Drogi menadżerce afiliacji, kobiety są z Wenus

Tytuł:
Drogi menadżerze afiliacyjnym, kobiety pochodzą z Wenus

Liczba słów:
653

Podsumowanie:
Pytanie: Moim rynkiem docelowym są kobiety i mam Trudno im przekonać ich do promowania moich produktów. Po prostu wydają się pozbawieni motywacji. Nie rozumiem. Czy mój program partnerski śmierdzi, czy też rekrutuję złych partnerów?

Drogi menadżerze afiliacyjnym:
To po prostu powrót do podstawowej psychologii. Kobiety i mężczyźni cenią różne rzeczy.

Sprzedawcy samochodów są tego uczeni podczas szkolenia. Kiedy mąż i żona wchodzą do salonu samochodowego, sprzedawca samochodów staje twarzą w twarz z mężem, gdy mówi o t …

Słowa kluczowe:

Artykuł Treść:
Pytanie: Moim rynkiem docelowym są kobiety i ciężko mi jest skłonić je do promowania moich produktów. Po prostu wydają się pozbawieni motywacji. Nie rozumiem. Czy mój program partnerski śmierdzi, czy też rekrutuję złych partnerów?

Drogi menadżerze afiliacyjnym:
To po prostu powrót do podstawowej psychologii. Kobiety i mężczyźni cenią różne rzeczy.

Sprzedawcy samochodów są tego uczeni podczas szkolenia. Kiedy mąż i żona wchodzą do salonu samochodowego, sprzedawca samochodów staje twarzą w twarz z mężem, kiedy mówi o takich sprawach, jak… konie mechaniczne i silniki. Następnie zwróci się do żony i opowie o bezpieczeństwie i opcjach kolorystycznych. Czy to protekcjonalne? Tak. Ale jest też skuteczny. Moje oczy błyszczą, jeśli chodzi o moc, ale chcę wiedzieć, jak będę wyglądać w moim samochodzie! Szyberdach? Radio? Teraz rozmawiamy.

Więc co to ma wspólnego z twoim programem partnerskim? Prosty. Chociaż nie mogę mówić w imieniu wszystkich kobiet, oczywiście mogę powiedzieć, co cenię w programie partnerskim.

Jakość. Cenię swoich subskrybentów newslettera i buduję z nimi relacje. (Według ostatnich badań kobiety korzystają z internetu, aby znaleźć związki i wsparcie.) Jeśli Twój produkt lub usługa to śmieci, możesz zaoferować mi 99% prowizji z 99% współczynnikiem konwersji, a ja nadal nie zamierzam sprzedawać ich mojemu goście.

Przystępność. Nie mogę promować produktu, którego sam bym nie kupił. Jeśli Twoja oferta jest zawyżona, nie mogę promować Twoich produktów wśród moich subskrybentów.

Dolary i centy. Oczywiście pieniądze są czynnikiem. Po prostu nie jest to czynnik numer 1, jak możesz być zaskoczony. 20% prowizji w porównaniu z 40% – nie przejmuję się tym tak jak innymi pozycjami na tej liście.

Narzędzia: Tak, narzędzia. To jest naprawdę duże i tak niewielu menedżerów afiliacyjnych „to rozumie”. Myślę, że w końcu udało mi się określić, dlaczego to taka ważna sprawa (przynajmniej dla mnie). Ten scenariusz zdarza się zbyt często: znajduję produkt, który mnie naprawdę ekscytuje i chętnie rejestruję się w jego programie partnerskim. Loguję się, aby zacząć opowiadać wszystkim, których znam, o tym wspaniałym produkcie lub usłudze. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co mają w sekcji „linki”. Czy będą artykuły, a może e-book z możliwością zmiany marki? A może nawet film informacyjny? To jak bożonarodzeniowy poranek… co znajdę? Następnie otwiera się sekcja dotycząca podmiotów stowarzyszonych i jest tam jeden marny link i przycisk.

Moja początkowa reakcja brzmiała: „Oni nawet nie próbują!” A teraz w najmniejszym stopniu nie czuję się doceniony ani zmotywowany. Właśnie udało Ci się zmienić swojego największego fana w kogoś, kto włożył kiepski przycisk na swojej stronie i wie, że w ogóle się nie sprzeda.

Wiem, o czym myślisz. Sprzedaż jest obowiązkiem partnera. Tak, masz rację. Jako partner wiem, że pisanie recenzji i rekomendacji to najlepszy sposób na sprzedaż produktu. Nie ma wątpliwości. Chcę tylko powiedzieć, że musisz nam dać przynajmniej wskazówkę, że jesteś zainteresowany budowaniem „relacji” w pracy.

Czy chęć relacji z Affiliate Managerem jest okropna? Tak. To jest. Ale mogę ci powiedzieć, że każdy program partnerski, w którym zwracam uwagę i doceniam, zyska ode mnie o wiele więcej lojalności niż Affiliate Manager, który siedzi na kanapie, pijąc piwo i oglądając piłkę nożną, podczas gdy ja biegam i pracuję nad tyłkiem off … (Hmmm … czy to powiedziałem?)

Więc tak, kobiety są z Wenus. Możesz zdecydować się przyjąć to i czerpać korzyści lub zignorować i zastanowić się, dlaczego Twoi partnerzy nie są zmotywowani. To Twój wybór. Jako partner rzucam ci wyzwanie, abyś wykorzystał te informacje i wykorzystał je.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *