Do niszy czy nie do niszy

Tytuł:
To Niche czy Not To Niche?

Liczba słów:
704

Podsumowanie:
Marketing niszowy. Co to jest i co to dla mnie oznacza? Ten artykuł zawiera odpowiedzi na te i inne pytania.

Słowa kluczowe:
marketing, marketing niszowy, marketing niszowy, biznes, biznes online, rozpoczęcie działalności

Treść artykułu:
(c) 2005, Michael Beauchamp , e-BizResources.com

Jeśli nie byłeś w stanie hibernacji przez ostatnie kilka lat, prawdopodobnie często słyszałeś termin „marketing niszowy”. To jedno z modnych słów w marketingu online. Co jest naprawdę zabawne, ponieważ marketing niszowy istniał tak długo, jak istnieje marketing. Ale co to jest?

Niedawno przeczytałem gdzieś, że „Cały marketing to marketing niszowy”.

Nie do końca się z tym zgadzam – powiedziałbym: „PRAWIE WSZYSTKO marketing to marketing niszowy”.

Marketing niszowy to marketing produktów lub usług skierowany do grup osób (lub firm), które mają wspólne potrzeby lub zainteresowania.

Oczywiście domy towarowe i ich internetowi kuzyni nie pasują do tego opisu, ale prawie wszystko inne jest …

zgadłeś; ‘Marketing niszowy’.

W świecie fizycznym twój lokalny rzeźnik, piekarz i wytwórca świeczników (przepraszam, MAŁEGO żartu tam – bardzo mało), warzywniak, sklep obuwniczy itp., Wszyscy obsługują rynki niszowe, niektóre bardziej skoncentrowane niż inni.

A w świecie online każda witryna internetowa, która koncentruje się na określonym temacie, jest witryną niszową, która opisuje ogromną większość witryn internetowych obecnie i w przeszłości. Tak więc ci, którzy promują jakikolwiek produkt lub usługę, prawdopodobnie są już zainteresowani „marketingiem niszowym” i mogą nawet o tym nie wiedzieć.

Niektóre nisze są bardziej zatłoczone i konkurencyjne niż inne. Nisze skupiające się na marketingu internetowym i zarabianiu pieniędzy są prawdopodobnie najbardziej zatłoczone i konkurencyjne w Internecie, a ich liczba rośnie każdego dnia. Dlatego coraz trudniej jest ludziom wchodzącym na ten rynek dokonać jakichkolwiek inwazji, nie mówiąc już o wywieraniu dużego wpływu.

Ale nie panikuj, jest wiele innych nisz, które są znacznie mniej zatłoczone i konkurencyjne.

Obecny nacisk na „marketing niszowy” mógłby być prawdopodobnie dokładniej określony;

‘marketing w niszach innych niż nisza’ zarabiania ‘.

Co otwiera wiele możliwości dla osób dopiero rozpoczynających działalność online.

Czy masz hobby lub hobby? Uprawiać sport? Jakie są Twoje zainteresowania, pasjonujesz się lub masz obsesję na punkcie konkretnego tematu lub działania? (ludzie, utrzymujcie to w czystości)

Jeśli tak, prawdopodobnie są inne osoby, które mają takie same zainteresowania, a to jest potencjalny rynek niszowy! To samo dotyczy wszelkich innych hobby i zainteresowań, które możesz nazwać.

Musisz przeprowadzić pewne badania, aby określić, czy dana nisza lub powiązana z nią „pod-nisza” może przynieść zyski.

Na przykład musisz sprawdzić:

1. Popyt – ile osób szuka w Internecie powiązanych informacji i / lub produktów.

2. Konkurencja – ile innych witryn lub firm obsługuje już ten rynek?

3. Czy ludzie faktycznie wydają pieniądze w tej niszy?

Teraz to wszystko dobrze i dobrze, ale …

Jak odkrywasz te wszystkie rzeczy?

A to prowadzi nas do …

Bezpłatne pobieranie: „Think Niche Grow Rich”

Ten wspaniały mały ebook nie tylko wyjaśnia bardziej szczegółowo, czym jest marketing niszowy i dlaczego warto się w to zaangażować, ale zawiera również przewodnik krok po kroku, jak badać rynki niszowe, szybko tworzyć produkty i umieszczać je w Internecie.

Znajdziesz wiele bezpłatnych zasobów, z których możesz skorzystać, jeśli brakuje Ci gotówki, ale masz trochę czasu. Czy wiesz, że możesz uzyskać odpowiedzi na powyższe trzy tematy badawcze, korzystając z bezpłatnych narzędzi w Overture i Google? Kolejnym pomocnym darmowym narzędziem jest oprogramowanie „Dobre słowa kluczowe”.

Oprócz bezpłatnych narzędzi wymienionych w artykule „Think Niche Grow Rich”, dowiesz się również o fantastycznym narzędziu programowym, które jest niezwykle łatwe w użyciu i przyspieszy proces, automatyzując większość etapów badawczych. .

Jestem pewien, że nauczysz się wielu rzeczy z tego ebooka i zwiększysz swoje zyski w dłuższej perspektywie. Aby pobrać ją teraz, kliknij link:

http: //www.e-bizresources.com/thinkniche

Niezależnie od wybranej trasy, gdy masz jedną niszową witrynę w górę i działając dobrze, możesz przejść dalej i ustawić następną, a potem następną – tyle, ile chcesz. I będzie to łatwiejsze z każdym wykonaniem.

Tak więc, podobnie jak w przypadku większości rzeczy, o których mówię, następnym krokiem jest podjęcie działania i zrobienie tego teraz. Nie martw się, że wszystko będzie idealne od razu lub za pierwszym razem, po prostu zacznij.

Szczęśliwy marketing niszowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *