Docieranie do lokalnych klientów dzięki sprzedaży online

Tytuł:
Docieranie do lokalnych klientów dzięki sprzedaży online

Liczba słów:
728

Podsumowanie:
** Czy możesz sprzedawać swój produkt online?**

Jeśli prowadzisz już biznes i myślisz o promowaniu swoich produktów lub usług w Internecie, jednym z pierwszych pytań, które musisz sobie zadać, jest „Czy mam produkt, który mogę sprzedawać online?”. To pytanie leży u podstaw decyzji, czy spróbować marketingu online.

Większość problemów z produktami wynika z problemów z dostawą. Albo twój produkt musi być dostarczony w wąskim czasie (np. Pizze i …

Słowa kluczowe:
promocja witryny, marketing internetowy, sprzedaż online

Artykuł Treść:
** Czy możesz sprzedawać swój produkt online?**

Jeśli prowadzisz już biznes i myślisz o promowaniu swoich produktów lub usług w Internecie, jedno z pierwszych pytań, które musisz sobie zadać brzmi „Czy mam produkt, który mogę sprzedawać online?” To pytanie leży u podstaw decyzji, czy wypróbować marketing online.

Większość problemów z produktami wynika z problemów z dostawą. Albo produkt musi zostać dostarczony w wąskim przedziale czasowym (np. Pizza i smażony kurczak), albo jest zbyt delikatny lub zbyt duży, aby można go było ekonomicznie dostarczyć, albo w cenie nie uwzględniono wystarczającej marży zysku, aby umożliwić dostawę. Większość produktów lokalnych firmy rozwiązują te problemy za pomocą kombinacji strategii. Albo nie zapewniają dostawy, albo pobierają za nią opłaty, albo t hej będzie dostarczać tylko w ściśle określonym obszarze geograficznym.

To pytanie przybierze różne formy dla różnych produktów i usług. Jeśli Twoja firma sprzedaje specjalistyczne artykuły gospodarstwa domowego, takie jak świece wykonane na zamówienie, szanse na zmianę obecnego podejścia do sprzedaży w celu dotarcia na szerszy rynek online są całkiem spore. Ale jeśli sprzedajesz usługę, taką jak sprzątanie basenu lub remont domu, Twoje cele online będą prawdopodobnie inne. Jeśli nie jesteś przygotowany do podróżowania setek mil w celu świadczenia swoich usług, prawdopodobnie jesteś zainteresowany tylko dotarciem do lokalnych potencjalnych klientów.

** Jakie produkty nadają się do LOKALNEJ sprzedaży online?**

Pomyśl o wszystkich hydraulikach, remontach domów, lakiernikach samochodowych, sprzątaczach basenów, dostawcach krajobrazu i tak dalej w swojej społeczności i zapytaj samodzielnie, jeśli sprzedaż tego rodzaju produktów i usług jest wykonalna.

Załóżmy na przykład, że sprzedajesz produkty związane z krajobrazem, takie jak kostka brukowa, wierzchnia warstwa ziemi, tłuczeń itp. I powiedz, że masz już ugruntowaną firmę w swojej okolicy. Twój rynek geograficzny to mniej więcej obszar, do którego możesz dotrzeć swoimi ciężarówkami w mniej niż, powiedzmy, 30 minut. Innymi słowy, docelowy obszar rynku to dowolne miejsce w promieniu około 25 mil od twojego magazynu wysyłkowego. Obsługa klientów znajdujących się poza tym promieniem staje się zbyt kosztowna ze względu na koszty wysyłki.

Czy warto byłoby reklamować swoje produkty związane z krajobrazem online specjalnie na ten wąsko zdefiniowany LOKALNY obszar rynku docelowego?

Cóż, to zależy. Oczywiście, gdyby Twoje działania marketingowe były wolne, nie byłoby wątpliwości. Powinieneś po prostu iść dalej i to zrobić. Ale twoje wysiłki marketingowe nie będą darmowe. Aby prowadzić skuteczną promocję online, będziesz musiał stworzyć stronę internetową, stworzyć jakiś program marketingowy online, a następnie mieć system odpowiedzi, który będzie odpowiadał na zapytania klientów i przyjmował zamówienia online. Nic z tego nie jest darmowe. Większość kosztów poniesie na zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej. Jednak regularne działania marketingowe i reklamy online będą ponosić stałe koszty.

Regularne działania marketingowe? Reklama w Internecie?

Absolutnie! Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że będziesz marnować pieniądze, jeśli tylko założysz stronę internetową i oczekujesz, że klienci będą do niej gromadzić się. To się po prostu nie stanie. Potrzebujesz ciągłego wysiłku marketingowego, który obejmuje co najmniej marketing w wyszukiwarkach i prawdopodobnie reklamę Pay Per Click.

Myślenie w ten sposób o innych produktach najprawdopodobniej doprowadzi do tego samego wniosku. Załóżmy, że jesteś kręgarzem i zastanawiasz się nad wypromowaniem swojej usługi online. Czy to jest warte wysiłku?

Prawdopodobnie nie na krótką metę. Prawdopodobnie nie uzyskasz natychmiastowego uznania ani natychmiastowych klientów. Jednak skoordynowany, wytrwały wysiłek w okresie 6-18 miesięcy pomoże Ci zaistnieć w sieci w Twojej społeczności i ugruntować pozycję jednego z liderów w Twojej okolicy. A to zaowocuje trwałymi i trwałymi efektami, które ostatecznie powinny przełożyć się na sprzedaż.

Praktycznie każdy produkt może być sprzedawany online na rynku lokalnym, jeśli jesteś przygotowany na poświęcenie czasu, wysiłku i wydatków niezbędnych do wywarcia wpływu. W przypadku niektórych produktów możesz uzyskać stosunkowo szybkie rezultaty. Ale ogólnie rzecz biorąc, ponieważ masz do czynienia z ograniczonym obszarem geograficznym, liczba potencjalnych klientów poszukujących Twojego produktu w danym momencie będzie stosunkowo niewielka. Więc odpowiedź będzie zwykle b

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *