Drogi menadżerze afiliacyjnym, czy gromadzisz swoje artykuły

Tytuł:
Drogi menadżerze afiliacyjnym: Czy gromadzisz swoje artykuły?

Liczba słów:
369

Podsumowanie:
Pytanie: Moi partnerzy wciąż wkurzają mnie w sprawie moich artykułów. Dlaczego chcą moich artykułów i czy powinienem im je pozwolić? Co z tego mam?

Drogi menadżerze afiliacyjnym,
Uderzyłeś w moje zwierzę zirytowane. Przestań już gromadzić swoje artykuły! Czy chcesz, aby Twoi partnerzy wielokrotnie promowali Twój program na swoich listach i w swoich witrynach, czy nie? Czy nie jest celem, aby Twoja witryna była widoczna w całym internecie? Im więcej sprzedaży osiągają twoi partnerzy, tym więcej pieniędzy zarobisz OBA M …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Pytanie: Moje podmioty stowarzyszone wciąż wkurzają mnie moimi artykułami. Dlaczego chcą moich artykułów i czy powinienem im je pozwolić? Co z tego mam?

Drogi menadżerze afiliacyjnym,
Uderzyłeś w moje zwierzę zirytowane. Przestań już gromadzić swoje artykuły! Czy chcesz, aby Twoi partnerzy wielokrotnie promowali Twój program na swoich listach i w swoich witrynach, czy nie? Czy nie jest celem, aby Twoja witryna była widoczna w całym internecie? Im więcej sprzedaży osiągną Twoi partnerzy – tym więcej pieniędzy zarobisz OBIE.

Moje ulubione programy partnerskie to te, które zapewniają mi artykuły lub markowe książki elektroniczne. Ci marketerzy rozumieją, jak to jest być partnerem, który chce zarabiać. Ułatw mi wielokrotne promowanie Twojego produktu. Daj mi wysokiej jakości artykuły, których mogę używać na moich stronach internetowych, w biuletynie i na moim blogu z dołączonym linkiem partnerskim. Nie wciskaj mi linku i nie mów „powodzenia”. Nie motywuje mnie to do sprzedawania Twojego produktu. Hej, jeśli nie dasz mi narzędzi, których potrzebuję, Twoja konkurencja to zrobi.

I pozwól mi coś wyjaśnić. Udostępnianie bezpłatnych artykułów stowarzyszonych z linkami do innych witryn, pomijanie podmiotów stowarzyszonych – to po prostu błąd. Nie pozwól, aby artykuł był nieszczelny, dodając kilka autopromocujących się linków w treści artykułu. Jako partner nie chcę promować innych Twoich programów i wysyłać Ci potencjalnych klientów z czystej hojności. Chociaż jestem miłą osobą i chętnie promuję dobre produkty, nie poświęcam swojego czasu na promowanie Twoich produktów. Po pierwsze, produkty muszą być dobre. Po drugie, wszystko jest równe, muszę być w stanie wyżywić moją rodzinę w tym procesie. Kradzież prowizji od własnych partnerów jest po prostu niewłaściwa na wielu poziomach.

Co więc możesz zrobić dzisiaj, aby zacząć budować lojalną armię partnerów? Postaw się na ich miejscu. Zarejestrowali się w Twoim programie, ponieważ wierzą w Twoje produkty i reputację. Pokaż im, że postrzegasz swoich partnerów jako partnerów, a zyskasz lojalność, której nie możesz kupić za żadną cenę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *