Dlaczego nie mogę powiedzieć, że mój produkt jest dla wszystkich, kiedy myślę, że jest

Tytuł:
Dlaczego nie mogę powiedzieć, że mój produkt jest dla wszystkich, kiedy myślę, że jest?

Liczba słów:
664

Podsumowanie:
To pytanie często zadają mi sieciowcy. I wydaje się to rozsądne, zwłaszcza gdy naprawdę kochają swój produkt. Trzy odpowiedzi dla Ciebie, jeśli się nad tym zastanawiasz:

1. Czy wszyscy kupili Twój produkt?

Jeśli nie, to wszyscy przemówili, prawda? Westchnienie. I nie, niekoniecznie jest tak, że twoja prezentacja jest zła. (http://kimklaverblogs.blogspot.com/2006/04/are-you-trying-to-convert-heathen.html) Nawet w przypadku idealnego programu ‘n tell, może nie być dopasowania. N …

Słowa kluczowe:
Kim Klaver, Klaver, Marketing, MLM

Treść artykułu:
To pytanie często zadają mi networkerzy. I wydaje się to rozsądne, zwłaszcza gdy naprawdę kochają swój produkt. Trzy odpowiedzi dla Ciebie, jeśli się nad tym zastanawiasz:

1. Czy wszyscy kupili Twój produkt?

Jeśli nie, to wszyscy przemówili, prawda? Westchnienie. I nie, niekoniecznie twoja prezentacja jest zła. (http://kimklaverblogs.blogspot.com/2006/04/are-you-trying-to-convert-heathen.html) Nawet w przypadku idealnego programu „n tell” może nie być odpowiednika. Nie wszyscy grają w tenisa, więc nie każdy kupi najnowszą najlepszą rakietę tenisową. Niektórzy wolą golfa, więc wydają na to szekle.

Pomocne przekonanie 1: Rozpoznaj, że poszukujesz tylko ludzi, którzy na początku podzielają Twój światopogląd. Nastolatka weensie z dużego rynku. Np. Niektórzy ludzie upierają się przy organicznych produktach, inni kupują regularnie, nawet jeśli mają wybór. Jest miejsce dla obu. Zależy od twoich wartości, tak?

2. Kiedy ty, sprzedawca, mówisz o cudach swojego produktu, twoje słowa są natychmiast podejrzane. Seth Godin (http://www.bananamarketing.com/library.html) pisze o tym:

„Istnieje ogromna grupa konsumentów, którzy podzielają pogląd, że marketerzy kłamią. Jeśli powiesz to sprzedawca, konsument w to nie uwierzy. Jeśli chwalisz się, że masz najlepszą obsługę w mieście, ci ludzie ci nie uwierzą. Jeśli twierdzisz, że masz najlepsze ceny lub najwyższe wyniki w jednej lub drugiej ankiecie, zignorują Cię.

Subtelność ma znaczenie … Łatwo jest pochwalić swoje funkcje, skupić się na korzyściach, udowodnić, że w rzeczywistości jesteś najlepszym rozwiązaniem problemu … Oczywiście wierzysz w dowód, ale twój publiczność nie. Sam fakt, że przedstawiłeś dowód, sprawia, że podejrzewa się … Jeśli konsument coś wymyśli lub odkryje samodzielnie, jest tysiąc razy bardziej prawdopodobne, że w to uwierzy, niż gdybyś to tylko twierdził. (podkreślenie dodane, KK)

Tutaj pojawia się sztuka marketingu. W przypadku większości produktów i usług pisanie na niebie, billboardy i telemarketing to właśnie niewłaściwe sposoby rozpowszechniania wiadomości. Nie dlatego, że nie zostaną zauważeni – prawdopodobnie tak. Ale ponieważ nie uwierzą. (podkreślenie dodane, KK)

Zauważ, że Godin odnosi się do „sztuki marketingu”. To nie jest łatwe. Wymagane jest eksperymentowanie. Nikt jeszcze tego nie zrobił, łącznie z dużymi facetami. Dlaczego nie eksperymentować z różnymi podejściami?

Proszę nie wstrzymywać oddechu. Daj sobie czas, żebyś się nie trzymał. Pracuj dłużej, aby zmniejszyć stres. W porządku. Stres nie sprzedaje.

Przekonanie 2. Daj sobie czas na naukę wprowadzania na rynek i rozmawiania z ludźmi o swoim produkcie, aby 1) poprosić o tych właściwych i 2) przez pomyłkę nie wyłączać ich słowami .

3. Zanim zaczniesz opowiadać, jak wspaniały Twoim zdaniem jest Twój produkt, POWIEDZ drugiej osobie z góry, że go sprzedajesz. To NIE jest jak polecanie restauracji czy filmu.

Masz udział finansowy w wyniku tryskającego produktu, ale nie wtedy, gdy rozmawiasz o restauracji lub filmie. A chwila prawdy zawsze wywołuje u ludzi niepokój … kiedy potencjalny klient w końcu pyta: „Więc skąd mam wziąć ten wspaniały produkt?” Uh, cóż, mam trochę w torebce, lub hmm, oto katalog i NIE ZAPOMNIJ WPISAĆ TEGO KODU przy składaniu zamówienia … Argh.

I wtedy możesz czytać w jej myślach, tak? „Ach, więc o to w tym wszystkim chodzi…”

Wiara 3. Powiedz z góry, że sprzedajesz / promujesz produkt, o którym masz zamiar powiedzieć miłe rzeczy. Jeśli tego nie zrobisz ”, kiedy w końcu dowiedzą się wszystkiego, co powiedziałeś o jego cudach, staną się kwestionowane. Nawet jeśli wszystko, co powiedziałeś, było prawdą, prawda jest nagle podejrzana. (http://www.bananamarketing.com/paperback.html) Jak? Opowiadając autentyczną historię o tym, jak to komuś pomogło – WAS. To wszystko, co wiesz na pewno, prawda?

Mam nadzieję, że te przekonania pomogą ci tak, jak mają mnie. Spróbuj ich. Zobacz, jak się czujesz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *