produkcie lub technice marketingowej … bądź elastyczny. Nigdy nie wiesz, co spadnie na szczupaka!

2. Stopa w drzwiach …
Co powiesz na to … czy sprawdzasz mentalnie klientów, którzy przechodzą przez twoje drzwi, na liście potencjalnych klientów? Pod koniec każdego dnia możesz się szybko zmieniać. Hej, o wiele łatwiej jest sprzedać komuś, kto jest już lojalny wobec ciebie, niż komuś zupełnie obcemu! Pozostań w kontakcie … informuj ich o nadchodzących wyprzedażach … sprzedawaj im więcej i patrz, jak rosną Twoje zyski.

3. Niech to będzie wiarygodne …
Nie chcesz, aby klienci patrzyli na Ciebie znad okularów z uniesionymi brwiami. Nie, chcesz, aby wierzyli w to, co mówisz, jako prawdę ewangelii. Nie powiedziałem, żebym nie był kolorowy i opisowy … tylko po to, by trzymać to w wiarygodnych granicach. Nikt nie ufa przesadnym.

4. Zamień ułamki na ułamki dziesiętne …
Tak, myślałeś, że wydostałeś się z tego, kiedy wyszedłeś ze szkoły po raz ostatni, prawda? Spójrzmy prawdzie w oczy … 18,6 procent ma w sobie pierścień, którego brakuje zaokrągleniu do 20 procent. Liczby ułamkowe przedstawione w postaci dziesiętnej są po prostu naukowe … i wiarygodne. Wyciągnij kalkulator i zacznij konwertować swój sposób na kopiowanie i reklamy, które mają wpływ.

5. Układaj je plecami do siebie …
Wydmuchuj lub ciągły strumień? Zamiast organizować wyprzedaże w jeden weekend w miesiącu, w każdy weekend organizuj jedną wyprzedaż. Hej, co się stanie, gdy klient wejdzie do Twojego sklepu dwa razy więcej w tym miesiącu? Tak, prawdopodobnie dokona kilku impulsowych zakupów, których inaczej by nie zrobił … i doda kilka dodatkowych dolarów do Twojego miesięcznego zysku!

6. Gotowy, wyceluj …
Czy strzelasz do właściwego celu? Tak, mówię o odbiorcach, do których kierujesz swoje reklamy. Oto krótkie sprawdzenie – czy Twoi klienci mogą sobie pozwolić na zakup Twojego produktu? Jeśli masz wielu klientów, którzy robią zakupy w oknach i nie ma rzeczywistego wzrostu wielkości sprzedaży … czas zająć się czymś innym.

7. Jedyny w swoim rodzaju …
Trudno wyróżnić się w konkurencyjnym tłumie. Tak, kluczem do bycia w centrum uwagi jest posiadanie czegoś, czego nikt inny nie robi. Bądź kreatywny … poluj na tę niewielką dodatkową korzyść, której nikt inny nie oferuje.

8. Zdobądź osobiste …
Każdy lubi tę specjalną indywidualną uwagę. Pomyśl o tym… czy Twój tekst reklamowy jest skierowany do grupy, czy też przemawia do każdego, kto go czyta? Tak, zaczniesz dostrzegać więcej reakcji, gdy odrzucisz formalności i pozwolisz pokazać się odrobinę osobistego stylu!

9. Zainwestuj w szafkę na akta …
Spójrzmy prawdzie w oczy … prawdopodobnie nie dokonasz sprzedaży za pierwszym razem z każdym klientem, który przychodzi do Ciebie. Niestety, nie wszyscy kupujący robią zakupy pod wpływem impulsu. Pozwól, że zapytam, co dzieje się z klientem, który wraca do domu, aby o tym pomyśleć? Jeśli nie masz ich zapisanych w aktach … kto wie? Czy kupili od konkurenta, który w międzyczasie się z nimi skontaktował? Czy zmienili zdanie? Tak, zorganizowanie się i śledzenie inteligentnych kupujących może być kluczem do wyższej sprzedaży w tym miesiącu.

10. Nie można się oprzeć …
Czy oferta jest po prostu zbyt dobra, by z niej zrezygnować? Jeśli nie, spróbuj połączyć zestaw wartościowych produktów ze specjalną promocyjną ceną. W wielu przypadkach opakowanie stanowi różnicę między sprzedażą a brakiem sprzedaży. Owiń go wartością i umieść na nim tag rabatowy … pomyślą, że kradną transakcję, a ty zgarniesz zyski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *