Dwutygodniowy bezpłatny okres próbny Nie jest obecnie dobrą ofertą wprowadzającą dla książek audio

Tytuł:
Dwutygodniowy bezpłatny okres próbny Nie jest to dobra oferta wprowadzająca dla książek audio w tej chwili

Liczba słów:
442

Podsumowanie:
Wypożyczający książki audio muszą docenić audiobook medium więcej. Propozycja „dlaczego książki audio” przyciągnie więcej uwagi niż ogólna oferta wprowadzająca.

Słowa kluczowe:
wypożyczanie audiobooków na płycie CD

Treść artykułu:
W swoich recenzjach wielokrotnie omawiałem podobieństwa wypożyczających audiobooki do Netflix . Podobieństwa obejmują „nieograniczone wypożyczenia”, kolejkę priorytetów online w celu przyspieszenia przyspieszenia wysyłek klientów, brak terminów płatności i bezpłatną wysyłkę. Wszystkie te funkcje sprawiły, że Netflix w krótkim czasie odniósł sukces. Ta strategia biznesowa i moje przekonanie, że zwykły format CD i format MP3 są dalekie od zniknięcia wśród stale rosnącej ilości danych, które można pobrać na iPody, telefony komórkowe, samochodowe odtwarzacze stereo itp., Również w przypadku książek audio.

W księgarniach tworzone są większe i dokładnie skategoryzowane sekcje książek audio, aby sprostać rosnącemu popytowi, ponieważ ludzie nadal uważają format CD za bardziej dostępny i wygodny niż wcześniej, głównie dzięki większości nowych samochodów wyposażonych automatycznie w odtwarzacze CD . Wysoka cena nowych książek audio sprawiła, że miesięczne abonamenty wypożyczających książki audio stały się wybawieniem dla wielu osób dojeżdżających do pracy. Ludzie próbujący odświeżyć swój biznesowy zmysł, uciec od presji pracy i zająć się dramatem mistrza gawędziarza lub odciążyć codzienny ciężar czymś humorystycznym lub inspirującym.

Podobieństwo między wypożyczalniami DVD typu „od drzwi do drzwi” a wypożyczalniami książek audio, które wymagają pewnych dostosowań, to oferta wstępna. W przypadku Netflix dwutygodniowy bezpłatny okres próbny daje klientowi wystarczająco dużo czasu na podjęcie decyzji, czy wolałby pobiec ulicą do sklepu wideo, czy też poczekać w domu, aż płyty DVD otrzymają pocztą. Równie podejrzane, jak dwutygodniowy bezpłatny okres próbny w ramach miesięcznego planu subskrypcji, może się wydawać, że działa w przypadku Netflix, ponieważ ludzie nie potrzebują wprowadzenia do wypożyczania płyt DVD. To samo nie dotyczy audiobooków, ponieważ większość ludzi nie widziała jeszcze dostępu do ogromnego bogactwa literatury, jaką daje prenumerata audiobooków.

Dla wielu dojeżdżających do pracy przez dwie lub więcej godzin dziennie słuchanie audiobooków staje się coraz bardziej koniecznością i sposobem na życie. Ale nadal większość ludzi nie może jeszcze skupić się na tym, jak jazda do pracy może być przyjemna. Zamiast skupiać się na pieniądzach, skup się na tym, jak słuchanie książek może dać ludziom możliwość cieszenia się literaturą, której inaczej nie mieliby czasu przeczytać.

Najpierw sprzedaj produkt, a potem abonament. Pokaż potencjalnemu subskrybentowi, że słuchanie książek może poszerzyć jego wyobraźnię. Pokaż, jak to wyjątkowe medium pozwala słuchaczowi doświadczyć historii autora za pomocą własnej wyobraźni, kierując się darem narratora, który pozwala odblokować emocjonalne i sensacyjne elementy bohaterów książki.

Ludzie najpierw muszą wiedzieć, że z pomocą audiobooków mogą zrealizować powiedzenie „Książka była lepsza niż film”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *