Doradztwo komputerowe Nie wprowadzaj na rynek w stylu lat 90

Tytuł:
Doradztwo komputerowe: Nie promuj się w stylu lat 90-tych

Liczba słów:
315

Podsumowanie:
Firmy konsultingowe nie powinny reklamować swoich certyfikatów jako swoich główne komunikaty marketingowe. Skoncentruj się na budowaniu tożsamości własnej marki w doradztwie komputerowym.

Słowa kluczowe:
doradztwo komputerowe, konsulting komputerowy dla małych firm, konsulting informatyczny

Treść artykułu:
Lata 90-te to czas certyfikacji dla firm konsultingowych . Wszyscy reklamowali, jakie formalne partnerstwa mają z jakimi dużymi korporacjami. „Zatrudnij nas, ponieważ jesteśmy sklepem z certyfikatem Novella” lub „Zatrudnij nas, ponieważ jesteśmy partnerem biznesowym IBM”.

Większość konsultantów już w tym nie prowadzi, ponieważ nie chcą być postrzegani jako przedłużenie siły sprzedaży tej firmy. Chcą być postrzegani jako ich własna marka doradztwa komputerowego.

Korzyści z programów partnerskich zniknęły

W dawnych czasach otrzymywałeś duże reklamy MDS i kooperacji, gdy byłeś w programie partnerskim. Te dni szybko się kończą, więc tak naprawdę nie ma żadnego finansowego powodu, by przyklejać ich logo wszędzie. Poświęć więcej czasu na budowanie marki, zamiast skupiać się na rozwiązaniach, które reprezentujesz.

Trzymaj się produktów, które znasz

Oczywiście, gdy zdobędziesz nowych potencjalnych klientów w zakresie doradztwa komputerowego i przeprowadzisz ich przez etapy kwalifikacji i rozmowy sprzedażowe, będziesz zwykle polecać rozwiązania z którym czujesz się najlepiej.

Jeśli masz uprawnienia do udziału w programie, zamierzasz polecić to konkretne rozwiązanie. To dobrze, ale nie skupiaj się na przekazie marketingowym tylko na tym konkretnym produkcie lub platformie.

Nie zostań towarem

Jeśli to zrobisz, otwierasz się na konkurencję cenową. Potencjalni klienci zapytają, dlaczego powinni kupić od Ciebie licencję NetWare, jeśli mogą ją kupić taniej w Internecie lub w sprzedaży wysyłkowej. Nie otwieraj się na licytację.

Ten sposób marketingu jest przestarzały. To już passé. Będziesz o wiele lepiej, jeśli będziesz sprzedawać to, co Twoja firma konsultingowa może zrobić dla twojego klienta!

Copyright MMI-MMVI, Blog dotyczący doradztwa komputerowego. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *