Dobry kontra zły Blogger

Tytuł:
Dobry kontra zły blogger

Liczba słów:
419

Podsumowanie:
Różnica między dobrym a złym blogerem decyduje również o ich długoterminowym sukcesie. Ci, którzy blogują tylko dla pieniędzy, a ci, którzy robią to, by pomóc innym.

Słowa kluczowe:
blogowanie, blogi, blog, marketing internetowy, przewodnik

Treść artykułu:
Istnieją dwa ogólne typy blogerów. Ten, który zarabia na witrynie i ten, który robi to tylko dla zabawy, a pieniądze nie mają znaczenia. W ostatnich latach widziałem, jak kilka osób zmieniało się z blogerów typu „tylko dla zabawy” na blogerów „sprawy finansowe”. Ludzie muszą sobie uświadomić, że zarabianie pieniędzy na swoim blogu nie jest złe. W rzeczywistości, jeśli wybierzesz odpowiednie reklamy, czytelnicy skorzystają na tym.

Powszechnym błędem popełnianym przez ludzi jest to, że zaczynają bardziej przejmować się pieniędzmi niż czytelnikami. Skupiają się na wybieraniu najlepiej płatnych reklam i nie obchodzi ich, czy są one zgodne z tematem ich bloga. Czy widziałeś kiedyś reklamy randkowe na blogu ogrodniczym? Takie zachowanie rozczarowuje lojalnych czytelników i odstrasza nowych czytelników.

Badania pokazują, że ludzie oceniają wiarygodność witryny w ciągu pierwszych 8 sekund. Jeśli Twój blog jest pokryty reklamami, ludzie pomyślą, że jesteś tutaj, aby im coś sprzedać i nie będą zawracać sobie głowy spędzaniem czasu w witrynie. Nic dziwnego, że łączenie reklam z treścią jest tak skuteczne. Zwiększa wiarygodność Twojej witryny, czytelnicy są bardziej skłonni spędzać więcej czasu w Twojej witrynie, a kiedy zobaczą reklamę – są bardziej skłonni do kliknięcia, ponieważ nie sądzą, że robisz to tylko po to, aby im coś sprzedać. Dobrym pomysłem jest zacząć myśleć o swoich czytelnikach jak o przyjaciołach. Czy tak bardzo próbowałbyś sprzedawać rzeczy swoim znajomym? Prawdopodobnie nie.

Dobry bloger …

– miej pasję do pisania na swój temat
– pomyśl o korzyściach dla swoich czytelników
– nie sprzedawaj ich duszy i tylko polecaj rzeczy lub umieszczaj reklamy, które ich zdaniem są tego warte
– odnieś długofalowy sukces, ponieważ mają lojalnych czytelników

Zły bloger …

– myśl o zysku
– zastanów się, jak sprawić, by ich czytelnicy klikali reklamy lub linki partnerskie
– polecaj wszystko z wysoką wypłatą
– odnieś krótkoterminowy sukces, ponieważ ludzie są wysyłani za kilka centów lub ponieważ ludzie zdają sobie z tego sprawę blog polega po prostu na sprzedawaniu im czegoś

Jeśli podejdziesz do tematu z wyjątkowej perspektywy, a Twój blog oferuje realne korzyści dla Twoich czytelników, odniesiesz sukces. Nie przez noc, ponieważ jak wszędzie indziej również potrzeba czasu i poświęcenia, aby zbudować coś online. Zarabianie pieniędzy w Internecie jest łatwiejsze niż myślisz, a dzięki coraz większej liczbie osób online każdego dnia inwestycja w przyszłość.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *