Dlaczego warto sprzedawać kobiety i jak to robić

Tytuł:
Dlaczego warto kierować reklamy do kobiet i jak należy to robić?

Liczba słów:
778

Podsumowanie:
Nawet jeśli wydaje się, że decyzja o zakupie leży gdzie indziej, kobiety często mają duży wpływ na to, czy sprzedaż ma miejsce, czy nie. Łatwo jest uznać, że przemysł samochodowy jest głównie kierowany przez mężczyzn. Większość sprzedawców, dziennikarzy i mechaników to mężczyźni, a opublikowane statystyki sprzedaży nowych samochodów dotyczą mężczyzn.

Na przykład w 2002 r. Prawie 850 000 nowych samochodów zostało sprzedanych w Australii, według Federalnej Izby Przemysłu Motoryzacyjnego. Szacuje się …

Słowa kluczowe:
sprzedaż kobietom, prezentacje kobietom, prezentacje sprzedażowe

Treść artykułu:
Nawet jeśli decyzja o kup wydaje się odpoczywać gdzie indziej, kobiety często mają duży wpływ na to, czy sprzedaż ma miejsce, czy nie. Łatwo jest uznać, że przemysł samochodowy jest głównie kierowany przez mężczyzn. Większość sprzedawców, dziennikarzy i mechaników to mężczyźni, a opublikowane statystyki sprzedaży nowych samochodów dotyczą mężczyzn.

Na przykład w 2002 roku prawie 850 000 nowych samochodów zostało sprzedanych w Australii, według Federalnej Izby Przemysłu Motoryzacyjnego. Szacuje się, że zakupy samochodów na jedyne kobiety stanowią od 20 do 48 procent tej liczby, ale wpływ kobiet na te same zakupy wynosi około 70-80 procent.

W ten sposób wracamy do podstawowej koncepcji marketingowej polegającej na pamiętaniu, że decydentem nie zawsze jest osoba, która płaci rachunek, o czym często zapominają administratorzy hotelowych kart lojalnościowych, którzy nie pozwalają na zbieranie punktów przez gości, jeśli rachunek jest odsyłany do firmy.

Innym obszarem często uważanym za męskie królestwo jest technologia. Patrząc na przykład na sprzedaż płyt DVD, okazuje się, że w 2002 r. Tylko jedna trzecia kobiet twierdziła, że jest głównym nabywcą płyt DVD w rodzinie, ale do 2004 r. Liczba ta wzrosła o ponad połowę.

Interesująca jest nie tyle wielkość rynku, co szybkość jego wzrostu. Dlatego firmy, które tradycyjnie kierowały swój marketing na mężczyzn i nadal to robią, ponieważ męski rynek zawsze był ich głównym źródłem zwyczajów, mogą być winne wstecznego myślenia.

Kolejnym aspektem, na który zwraca uwagę szybkość zmian, jest to, jak dużym wyzwaniem może być dla firm utrzymanie przewagi w zakresie marketingu skierowanego do kobiet. Czynniki wpływające na pragnienia i siłę nabywczą kobiet, takie jak poziom wykształcenia, dochody i niezależność, rosną w szybszym tempie niż w przypadku mężczyzn.

To, czego pragną kobiety, różni się od tego, czego pragną mężczyźni

Życie większości dzisiejszych kobiet jest nieskończenie bardziej skomplikowane niż życie ich męskich odpowiedników. Jeśli chodzi o wieloaspektowe funkcjonowanie domu, na ogół będzie się zwracać na kobietę w związku. To kobieta prawdopodobnie będzie dbać o czystość i porządek w środowisku, dbać o to, by rodzina lub partner był ubrany i karmiony, robił zakupy, żelazka, recykling, zajmował się pomocą, przewoził dzieci i pilnował dzienników towarzyskich wszystkich. Poza tym jest bardzo prawdopodobne, że będzie zajmować jedno lub więcej miejsc pracy lub rozwijać biznes lub karierę.

Zatem w całym gospodarstwie domowym kobieta będzie prawdopodobnie główną liną. Często obejmuje to obsługę finansów gospodarstwa domowego, a mimo to większość produktów finansowych, wraz z samochodami i technologią, nadal uważa się za specyficzne dla płci męskiej.

Jak kobiety podejmują decyzję o zakupie

Często, szukając rozwiązań problemów, kobiety przeprowadzają badania w Internecie i są wyjątkowo dobrze przygotowane, zanim staną w kolejce do prezentacji. Każda firma, która tego nie przyznaje i nalega na marnowanie coraz cenniejszego czasu kobiety, prawdopodobnie wywoła negatywną reakcję, ponieważ może poczuć się protekcjonalny przez podejście „krok po kroku, zaczynać od początku”, które może być niepotrzebne.

Przy tak skomplikowanym życiu kobiety szukają uproszczonych rozwiązań. Patrząc na swój produkt, zastanów się, jak można również uprościć marketing, aby nie przyczyniać się do stresującego życia. Czy możliwe jest, aby cały Twój produkt i jego zalety były prezentowane w taki sposób, aby rozwiązał problemy zestresowanych kobiet? Czy Twój marketing pokazuje, jak Twój produkt będzie wspierać jej intensywny styl życia?

Nie jest to nawet tak proste, jak tradycyjna metoda zadawania pytań i identyfikowania tego, czego chce, ponieważ będzie podejmować decyzje zakupowe w oparciu nie tylko o własne potrzeby, ale także o potrzeby swojej rodziny. Pierwszą rzeczą do rozważenia zawsze powinno być uznanie komplikacji w jej życiu.

Więc musi wiedzieć, że rozumiesz problemy, z którymi się boryka. Czy Twoi handlowcy mogą pokazać, że się z nią identyfikują?

Kobiety trzy razy częściej dowiadują się o nowym produkcie od innej kobiety. Jest prawdopodobne, że kupujące kobiety zakładają

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *