Dlaczego wyszukiwanie w Google Twojego nazwiska oznacza ogromne pieniądze

Tytuł:
Dlaczego wyszukiwanie w Google Twojego imienia oznacza ogromne pieniądze

Liczba słów:
671

Podsumowanie:
Googlowanie Twoje imię to Pieniądze w Twojej kieszeni. Dążąc do optymalizacji witryny pod kątem określonych słów kluczowych, wiele firm zapomina o optymalizacji pod kątem własnej nazwy firmy.

Słowa kluczowe:
christie turley, notsodumbblond, not-so-dumb blond

Treść artykułu:
Zostałem wpisany w Google

It właśnie wczoraj mój stary znajomy skontaktował się ze mną, wpisując w Google moje imię i nazwisko. Znalazł różnego rodzaju artykuły, w których wymieniono moje nazwisko, w tym moją własną stronę internetową jako numer 1.

Wyszukiwanie w Google Twoje imię to Pieniądze w Twojej kieszeni

Przypomniało mi to klienta, którego nigdzie nie było, gdy wpisałeś w Google jego imię. Był to ogromny problem, ponieważ byli w 100% polecani, a wiele osób szukało nazwy swojej firmy w Internecie, aby znaleźć swoją stronę internetową. Zajęło im dwa miesiące, zanim zaczęli się pojawiać, ale kiedy to zrobili, był to dla nich OGROMNY zarobek. Potencjalni klienci, którzy zostali skierowani, w końcu mogli ich znaleźć.

Dążąc do optymalizacji witryny pod kątem określonych słów kluczowych, wiele firm zapomina o optymalizacji pod kątem własnej nazwy firmy.

Dowód znajduje się w Puddin ‘

Niedawne badanie przeprowadzone przez Nielsen // Netratings sugeruje, że gdy użytkownicy sieci znają nazwę witryny internetowej, wolą wpisać nazwę domeny w polu „ pole wyszukiwania ”w Google lub Yahoo, zamiast wpisywać nazwę domeny w pasku przeglądarki.

Co ci to mówi? Cóż, mówi, że jeśli ktoś słyszał o Twojej firmie, albo wpisze nazwę Twojej witryny, albo nazwę domeny w polu wyszukiwania, a Twoja witryna powinna być gotowa i czekać na górze wyszukiwarek.

Czy TY pokazujesz się, gdy Twoje imię i nazwisko lub nazwa firmy jest w Google?

Oto jak to robisz

Aby zoptymalizować wyszukiwarkę (SEO) nazwy firmy w witrynie, oto kilka wskazówek. (To nie jest wyczerpująca lista wszystkiego, co możesz zrobić, ale wystarczy, aby zacząć).

** Wybierz jedną stronę w swojej witrynie, aby zoptymalizować ją pod kątem nazwy firmy. Może to być Twoja strona główna, strona Kontakt lub strona O nas. Polecam Twoją stronę O nas – wydaje się, że łatwiej i lepiej jest mówić o Tobie na tej stronie niż na jakiejkolwiek innej stronie. I odwrotnie, strona główna powinna być o nich (Co to dla mnie?), A nie o tobie.

** W miarę możliwości dodaj nazwę firmy do tagów ALT. Tagi ALT to tagi, które są połączone z obrazami Twojej witryny. Wyszukiwarki nie indeksują obrazów, więc żaden tekst w Twojej witrynie, który ma postać obrazu, nie zostanie zaindeksowany. Zamiast tego wyszukiwarki odczytują tekst i słowa kluczowe w tagach ALT.

** Dodaj nazwę firmy do swoich metatagów: mianowicie tytuły meta, opis meta i słowa kluczowe meta. Niedawne badanie wykazało, że tylko 34% właścicieli witryn internetowych wiedziało wystarczająco dużo, aby umieścić w swojej witrynie proste słowo kluczowe Meta tag. Dlatego jeśli dodasz słowo kluczowe i odpowiednio zoptymalizujesz pozostałą część strony, zajmiesz się ponad 66% właścicieli witryn. Spośród 34% właścicieli, którzy dodają metadane, tak wielu zapomina dodać nazwę swojej firmy do tytułów, opisu i słów kluczowych! Pamiętają tylko o dodaniu słów kluczowych związanych z ich produktami / usługami. Jeśli pamiętasz, aby to zrobić, zastanów się, jak daleko będziesz do przodu …

** Dodaj nazwę firmy jako słowo kluczowe do treści wybranej strony i wprowadź ją do treści co najmniej 3-4 czasy. Spróbuj umieścić go jeden raz bliżej początku treści strony. Powtórz nazwę firmy na początku i na końcu akapitów oraz pod koniec treści. W ten sposób wyszukiwarki nie popełnią żadnego błędu co do treści, ponieważ nazwa Twojej firmy jest używana wielokrotnie i w całej treści.

** Tam, gdzie to możliwe, umieść nazwę firmy w hiperłączach. Na przykład na stronie głównej możesz umieścić słowa „Skontaktuj się z firmą XYZ” w kopii hiperłącza zamiast tylko „Skontaktuj się z nami”.

** Wreszcie bądź cierpliwy. Wykonując te czynności i TYLKO te kroki, pomogłem jednej firmie przejść od całkowitego braku wyświetlania w Google do pierwszego miejsca w Google pod względem nazwy firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *