Dwanaście wskazówek, jak sprawić, by chwile prawdy się liczyły

Tytuł:
Dwanaście wskazówek, jak sprawić, by „chwile prawdy” liczyły się

Liczba słów:
1233

Podsumowanie:
Jeśli dbasz o swój wizerunek na rynku, artykuł jest dla Ciebie. Nie mam na myśli obrazu graficznego… Mam na myśli wrażenia i postrzeganie Ciebie i Twojej organizacji przez ludzi w oparciu o to, jak zostali potraktowani lub co usłyszeli o Tobie od innych. Budowanie trwałych relacji z rynkiem docelowym polega w równym stopniu na aktywnym uczestnictwie w doświadczeniach rynkowych firmy, jak w innych aspektach marketingu, które są bardziej oczywiste.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
wrażenia są wynikiem nagromadzonych doświadczeń lub „chwil prawdy”, które świat ma z Twoją organizacją na przestrzeni czasu. Wszystko, co robisz (i osoby, którymi zarządzasz), wysyła wiadomość, wpływa na wizerunek Twojej marki i jest PR – na dobre lub na złe. Te chwile prawdy obejmują takie rzeczy jak…

• Prowadzisz proces rekrutacji i zatrudniania, w tym niechciane życiorysy i zapytania o pracę
• Powitaj nowych pracowników w swojej organizacji
• Zwiększenie, zarządzanie, i traktuj podwykonawców
• Traktuj sprzedawców, dostawców, czyjąś pomoc techniczną, recepcjonistkę lub sekretarkę
• Używaj poczty głosowej i poczty elektronicznej – co faktycznie mówisz i piszesz
• Odpowiadaj (lub nie) na głos lub wiadomości e-mail
• Zarządzaj oczekiwaniami klientów co do tego, co możesz zrobić i kiedy możesz dostarczyć
• Przekaż złe wiadomości, rozwiąż konflikty lub trzymaj się niepopularnej polityki
• Zapytaj o to, czego potrzebujesz klient, pracownik lub dostawca
• Przejmij odpowiedzialność za swoją rolę w konflikcie, problemie lub błędzie

Jest to szczególnie trudne, gdy zarządzasz innymi. Niezależnie od tego, czy chodzi o personel, sprzedawców, podwykonawców, Twojego szefa czy rówieśników… to jedno, aby zarządzać własnym zachowaniem, a co innego, aby zarządzać chwilami prawdy stworzonymi przez innych.

Niedawno spotkałem się z następującymi wskazówkami dotyczącymi twardej miłości od Kelly Harman, CEO The Harman Group (http://www.theharmangroup.com). Kelly aktywnie stara się jasno określić, czego oczekuje od wykonawców, pracowników i współpracowników, i to się opłaca.
Jej zadziorna firma marketingowa rozwija się skokowo, napędzana przez zadowolonych klientów i mnóstwo dobrego szumu o jej firmie.

Oto wskazówki Kelly (bezpośrednio u źródła!), Które pomogą Ci uzyskać jak najwięcej od osób odpowiedzialnych za tworzenie chwil prawdy w Twojej organizacji:

1. „Nie zgadzaj się ze mną. Cały czas wymyślam pomysły; niektóre są lepsze od innych, a niektóre są całkowicie okropne. Kiedy prowadzę jeden obok ciebie i myślisz, że to nie zadziała, powiedz mi dlaczego. Być może nie spojrzałem na ten pomysł ze wszystkich stron i doceniam Twój wkład. Może się z tobą nie zgadzam, ale uszanuję twoją opinię ”.

2. „Kwestionuj moje decyzje. Jeśli podejmę decyzję, z którą się nie zgadzasz lub której nie rozumiesz, zapytaj mnie, dlaczego ją podjęłam. Poświęcę trochę czasu, aby wyjaśnić moją logikę. Nadal możesz się ze mną nie zgadzać, ale przynajmniej zrozumiesz, dlaczego podjąłem tę decyzję ”.

3. „Nie przychodź do mnie z problemami. Nie biegnij do mnie z problemem i oczekuj, że naprawię go za Ciebie. Przyjdź do mnie z problemem, a potem powiedz, jak chcesz go naprawić. Jeśli ma to sens, zaimplementujemy go. Jeśli się nie zgodzę, powiem ci dlaczego, a potem będziemy pracować razem, aby znaleźć lepsze rozwiązanie ”.

4. „Powiedz mi, że chcesz moją pracę. Fajnie jest być ambitnym. Chcę, żebyś pożądał mojej pracy. Nie ma nic złego w jasnym określaniu swoich celów. Jak inaczej ktoś będzie wiedział, jak Ci pomóc? Dam ci większą odpowiedzialność, jeśli wiem, czego chcesz – i jeśli oznacza to, że chcesz mojej pracy (lub stanowiska podobnego do mojego któregoś dnia), to moim zadaniem jest pomóc ci się tam dostać ”.

5. „Powiedz mi, że nie chcesz swojej pracy. Nie będziesz się dobrze bawić, jeśli nie zrobisz czegoś, co Cię pasjonuje. Kto chce spędzać godziny pracy w stanie rezygnacji lub znudzenia? Jeśli chcesz pójść do szkoły wieczorowej i uczyć się, aby zrobić zupełnie inną karierę, wesprzę cię. Nadal będę oczekiwać od ciebie 110%, kiedy tu będziesz, ale kiedy będę robił moje plany długoterminowe; Biorę pod uwagę fakt, że możesz nie być tutaj, aby pomóc mi je wykonać. Ale będę szanować Twoje marzenia i cele i zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby pomóc Ci je osiągnąć ”.

6. „Powiedz mi, kiedy czegoś nie wiesz. Nie próbuj udawać, że sobie poradzisz z czymś, czego nie znasz. To mnie tylko rozgniewa. Jeśli jesteś ze mną szczery, zainwestuję w edukację. W końcu zatrudniłem cię, ponieważ myślałem, że możesz się uczyć, a nie dlatego, że myślałem, że już wszystko wiesz ”.

7. „Podejmuj złe decyzje. Gratulacje! Przynajmniej jeden zrobiłeś. Wolałbym, żebyś podejmował złe decyzje

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *