Dystrybucja artykułów Jak zmieniają się Twoje wyniki

Tytuł:
Dystrybucja artykułu: Jak zmieniają się Twoje wyniki?

Liczba słów:
288

Podsumowanie:
Nie wystarczy siedzieć i oczekiwać, że artykuły przyniosą duży ruch zaraz po ich przesłaniu do dystrybucji.

Równie dobrze może pomyśleć o kilku czynnikach… Czy Twój artykuł jest wart przedruku? Czy treść i tytuł dzwonią do większości webmasterów i wydawców?

Takie pytania to tylko niektóre z wielu czynników, które mogą mieć duży wpływ na wyniki dystrybucji artykułów.

Niektóre podstawowe czynniki to:

1. Temat Twojego …

Słowa kluczowe:
dystrybucja artykułów, rozpowszechnianie artykułów

Treść artykułu:
Nie wystarczy siedzieć i oczekiwać tego Twoje artykuły będą generować duży ruch zaraz po przesłaniu artykułów do dystrybucji.
lt;brgt;
lt;brgt; Warto pomyśleć o kilku czynnikach… Czy Twój artykuł jest wart przedruku? Czy treść i tytuł dzwonią do większości webmasterów i wydawców?
lt;brgt;
lt;brgt; Takie pytania to tylko niektóre z wielu czynników, które mogą mieć znaczny wpływ na wyniki dystrybucji artykułów.
lt;brgt;
lt;brgt; Niektóre podstawowe czynniki to:
lt;brgt;
lt;brgt; 1. Temat Twojego artykułu…
lt;brgt;
lt;brgt; Przesyłanie artykułu do witryn z artykułami i grup z ogłoszeniami o artykułach całkowicie zależy od tematu artykułu, nie wszystkie te witryny i grupy akceptują artykuły na tematy ogólne. Niektóre grupy (około 30%) są specyficzne dla nisz lub treści, co oznacza, że przyjmują tylko artykuły z określonych tematów, np. grupa aainet – akceptuje tylko artykuły związane z Internetem…
lt;brgt;
lt;brgt; 2. Twoja treść
lt;brgt;
lt;brgt; Witryny z przesyłkami to tylko narzędzia, nigdy nie myśl o nich jako o zapewnieniu, że po rozpowszechnieniu artykułów z pewnością przyniosą Ci świetne wyniki. Grupy i witryny z ogłoszeniami o artykułach służą tylko do wyświetlania Twoich artykułów czytelnikom (którzy mogą być zainteresowani Twoimi artykułami), a wydawcom w celu wybrania artykułów i ponownego ich wydrukowania w swojej witrynie lub e-zinie. Zatem uzyskanie lepszych wyników całkowicie zależy od Twojego artykułu, tego, jak interesujący jest on dla czytelników i jak przyciąga uwagę / zainteresowanie wydawcy, aby go opublikowali.
lt;brgt;
lt;brgt; Moja rada: nie pisz artykułu tylko po to, by go rozprowadzać i mieć nadzieję na zmniejszenie ruchu. Napisz artykuł, który z pewnością przyniesie rezultaty po użyciu usług i witryn dystrybucji artykułów jako narzędzi do dystrybucji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *