Dlaczego warto pisać artykuły promujące swój biznes

Tytuł:
Dlaczego warto pisać artykuły promujące swoją firmę

Liczba słów:
444

Podsumowanie:
To jedna z najpopularniejszych metod tworzenia linków wstecznych i subtelne reklamy. Istnieje kilka dobrych witryn i katalogów do przesyłania artykułów, które pozwolą Ci przesłać
swój artykuł bezpłatnie.

Więc nie siedź tak, pisz artykuł, jeśli: –

Potrzebujesz ruchu do swojej witryny
Potrzebujesz nowej sprzedaży
Musisz stworzyć swoją markę

Słowa kluczowe:
artykuły, reklama, przesyłanie artykułów, zwiększ ruch w witrynie, przesyłanie artykułów

Treść artykułu:
Pisanie artykułów może zrobić wszystko to i więcej. Możesz uzyskać ekspozycję swojej witryny internetowej lub produktu / usługi, które promujesz, pisząc artykuły.

Nie stanie się to w ciągu nocy, ale jeśli napiszesz jeden artykuł w tygodniu, liczba linków, które możesz utworzyć w swojej witrynie, będzie stale rosła, a każdy z tych linków pomoże Ci
stać się bardziej widocznym w Internecie, pomagając potencjalnym klientom znaleźć Ciebie, a nie konkurencję.

Po co kłopotać się pisaniem i przesyłaniem artykułu, cóż, oto niektóre z korzyści płynących z przesyłania artykułów

Zwiększona liczba linków wstecznych do Twojej witryny
Możesz kierować różne słowa kluczowe i frazy kluczowe
Ge odsyłacze do Twojej witryny z treści Twojego artykułu
Autorytatywne linki wsteczne – ustal się jako autorytet w zakresie produktu lub usługi
Zwiększ ruch w swojej witrynie
Zwiększ liczbę wyszukiwań pozycja silnika

Dlaczego musimy pisać i przesyłać artykuły?

1. Bezpłatna reklama
Promowanie witryny internetowej przez pisanie i przesyłanie artykułów to najlepszy sposób na zwiększenie widoczności witryny, produktu lub usługi. To nic nie kosztuje i wystarczy Twój czas na napisanie artykułu. Jak często masz możliwość bezpłatnej i tak długiej reklamy swojej firmy?

2. Nie jest trudno napisać artykuł o czymś, co znasz, a także o swojej firmie
Pisanie artykułu o swojej firmie nie jest takie trudne, w końcu rozmawiasz z klientami za każdym razem, gdy z nimi rozmawiasz, dlaczego więc nie zrobić kilku notatek na temat tych rozmów, a następnie zamienić je w artykuł.

3. Zwiększ liczbę linków do swojej witryny internetowej
Po opublikowaniu artykułu natychmiast uzyskasz linki do swojej witryny, dzięki czemu będzie ona bardziej widoczna w sieci i wyszukiwarkach, artykuł o sprzęcie do malowania autorstwa artysty zostałby uznany za wysoce istotne przez wyszukiwarki.

4. Pozwól sobie na eksperta
Przekazywanie opinii i poglądów, zwłaszcza popartych faktami i liczbami, czyni cię ekspertem w swojej dziedzinie.

5. Artykuły trwają dłużej niż reklamy
Artykuł, który opublikowałeś w katalogach, będzie dostępny przez długi czas, więc artykuł, który napisałeś dwa lata temu, porównując właściwości różnych farb olejnych, nadal będzie przyciągał ruch do Twojej witryny.

6. Wiele linków z jednego artykułu
Artykuły zachęcają również innych do promowania Ciebie i Twojej witryny za pomocą Twojego artykułu, w tym linku do Twojej witryny, w witrynie internetowej lub na blogu, co stanowi kolejny sposób na zwiększenie ruchu w Twojej witrynie

Czy wspomniałem, że to nic nie kosztuje!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *