Drogi menadżerze afiliacyjnym, 7 sposobów na sprawdzenie, czy Twój program partnerski śmierdzi

Tytuł:
Drogi menadżerze afiliacyjnym, 7 sposobów na to, aby powiedzieć, czy Twój program partnerski śmierdzi

Liczba słów:
560

Podsumowanie:
Pytanie: Dlaczego moi partnerzy nie są promujesz mój program partnerski? Jak mogę uzyskać więcej, aby się zarejestrować?

Drogi menadżerze afiliacyjnym:

W mgnieniu oka mogę Ci powiedzieć, czy Twój program partnerski przyciąga lojalnych, zmotywowanych partnerów. To jest łatwe. Po prostu postaw się na miejscu swojego partnera. Jeśli nie tworzysz lojalności w swoich podmiotach stowarzyszonych, będą oni szukać lepszego programu do promocji, a Ty zostaniesz w tyle.

Teraz, gdy zwróciłem Twoją uwagę, przejdźmy do …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Pytanie: Dlaczego moi partnerzy nie promują mojego programu partnerskiego? Jak mogę uzyskać więcej, aby się zarejestrować?

Drogi menadżerze afiliacyjnym:

W mgnieniu oka mogę Ci powiedzieć, czy Twój program partnerski przyciąga lojalnych, zmotywowanych partnerów. To jest łatwe. Po prostu postaw się na miejscu swojego partnera. Jeśli nie tworzysz lojalności w swoich podmiotach stowarzyszonych, będą oni szukać lepszego programu do promocji, a Ty zostaniesz w tyle.

Teraz, gdy zwróciłem twoją uwagę, przejdźmy przez kilka kluczowych elementów, dzięki którym Twój program partnerski będzie atrakcyjny dla podmiotów stowarzyszonych, aby nie zaczęli kupować.

1. Reputacje są na szali.
Oczywiście numer jeden to jakość. Czy masz produkty wysokiej jakości i obsługę klienta? Reputacja partnera jest zagrożona za każdym razem, gdy rozważamy promowanie produktu lub usługi. Jeśli Twoje produkty są śmieciowe lub w jakikolwiek sposób denerwujesz naszych poleconych – podrzucimy Cię szybciej niż coś* naprawdę* gorącego.

2. Połóż pieniądze na stole.
Nie chodzi tylko o procentową prowizję. To nie motywuje i nie tworzy lojalnych partnerów, ale to dopiero początek. Czy mówisz 5%? Wtedy, jeśli nie będziesz oferować milionów produktów w świetnych cenach i nie masz solidnej reputacji, nie zdobędziesz wielu partnerów.

3. Kto otrzymuje kredyt?
Pokaż swoim podmiotom stowarzyszonym, że ich cenisz, ustawiając długie pliki cookie, a będą nadal wysyłać Ci ruch. Jak długo masz ciasteczka? Im dłużej, tym lepiej.

4. Zamknięcie transakcji.
Jeśli twoi partnerzy wysyłają ci ruch, mam nadzieję, że masz biuletyn (lub ekursę) na tej stronie sprzedaży z dwóch powodów. 1. Oznacza to, że jesteś sprytny i wiesz, jak działa marketing internetowy. 2. Oznacza to, że partnerzy mają więcej niż jedną szansę na sfinalizowanie transakcji, ponieważ zamierzasz nawiązać kontakt z potencjalnym klientem i sfinalizować sprzedaż za nas. To pokazuje nam, że traktujesz swój biznes poważnie – bardzo ważny wskaźnik.

5. Jak lukier na cieście.
Zakładając, że wszystkie rzeczy są równe, jeśli Twój program jest dwupoziomowy lub rezydualny, będziesz mieć partnerów stowarzyszonych w kolejce, aby Cię promować.

6. Czy ty chociaż próbujesz?
Nie ma nic bardziej frustrującego niż dołączenie do programu partnerskiego, z którego naprawdę jesteś podekscytowany, logowanie się i oglądanie… nic oprócz kilku linków. Żadnych treści, żadnych ebooków, żadnych filmów. Zamek błyskawiczny. Jest to szczególnie rozczarowujące, jeśli wiesz, że autor lub właściciel wysyła cotygodniowy biuletyn. Udostępnij swoje artykuły podmiotom stowarzyszonym, pozwól im zmienić markę, a gwarantuję, że zyskasz lojalność.

7. To po prostu niegrzeczne.
Prawie bardziej obraźliwe niż brak jakichkolwiek treści jest zamieszczanie „nieszczelnych” artykułów. Tak, widziałem programy partnerskie, które tak „hojnie” udostępniają artykuły swoim partnerom. Ale artykuły miały wtyczki dla innych programów w treści artykułu. Nie wymieniam nazwisk, ale wydaje mi się, że okradanie własnych podmiotów stowarzyszonych jest dość tanie.

To tylko kilka sposobów na sprawdzenie, czy Twój program partnerski śmierdzi.

Mam nadzieję, że przeczytałeś i ponownie przeczytałeś tę poradę. Traktuj swoich podmiotów stowarzyszonych jak partnerów, a oni zakleją Twój link w całej sieci. Będziesz mieć w kolejce do promowania każdego nowego produktu, który oferujesz, i będą Cię wychwalać przy każdej nadarzającej się okazji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *