Dobry marketing się opłaca

Tytuł:
Dobry marketing się opłaca

Liczba słów:
877

Podsumowanie:
Po co wydawać pieniądze na marketing, skoro możesz sprawić, że się zwróci?

Słowa kluczowe:
bezpośrednie pocztówki pocztowe, poczta bezpośrednia, marketing, marketing bezpośredni, pocztówki, marketing biznesowy, joy gendusa

Treść artykułu:
Większość firmy zadają sobie pytanie: „Ile będzie nas kosztować ta reklama?” kiedy faktycznie powinni zadać sobie pytanie: „Ile będzie kosztować niezrealizowanie tej reklamy?”

Jeśli Twoja firma wydaje 1000 USD tygodniowo na marketing, możesz zaoszczędzić 1000 USD tygodniowo, nie prowadząc żadnego marketingu. To prawda, ale jest to prosty i krótkowzroczny obraz sytuacji. Jeśli jednak dochód z tego marketingu wynosi 1010 USD, w rzeczywistości straciłeś 10 USD, nie robiąc tego.

W większości przypadków margines nie jest tak wąski. Generalnie zarabiamy około 10 razy więcej niż wydajemy w danym tygodniu. Oznacza to, że na każde 1000 USD wydane na marketing przynosimy 10 000 USD. Gdybyśmy zdecydowali, że zamierzamy wydać tylko połowę tego, co normalnie wydajemy, automatycznie zaoszczędzilibyśmy połowę naszego budżetu. To świetnie, ale prawdopodobnie stracilibyśmy nawet połowę naszych tygodniowych dochodów ze sprzedaży. Próbując zaoszczędzić połowę naszego budżetu, straciliśmy 9 razy tyle.

Wszystko zależy od zwrotu z inwestycji. To jest ROI, o którym zawsze mówię. Jeśli zarabiasz tylko na tym, co wydajesz na marketing, nie spełnia on swojej pracy. Pieniądze, które wydajesz na marketing, to Twoja inwestycja. Pieniądze, które przynosisz ze sprzedaży, to zwrot z tej inwestycji. Dlatego właśnie Twój zwrot z inwestycji jest najważniejszą statystyką, którą należy wziąć pod uwagę, próbując podzielić budżet marketingowy. Wpłacanie większej ilości pieniędzy na strategię marketingową, która ma wyższy zwrot z inwestycji, nie kosztuje więcej pieniędzy, ale przynosi więcej pieniędzy. Oszczędność pieniędzy poprzez obniżenie budżetu marketingowego nie wydaje się tak kusząca, kiedy myślisz o tym w ten sposób. Niestety, wiele firm najpierw obniżyło swój budżet marketingowy, próbując utrzymać się na powierzchni w wolnych okresach. W rzeczywistości przyspieszają swój upadek.

Słyszałeś to wielokrotnie: „Do zarabiania pieniędzy potrzeba pieniędzy”. Jest dziś tak samo prawdziwe, jak zawsze. Masz dobry produkt lub usługę, dobrze prowadzisz firmę, jedyne, czego potrzebujesz, to dobry marketing, który w końcu się zwróci.

Być może jesteś już przekonany, że musisz wydać trochę pieniędzy na promocję swojej firmy.

Może nadal powstrzymuje Cię wielkie pytanie „Jak?” Co naprawdę musisz wiedzieć i jak możesz to zrobić?

Zacznijmy od „Podstawowych zasad” promocji.

Co to jest promocja?

Promocja lt;igt; n. lt;/igt; Wszystko, na przykład reklama, wystąpienia publiczne itp., Mające na celu nagłośnienie (przyciągnięcie uwagi lub zainteresowania opinii publicznej) osoby, produktu, wydarzenia itp. lt; igt; The New Webster’s Concise Dictionary2003 Encyclopedic Edition lt;/igt;

Dlaczego promujesz?

Celem promocji jest przyciągnięcie większej liczby klientów i powiększenie bazy klientów. Zawsze staraj się przyciągać jak najwięcej klientów. Brzmi to jak rzecz oczywista, ale wiele osób nadal nie przestrzega tej zasady. Nie zakładaj, że jakakolwiek liczba nowych klientów będzie dla Ciebie zbyt duża. Jeśli masz tak dużo interesów, zawsze możesz zatrudnić pracowników tymczasowych lub tymczasowych na stałe do obsługi obciążenia pracą.

Jak się promujesz?

Sposobów jest więcej niż myślisz. Czy kiedykolwiek słyszałeś, jak ktoś powiedział: „Nigdy nie promuję i jestem zawsze zajęty” LUB „Nie muszę promować, cała moja działalność pochodzi z ust do ust”? Mogą nie być świadomi tego, jak to robią, ale obiecuję wam, że gdzieś promują. Może po prostu chodzą dookoła i mówią wszystkim, z którymi rozmawiają, że nie promują. (Brzmi śmiesznie? Wciąż się reklamuje). Może kanarkowożółty parapet z jasnoczerwonymi jabłkami na półce za nim przyciąga tak dużo uwagi, że nie muszą robić nic więcej. Oto kilka pomysłów, które możesz zrobić „świadomie”, aby prowadzić biznes.

Każda akcja, w którą angażuje się każdy członek twojego personelu, to promocja. Niezależnie od tego, czy dobre czy złe, każde działanie daje komuś wyobrażenie o tym, jak działa Twoja firma. Oto kilka przykładów.

a) Powitanie klientów uśmiechem to świetny początek.

b) Telefonowanie do klientów po tym, jak skorzystali z Twojego produktu, to dobry sposób na promowanie, że zależy Ci na ich doświadczeniach z Twoją organizacją. Może również stworzyć okazję do zwiększenia sprzedaży.

c) Starannie zapakowany produkt, prosta etykieta wysyłkowa, promuje, że jesteś dumny z tego, co robisz.

d) Zawsze miej zaktualizowane broszury lub katalogi w recepcji, aby ludzie mogli je zobaczyć i zabrać ze sobą.

d) Jeśli masz klientów przychodzących do Twojej firmy, upewnij się, że są mile widziani, professio

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *